Maybelline Summer Party 2015. [event]

Prošli tjedan Maybelline New York Hrvatska tim pripremio je lijep Summer Party event na kojem se okupio zaista velik broj blogerica. Event se održao na vanjskoj terasi Matis Absolut Lounge bar-a kod Koncertne dvorane Vatroslava Lisinskog u Zagrebu. Vrijeme nam je bilo odlično, bilo je puno finih kolačića i voća, raznih koktela, puno kozmetike na Maybelline stalku koju smo mogle prošnjofati… Također, drago mi je što sam upoznala sve divne dame iz Maybelline tima.

Nadam se da ćete si kroz fotografije moći barem malo dočarati atmosferu sa eventa. 🙂

Mislim da smo sve bile oduševljene stolom na kojem se nalazila hrana, tj. mali cupcake zalogajčići i čokoladna fontana u koju smo mogle umakati voće. Kokteli su bili savršeni, a kako ja inače ne pijem alkohol prvo uopće nisam primijetila da je jedan od sastojaka koktela i vodka, a kad sam saznala već je bilo prekasno jer sam popila 3 koktela. No dobro…

Fotkale smo se i sve zajedno, a za fotografiju je zaslužan Mario Poje. 🙂

Neću više nepotrebno duljiti sa tekstom već ću vam samo pokazati i ostale fotografije. 😉

Josipa Girly Girlness i Silvija Ith’s Corner

Lenka Mama Šminkerica

ja, Ivana Tour de Beauty, Martina Couture Nails i Kristijana Šminkoholičarke

ja, Maša Mashin’ the Beauty i Saša Lil’Mee’s lil’blog

Stand-up komičar Vlatko Štampar

Ivana Le Makeup Freak i Ivana Tour de Beauty

Ida Beautify Me i Martina Couture Nails

Ostale moje fotografije sa eventa možete pogledati na ovom linku. Svaka čast Maybelline-u na organizaciji tako lijepog druženja!

P.S. U jednom od rođendanskih darivanja koje slijedi očekujte i jedan veliki i lijepi Maybelline poklon. ❤

* * *

xoxo,

aa

 

*zadnje tri fotografije – by Mario Poje

Oglasi

7 thoughts on “Maybelline Summer Party 2015. [event]

Komentiraj

