Nivea Cellular Perfect Skin linija

Nivea je nedavno lansirala svoju novu liniju za njegu lica – Nivea Cellular Perfect Skin. Linija je namijenjena modernim ženama koje žele mladenački ten te svježe i glatko lice. U spomenutoj liniji nalaze se tri proizvoda: Nivea Cellular Perfect Skin Dnevni fluid SPF15*, Nivea Cellular Perfect Skin Noćni fluid* i Nivea Cellular Perfect Skin Krema za područje oko očiju*. Sva tri proizvoda sam imala priliku isprobati, a danas ću s vama podijeliti svoje dojmove.

Nivea kaže da formula proizvoda iz Cellular Perfect Skin linije učinkovito djeluje na ten, poboljšava obnavljanje stanica, a mrlje na licu su manje vidljive. ”Lumicinol i ekstrakt magnolije učinkovit su alat za vidljivu transformaciju kože jer pomažu uravnotežiti depigmentaciju, poboljšavaju čvrstoću i izuzetno su učinkoviti u smanjivanju bora.”

Nivea Cellular Perfect Skin Noćni fluid

Noćni fluid ima iznimno djelotvornu formulu za noćnu njegu koja ujednačuje ton kože i smanjuje bore. Namijenjen je prvenstveno za njegu zrele kože, no kako je moja koža još mlada samo ću vam napisati svoje dojmove i reći kako je moja koža reagirala na Cellular Perfect Skin proizvode. Fluid dolazi u bočici sa pumpicom u količini od 40 ml. Lagane je teksture, lako se razmazuje i vrlo brzo se upija u kožu. Na mojoj koži nema puno nepravilnosti, no primijetila sam male pozitivne promjene na koži; fluid je ujednačio ten i nisam se ujutro budila polucrvena te mi je lagano učvrstio kožu oko očiju gdje imam bore smijalice. Osim toga, fluid je hidratantan i meni je za mješoviti tip kože bio dovoljan za noć. Nije mastan i najnormalnije sam ga nanosila prije spavanja, pričekala otprilike 10 minuta da se u potpunosti upije i legla u krevet. Dermatološki je ispitan i nije mi izazvao nikakve reakcije na koži. Miris je tipičan Nivea miris, ako znate kako miriši plava Nivea krema, onda znate i kako miriši ovaj fluid. Naravno, fluid se nanosi na očišćeno lice (može i na vrat i dekolte). Cijena je 114,90 kn (40 ml).

Nivea Cellular Perfect Skin Dnevni fluid SPF15

Dnevni fluid je zapravo fluid koji se razmazivanjem pretvara u tonirani fluid i moram priznati da ovim proizvodom nisam zadovoljna. Naime, radi se o fluidu s lumicinolom, ekstraktom magnolije i mikropigmentima koji bi se trebali prilagoditi individualnom tipu kože, uklanja nepravilnosti, vidljivo umanjuje pore i smanjuje bore. Dolazi u tubici sa pumpicom (40 ml) i to je jedan plus za ovaj proizvod jer, ako vam proizvod odgovara, možete ga lijepo do kraja potrošiti bez da se mučite sa istiskivanjem proizvoda. Ipak, na mojoj koži nikako ne funkcionira, kada ga krenem razmazivati postane pretaman i narančast te izgleda potpuno neprirodno. Ne upije mi se u kožu i imam osjećaj kao da nosim masku na licu. Hidratacija je nedovoljna i prije bih rekla da je ovo nekakav puder za lice nego fluid koji treba hidratizirati. Naravno, nekome sa drugačijim tipom kože i nekome tko je tamniji od mene ovaj proizvod bi mogao odgovarati. Cijena je 114,90 kn (40 ml).

Nivea Cellular Perfect Skin Krema za područje oko očiju

Krema za područje oko očiju dolazi u maloj tubici sa pumpicom (15 ml) i ovim proizvodom sam jako zadovoljna. Lagana formula sa toniranim mikropigmentima zaista naizgled smanjuje borice oko očiju i podočnjake. Aplikator je zanimljiv i zapravo vrlo praktičan te omogućuje precizno nanošenje kreme za željeno područje. Trenutačno smanjuje podočnjake što je uvijek pozitivna stvar. Lagano je toniran, no niti blizu kao Dnevni fluid. Lako se nanosi, lako se razmazuje/utapkava te se brzo upije i ne klizi sa kože. Odlična je podloga za korektor ako ga imate potrebu stavljati. Cijena je 104,90 kn (15 ml).

* * *

Ova tri proizvoda bih preporučila ženama u zrelijim godinama, mislim da meni sa moje 24 godine ipak još nisu potrebni. Iako, krema za područje oko očiju je stvarno dobra i nju bih čak preporučila i djevojkama svojih godina jer lijepo osvježava i posvjetljuje područje ispod očiju. 🙂

* * *

xoxo,

aa

*PR proizvodi

Oglasi

9 thoughts on “Nivea Cellular Perfect Skin linija

  1. Đurđica M. kaže:

    Ja sam razmišljala o ovoj liniji, a onda na kraju nekako odustala. Negdje sam već pročitala za ovaj dnevni fluid da i nije baš nešto i ista stvar s bojom koja ne odgovara. Meni se čini okej noćni fluid, a i okoloočna bi mogla biti.

  2. Anita Milenkovski kaže:

    Ja sam fluid dnevni dobila uz neki casopis dok sam bila na moru i isprobala sam ga. Meni je odgovarao i nije bio ovako zut, ali me zapravo zbunjuje to sto iuopste nije imao ovakvu teksturu. Bio je boje gline sa sitnim gromuljicama,a kada se nanese na lice nekako popuni borice i umanji vidljivost pega. Nije tako jak. Sada ne znam da li da kupim bocicu jer to nije to ???

    • Iva P. kaže:

      Ovaj je isto boje gline sa mini mini pigmentima unutra, ali kad ga razmažem po licu on postane narančast i ne paše mom tenu uopće. Možda bi tebi pasao jer si vjerojatno tamnija od mene (svi su tamniji od mene :P).
      Dobila sam i ja nedavno u kinu uzorak tog fluida i baš sam išla isprobati da vidim je li to to i stvarno je.
      Bit će možda uskoro na akciji negdje pa ga onda ulovi. 😉

  3. Marijana Šimić kaže:

    Nisam isprobala ove proizvode.Nedavno sam mislila kupiti ovu okoloočnu kremu i odustanem . Bojala sam se da mi neće odgovarati.Dnevni fluid me baš iznenadio , nisam znala da je pigmentiran . Nekako mi se čini malo neprirodna ova boja ,vuče na žuto -naranđžasto.

    • Iva P. kaže:

      Noćni fluid je ok, krema za područje oko očiju je isto ok, ali taj dnevni fluid mi je baš no-no (barem na mom blijedom licu). Ako si tamnija od mene onda bi ti mogao odgovarati i ako recimo imaš suhu kožu pa će se vjerojatno upiti bolje nego meni. 😉

Komentiraj

