Rjesavanje dlaka…iliti depilacija

Ljeti su ženama dlačice najgori neprijatelji i niti jedna žena ih ne želi imati. Sva sreća, danas postoji toliko opcija uklanjanja dlačica i samo treba odabrati onu koja vama najbolje odgovara. Isprobala sam svakakve načine uklanjanja dlačica i nakon svih tih opcija zaključila sam da mi je najdraže uklanjati ih sama kod kuće u svoja četiri zida. Jedino nisam isprobala egipatsku depilaciju, no moram priznati da niti nemam neku želju. Britvica, vrući vosak, šećerna pasta (pokušala jesam, ali nije slavno završilo), epilatori… Stvarno sam isprobala skoro sve moguće opcije. Osim ovih opcija postoji i trajno uklanjanje dlačica laserom, no to je nešto skuplja opcija i nisam je isprobala.

Kada već pričamo o depilaciji, neke žene depiliraju gotovo cijelo tijelo, no ja depiliram samo pazuhe i noge (uključujući bikini zonu). Jednostavno nemam potrebu depilirati lice, ruke ili neki drugi dio tijela. Također, važno je napomenuti da je i piling vrlo važan dio cijelog procesa depilacije i ja ga radim dan prije nego što se namjeravam depilirati. Pilingom uklanjamo odumrle stanice kože, ali i mičemo eventualne urasle dlačice. Osobno volim koristiti malo grublje pilinge dan prije depilacije, no ako imate osjetljiviju kožu onda možete koristiti i normalne pilinge, rezultat će biti više-manje isti. Umjesto kupovnog pilinga možete se poslužiti i morskom solju, samo je važno ne vršiti prevelik pritisak na kožu kako je ne bismo previše iritirali. Nakon pilinga uvijek nanesem hidratantni losion kako bih nahranila kožu jer toga nikad nije dosta. 🙂

Pošto svaka žena ima neki svoj način depilacije, u ovom postu ćete moći pročitati kako ja to radim i kako je meni osobno to najdraže. Naime, znam da nije baš najbolji odabir, ali britvica mi služi jedino za brijanje pazuha, dok brijanje nogu ne dolazi u obzir. Neko vrijeme (početak tinejdžerskih godina) sam brijala noge i vrlo brzo shvatila da to neće dovesti na dobro i da samo pogoršavam situaciju.

Nakon što sam shvatila da britvicom samo pogoršavam stvar, otkrila sam epilator i on mi je već godinama najbolji prijatelj. Koristim Philips Satinelle Soft epilator, imam ga već nekoliko godina i jako sam zadovoljna njime. Uz njega sam ‘dobila’ i aparat za skraćivanje dlačica na bikini zoni, no njega uglavnom znam koristiti umjesto britvice za brijanje pazuha. Osim tog dodatnog aparata, uz ovaj Philips Satinelle Soft epilator dobila sam nastavak sa plastičnim kuglicama koje ublažavaju bol prilikom depilacije, no meni to apsolutno ne funkcionira pa taj nastavak niti ne koristim. Epilator koristim za uklanjanje dlačica sa potkoljenica i da jednog dijela natkoljenica. Epilator ima dvije brzine i meni osobno je draža ova jača brzina. Imam osjećaj da sa 1. brzinom epilator samo trga dlačice umjesto da ih iščupa s korijenom, a i bol je jača. Ja koristim 2. brzinu i bol je zaista minimalna, a dlačice budu uklonjene s korijenom. Naime, ja imam zaista visok prag tolerancije na bol tako da možda nisam prava za govoriti, no mislim da epilator može koristiti apsolutno svatko, pa čak i oni koji nemaju neki viši prag tolerancije na bol. Za dlačice na potkoljenicama ovaj aparat je savršen jer ih počupa sa korijenom i u nekoliko godina što ga koristim dlačice su mi se prorijedile za min. 70%, a imam osjećaj da će za koju godinu postotak doći čak i do 90%. Za uklanjanje dlačica epilatorom one moraju biti duge min. 0.5 mm.  Vrlo je važno da se one uklanjaju pod kutom od 90 stupnjeva, znači epilator mora biti postavljen okomito na kožu. Također, dlačice bi se trebale uklanjati u smjeru suprotnom od rasta dlake. Čula sam u nekoliko navrata da neki preporučaju suprotno, no meni to nema nikakvog smisla i mislim da to nije dobar način uklanjanja dlačica. Aparat se lako pere pod vodom (naravno, dok nije uključen u struju), a uz njega se dobije i četkica s kojom se mogu dodatno očistiti ‘pincete’, tj. glava epilatora. Naravno, ukoliko imate ranice, ožiljke ili veće madeže jako pazite da se ne ozlijedite epilatorom. Otkako koristim epilator dlačice skidam jednom tjedno (ljeti) ili jednom u dva tjedna (zimi). Ukoliko nemate guste dlačice onda je dovoljno ponoviti proces sa epilatorom jednom u dva tjedna, no ljeti nas smeta čak i jedna dlačica pa je onda logično da ćemo proces ponavljati češće.

Osim epilatora koristim kremu za uklanjanje dlačica, a ona mi služi za koljena jer njih, ma koliko god se trudila, nikako ne uspijevam skroz izdepilirati. Osim za koljena, kremom se rješavam dlačica sa natkoljenica. Nemam tamne ni jake dlake na natkoljenicama i kada ih pokušam skinuti epilatorom one samo pucaju i ne idu van s korijenom pa mi je krema bolji izbor. Koristim Balea kremu za uklanjanje dlačica sa marelicom i jako sam zadovoljna njom. Nanosim je u tankom sloju na područja sa kojih želim ukloniti dlačice, ostavim da djeluje (čitaj: ‘spali’ dlake) 10-ak minuta, potom je isperem pod toplom vodom. Uvijek nakon korištenja kreme za uklanjanje dlačica nanesem hidratantni losion jer moja koža to traži, no to ne mora biti slučaj kod svakoga. Važno! – ukoliko namjeravate kremom za uklanjanje dlačica skidati dlačice na područjima gdje je koža tanka i često osjetljiva (lice, oko pupka, između grudi i slično) moja preporuka je da prvo isprobate na malom dijelu kože kako će krema djelovati i hoće li vam izazvati neke iritacije. Ja sam se jednom zeznula i hodala sam sa crvenim plikom dva tjedna jer nisam prije korištenja testirala kako će krema djelovati na moju kožu (nanijela sam je između grudi gdje su one mini prozirne dlačice – nije mi vrag dao mira). Ukoliko imate jako osjetljivu kožu i reagirate na sve i svašta, onda vam ipak ne bih preporučila korištenje ovakvih krema jer one u sebi imaju sastojke koji stvarno mogu iziritirati kožu. Također, ukoliko imate ranice, prištiće ili neke iritacije na koži – nemojte na ta mjesta nanositi kremu za uklanjanje dlačica kako ne bi dodatno iziritirala kožu.

Nakon cijelog procesa depilacije obavezno nanesem hidratantni losion ili kremu i kada se to upije u kožu dodatno pošpricam termalnu vodu po području koje sam depilirala. Isprobala sam vjerojatno sve termalne vode koje se nalaze na našem tržištu i jedina razlika je u kvaliteti raspršivača, termalna voda je ista kod svakog proizvođača (barem po mom mišljenju). Termalna voda je spas u ovo ljetno doba ne samo za nakon depilacije već i za osvježavanje tokom dana, no pošto je ovo post o depilaciji reći ću još samo – toplo preporučam da nakon depilacije pošpricate termalnu vodu na područje koje ste depilirali. 🙂

Za kraj, pokušajte što manje koristiti britvicu i brijati tijelo jer ćete si dugoročno napraviti samo loše i dlačice će biti gušće, oštrije i jače, a to ne želite. Brijanje često dovodi do iritacija, ranica, ožiljaka, uraslih dlačica i slično. Pronađite neko drugo rješenje koje će vam odgovarati i možda se kroz par godina u potpunost ili barem velikom većinom riješite dlačica. Ako baš morate ili želite izabrati brijanje kao opciju uklanjanja dlačica, obavezno to radite uz neku kremu, pjenu, gel ili ulje za brijanje, nikako nemojte brijati dlačice ‘na suho’ jer postoji veća vjerojatnost da ćete se ozlijediti. Kremu za brijanje je dobro nanositi četkicom (kao što to uglavnom rade naše jače polovice) jer tako opuštamo kožu i pripremamo je za ‘dolazak’ britvice. Naravno, ne morate koristiti četkicu prilikom nanošenja kreme za brijanje, no svakako koristite kremu pa makar je nanosili samo prstima.

* * *

Slobodno mi u komentarima napišite kako se vi rješavate dlaka i imate li neku tajnu kako to napraviti najbezbolnije, ali da je rezultat koliko toliko dugotrajan?

xoxo,

aa

Oglasi

9 thoughts on “Rjesavanje dlaka…iliti depilacija

  1. M123 kaže:

    Ja se drzim britvice,nakon sto s njom obrijem noge isto tjedan dana mi treba da izbiju dlacice,nekad i vise. Svaka krema je katastrofa,po meni, ne spali nista.. A epilator,hm,dobar je ali ima na mojoj kozi isti ucinak kao britvica,samo ona ne boli.. Tako da se drzim britvice 🙂

  2. Josipa GG kaže:

    Epilator je super samo što mi nakon njega dlačice nenormalno urastaju. Ja sam znala i pazuhe počupati s njim ali to je strašna bol 😀 No što je je, izdržiš to i onda je super jer nema one “tamne sjene” već sljedeći dan itd. Imam i ja dosta visok prag boli ali mislim da to ipak dođe s vremenom, kad se sjetim prve upotrebe epilatora.. ajme!

  3. tina kaže:

    imamo isti epilator i ja s njim nisam zadovoljna. u početku mi je bio ok, a onda se moj prag boli smanjio a epilator se počeo kvariti. Otišao mi je kabel i sad imam naručit drugi dok epilator još uvijek radi ali dalje prve brzine ne moze. Meni ti nastavci nisu bili od nikakve koristi jer tad pinceta uopće nebi mogla doć do dlačica. Trimer mi je isto odličan i njega sam kasnije češće koristila. O iritacijama i britvicama bi imala sto za napisati, dosadno je to i meni, ali dok ne nađem neko drugo riješenje britvica ostaje u uporabi :/

    • Iva P. kaže:

      Radim na suho jer mi inače ne zahvati sve dlačice. 🙂
      Iskreno, probala sam samo taj i koristim ga godinama i stvarno sam zadovoljna. Čula sam i ja da su Braun epilatori dobri i baš sam danas vidjela da je jedan model na akciji u Intersparu pa se možda isplati uzeti i probati. 😉

Komentiraj

