[video] Ljetni NEW IN + darivanje!

Vrijeme je za novi post sada kad sam se vratila na zagrebački asfalt i ne mogu trošiti vrijeme na plažu i kupanje. Svašta novo se našlo kod mene zadnja dva mjeseca pa sam vam snimila video u kojem možete vidjeti sve novitete. Ovo je drugi video koji sam snimila za svoj YouTube kanal i želim zahvaliti svima vama koji me podržavate u tome. Usput, u Zagrebu je jednako vruće kao na moru pa se nadam da mi nećete zamjeriti što u videu nemam baš puno šminke na licu i što imam običnu neurednu punđu na glavi, no zaista po ovoj vrućini nema smisla raditi neke posebne frizure jer niti jedna neće izdržati više od sat vremena (barem je kod mene tako). Također, namučila sam se sa fokusiranjem same sebe u videu i nije sve 100% u fokusu, no bitno je da se vide svi proizvodi. 🙂

U svakom slučaju nadam se da će vam se video svidjeti i obavezno ga pogledajte do kraja jer vas čeka lijepo Nivea darivanje! 😉

Proizvodi spomenuti u videu:

U suradnji s Niveom dobila sam nekoliko proizvoda koje ću testirati, a proizvodi su: Nivea SUN Protect&Bronze ulje u spreju za poticanje tamnjenja SPF30*, Nivea Q10 In-Shower losion za učvršćivanje tijela*,  Nivea Fresh comfort dezodoran*, Nivea Double Effect dvofazni odstranjivač šminke oko očiju sa novom formulom* (ovo sam zaboravila pokazati i spomenuti u videu), Nivea Mega strong Styling mousee* i Nivea Mega strong Styling spray*.

Pošto sam ljetovala u Zadru odlučila sam sudjelovati u projektu ‘Pokreni se’, a zapravo se radilo o 45-minutnom vježbanju pored Morskih orgulja na Pozdravu Suncu. Kao nagradu za vježbanje dobila sam ove Nivea proizvode od kojih će nekoliko njih biti u sljedećem darivanju (vrlo brzo!) – 2x Nivea Men Energy shower gel, 2x Firming Anti-Cellulite Gel-Cream i 2x Firming Anti-Cellulite 10-Day-Serum.

Bioskin je relativno nov brend na našem tržištu i imam priliku isprobati Bioskin Young kremu za njegu masne i problematične kože djece i odraslih*. Uz kremu sam dobila u dva testera koja ću također isprobati.

Eucerin me počastio sa roll-on dezodoranom, a radi se o Eucerin Deo Roll-on Anti-Transpirant dezodoranu* koji ne sadrži alkohol i trebao bi odlično funkcionirati čak i prilikom jakog znojenja. Svakako ću vam javiti dojmove.

Od Olivala su mi stigla dva proizvoda, a to su: Olival pekmez za ubrzano tamnjenje* i Olival Zlatno ulje smilja*. Pekmez sam već koristila, a ulje za lice ću tek isprobati i baš se veselim tome.

Prije odlaska na more stigao mi je paket sa 6 Essie lakova za nokte*. Još sam vam dužna napraviti swatcheve ovih lakova, napravit ću to u roku od par dana sigurno. Nijanse su (po redu kako stoje na fotografiji ispod): cute as a button, meet me at sunset, mademoiselle, bahama mama, mezmerised i watermelon.

U Kozmu sam ugledala Eveline SOS Lash Booster pa sam ga uzela za probu i nadam se da će stvarno raditi svoj posao (cca. 29 kn). Trenutno opet imam malih problema s kožom lica zahvaljujući kremama sa zaštitnim faktorom pa mi je dermatolog preporučio novitet iz Avenea, a to je Avene Cleanance Expert emulzija za kožu sklonu aknama i prištićima (cca. 120 kn, Farmacia). Iskreno se nadam se da će funkcionirati.

Biobaza Suho ulje za ubrzano tamnjenje kože (79,90 kn) je otkriće ovog ljeta, a zapravo se radi o tekućoj formuli već dobro znanog Biobaza Pekmeza za ubrzano tamnjenje. Recenziju pekmeza sam vam već napisala – link, a bit će uskoro i recenzija ovog ulja.

Bila sam u Zadru taman kad su bile Noći punog miseca, a u to vrijeme je zadarska riva prepuna štandova raznih izlagača među kojima je i Sapunoteka. Obožavam njihov losion za tijelo od ulja buče, avokada i naranče pa sam ga kupila tamo po odličnoj cijeni – 50 kn za 175 ml.

Nedavno sam u Bipi pronašla ovau četku za kosu sličnu Tangle Teezeru i svim ostalim njegovim inačicama i jako sam zadovoljna četkom (59,90 kn). Već sam vam je spomenula u ovom postu – link. U dm-u sam pronašla ovaj Batiste Cherry šampon za suho pranje kose koji ću uskoro isprobati, nadam se da će mi odgovarati (cca. 29 kn).

Catrice je izbacio novu limitiranu kolekciju ‘Luminize’ iz koje sam uzela lak za nokte u nijansi Precise Pink, highlighter i rumenilo.

Essence je izbacio novu trend kolekciju kistova za šminkanje ‘Make Me Pretty’ i nisam im mogla odoljeti. Ova kolekcija dostupna je jedino u Muller drogerijama. Od ukupno 9 različitih kistova ja sam uzela njih 6. Mali rozi kist je za nanošenje sjenila – eyeshadow blender brush (16,90 kn), veliki narančasti kist je za nanošenje highlightera ili pudera – powder & highlighter brush (28,90 kn), mali tirkizni kist je za precizno nanošenje sjenila – precise eyeshadow brush (15,90 kn), veliki rozi kist je za nanošenje rumenila – blush brush (25,90 kn), veliki tirkizni kist je za nanošenje bronzera – bronzer brush (28,90 kn), a zadnji je multi use eyeshadow brush koji sadrži tri različita aplikatora sjenila (25,90 kn). Etui je dovoljno velik za sve kistove koji su u ponudi i njegova cijena je 39,90 kn.

Ivica i Rijana su djevojke koje stoje iza brenda Nohaa i stvarno su me uspjele itekako iznenaditi ovom bijelom ljepoticom. Hvala curama još jednom! ❤

* * *

DARIVANJE

SUN paket

  • SUN Protect & Bronze ulje u spreju za poticanje tamnjenja, SPF30
  • SUN In-Shower losion nakon sunčanja

CLEAN paket

  • Osvježavajuće maramice za čišćenje lica
  • Osvježavajući tonik za lice
  • 3u1 micelarna voda za čišćenje lica
  • Nježni odstranjivač šminke oko očiju

Uz iznad spomenute proizvode u svaki paket ću dodati još po dva testera Q10 In-Shower losiona za učvršćivanje tijela (jedan tester ima 50 ml).

PRAVILA:

  • U komentar ispod ovog posta napišite svoje ime i prezime (ili barem prvo slovo prezimena).
  • Pratite moju Facebook stranicu Beauty corner by Iveee.
  • [opcionalno – dodatna šansa] Ostavite komentar ispod videa iz ovog posta na YouTube-u.
  • [opcionalno – dodatna šansa] Pretplatite se na moj YouTube kanal Beauty corner by Iveee.
  • [opcionalno – dodatna šansa] Podijelite objavu o darivanju na svojoj Facebook stranici. (objava mora biti javna/public)
  • Darivanje traje od danas, tj. od 10.8.2015. do 20.8.2015. do 23:59 h.
  • Dobitnicu bira random.org.
  • Dvije su dobitnice.
  • Dobitnice će biti objavljene ovdje na blogu u ovom postu i na mojoj Facebook stranici te mi se moraju javiti sa svojim podacima na mail (Kontakt) ili u inbox na Facebook-u u roku od 48 h od objave dobitnice.
  • Ukoliko se dobitnice ne jave u roku od 48 h biram druge dobitnice.

Darivanje je otvoreno za čitateljice iz Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Srbije, Crne Gore i Slovenije! (Ukoliko dobitnica nije iz Hrvatske paket joj šaljem autobusom, tako da odmah znate vi koje se prijavljujete izvan RH)

* * *

DOBITNICE su Ivana P. i Roza L.! Molim djevojke da pogledaju mail koji sam im poslala i da u roku od 48 sati odgovore na njega i pošalju svoje podatke. 🙂

* * *

Hvala vam još jednom na gledanju videa i praćenju mog YouTube kanala! Sretno svima koji će sudjelovati u darivanju!

Što ste si vi u zadnje vrijeme poklonili i priuštili od kozmetike?

xoxo,

aa

 

*PR proizvodi ili pokloni
*darivanje by Nivea

Oglasi

128 thoughts on “[video] Ljetni NEW IN + darivanje!

Komentiraj

