Ljetne manikure 1.dio [by Nina]

Nadam se da se sjećate Nine koja nam je prije godinu dana svako malo radila lijepe i posebne manikure koje su bile objavljivane na ovom blogu. Nina nam se vratila nakon točno godinu dana sa još ljepšim manikurama, tj. sa prijedlozima za vesele i šarene ljetne manikure. 😀

* * *

Bok, bok! 🙂

Draga Iva mi je predložila da napravim gostujući post s ljetnim manikurama, a budući da od početka ljeta nosim puno boja i šarenila, mislim da tema nije mogla biti savršenija!

Negdje tamo prije mjesec dana mi je palo na pamet da ja jako želim imati hranu na noktima, prvenstveno su mi se nosile mrkve (da, ne znam ni ja :D). Za to je kriva jedna zla Maja (bok, zlobo, znam da čitaš *mah*) koja mi je poklonila ovu MoYou pločicu za pečatiranje i jednostavno sam morala potrpati čim više toga na nokte čim prije jer funkcioniram u krajnostima, pa ili sve ili ništa! 😀

Tako da su prva stvar koju sam radila sladoledi.

11823702_1160100647349648_1526761759_n

Vjerujem da je dosta vas upoznato s tehnikom izrade naljepnica, ali za one koje nisu, ovo je princip po kojem sam radila – link, samo što sam ih ja prvo sve poštambiljala na foliju i onda ih bojala na njoj. Svih sto godina. Tako da nemojte ovo raditi ako nemate živaca. You have been warned. 😀

11830234_1160100644016315_16693301_n (1)

Nakon sladoleda, naravno da su na red došli bomboni (one mrkve su negdje zapele, izgleda :D). Za podlogu sam koristila Essence 194 little lila town, a bomboni su bojani jednim Moment lakom kojem mi se odlijepila naljepnica, pa mu ne znam broj. Točkice sam radila Essenceovim bijelim lakom za štambiljanje.

11844087_1160100920682954_605097844_n

E, ovo je kompletno freehandano. Doista jest! Ok, nek se ja radije držim štambiljanja, ha? Podloga je Moment Rosa Pastel, a jagode su rađene Golden Rose Rich Color 11 lakom.

To bi bilo sve što se tiče hrane – barem zasad jer sam tokom pisanja posta uočila još par uzoraka koje svakako želim iskoristiti do kraja ljeta. 😀

Do idućeg posta, u kojem neće biti hrane, ali zato hoće svačeg nečeg (što u prijevodu znači da nemam pojma čega će biti, vjerojatno nekakvog cvijeća, ali tko zna! *nepredvidivost, ho ho!*), možete me pratiti na instagramu – @ninahchu gdje sam trenutno u vrlo predvidljivoj crno-bijeloj fazi.

Čitamo se, bye!

Oglasi

2 thoughts on “Ljetne manikure 1.dio [by Nina]

Komentiraj

