[video] Sisterhood of the World Bloggers Award TAG

preuzmi

Prije par dana dobila sam novu blogersku nagradu, a riječ je o Sisterhood of the World Bloggers Award za koju su me nominirale moje drage kolegice sa blogova Its Miss Ivana i A Lady – hvala Ivana i Anita! 🙂

Ivana i Anita su postavile neka pitanja na koja ću danas odgovoriti u ovom postu, ima zaista zanimljivih pitanja pa se nadam da će vam se post svidjeti. Na Ivanina pitanja ću odgovoriti ovdje u postu, a na Anitina pitanja ću odgovoriti preko videa koji će biti na mom YouTube kanalu, a stavit ću ga i ispod u ovaj post. 😉

Nakon što odgovorim na pitanja osmislit ću novih 10 pitanja za novih 5 nominiranih blogerica (već točno znam koje će to blogerice biti, no vidjet ćete tek na kraju posta o kome se radi).

* * *

Kada bi mogla biti poznata ličnost na jedan dan, koga bi odabrala?

Ovako, moram priznati da i sama ne mogu vjerovati da ću ovo napisati, ali dobro… Da imam samo jedan dan da budem poznata ličnost i da poslije mogu sa sobom ponijeti sve što kupim njezinim novcima bila bih Kim Kardashian. 😛 Trenutno samu sebe ne volim jer sam ovo napisala! Uglavnom, ona je u potpunosti drugačija od mene (stavovi, razmišljanja, vrijednosti u životu i sl.) i ako ćemo biti realni, nikada ne bih voljela biti na njezinom mjestu, ali… Strašno me zanima kako je to kad imaš tako veliku obitelj u kojoj se događa toliko stvari koje su nama običnim ljudima neobične, toliko puno novaca da sam ne znaš gdje bi s njima, toliko veliku kuću u kojoj se i sama vjerojatno deset puta dnevno izgubi i tako dalje. Zanima me kako je biti visok 159 cm jer sam ja cijeli svoj život viša od barem 70% ljudi oko sebe (uključujući muškarce), a da se ne lažemo zanima me i kako je imati onakve obline jer mene u nekim situacijama smeta čak i ovo što ja imam. Vjerojatno se većini nas čini da ona u životu radi samo zanimljive stvari pa me baš zanima je li to stvarno toliko zanimljivo i jednostavno.
Edit: Zapravo, predomislila sam se – voljela bih na jedan dan biti Sofia Vergara jer nije fer da samo ona uživa uz Joea Manganiella. Mislim da bismo on i ja bili odličan par. 😛

Jedna stvar u svijetu blogova koja ti se ne sviđa?

Pokušavam gledati samo ono što mi se sviđa i na negativno uopće ne obraćati pažnju, no naravno da ima i toga što mi se ne sviđa, ali to je jedna potpuno druga priča i ne bih kvarila ovaj post njome. 🙂

Kada bi mogla/morala odabrati mjesto u kojem bi živjela, izvan tvoje zemlje, koje bi to mjesto bilo?

Trenutno je moje mišljenje da nikada ne bih voljela otići iz Hrvatske, no kada bih baš morala otići i kada bih mogla odabrati gdje bih išla to bi bio Madrid. Obožavam Španjolsku (i Mexico, ali tamo ipak ne bih živjela), Madrid je predivan grad i španjolski je najljepši jezik na svijetu. Osim toga, Hrvatska ne bi bila toliko daleko pa bih mogla svako ljeto doći na našu najljepšu obalu. Otišla bih iz Hrvatske jedino ako bi mi se ponudio neki stvarno odlično plaćen posao negdje vani, sve moje je ovdje i namjeravam ostati tu koliko god bude moguće.

Koji komad odjeće najviše voliš?

Traperice! Muka mi je kada moram biti u nečem drugom jer se u njima najugodnije osjećam, a pašu doslovno na sve.

Bi li radije na zabavu otišla sa jako neurednom, prljavom, masnom kosom i lijepo našminkanim licem ili sa lijepom frizurom i nečistim, prljavim licem punim prištića?

E sad, ovako, nemam velikih problema sa kožom lica pa bih ja recimo odabrala izlazak iz kuće sa urednom kosom i bez šminke. Može tako? Uostalom, danas kada postoje razni šamponi za suho pranje kose zaista nitko ne bi trebao hodati sa prljavom i masnom kosom jer se sve može barem malo prikriti. 🙂

Da moraš odabrati jedan makeup proizvod koji ćeš koristiti do kraja života, koji bi to proizvod bio?

Maskara, tu nemam što puno razmišljati. Naravno, pod uvjetom da smijem svaka dva-tri mjeseca kupiti novu maskaru. Bez svega mogu, ali maskara je uvijek na trepavicama jer se bez nje osjećam kao gola.

Da moraš odabrati jednu stvar koju ćeš jesti do kraja života, što bi to bilo?

Neću biti skromna pa ću reći – škampi na buzaru. Sve mi možete uzeti, čak i dalmatinsku pašticadu, ali škampiće mi ostavite. 🙂

Ima li nešto što si naučila tijekom bloganja? Ako ima, navedi jednu stvar.

Naučila sam se služiti profesionalnim fotoaparatom, tj. DSLR fotoaparatom. Ne znam još sve njegove trikove, ali sigurno ću naučiti s vremenom. Osim toga, naučila sam se i profesionalnije izražavati jer je to prilikom komunikacije sa PR menadžerima od velike važnosti. I još nešto, naučila sam ne obazirati se na negativne komentare ljudi oko sebe kojima se iz nekog meni nepoznatog razloga ne sviđa to što pišem ovaj blog.

Koja ti je najdraža boja?

Nemam najdražu boju. Volim apsolutno sve boje i ne mogu čak niti odrediti koje boje najviše nosim. Nosim čak i crvenu boju koju prije nisam mogla očima vidjeti.

Voliš li više dio fotografiranja ili pisanja za post?

Otkako mi je stigao novi ljubimac koji se zove Nikon D5300 obožavam fotkati sve oko sebe pa ću reći da mi je trenutno fotografija draža od pisanja, no svaku dobru fotografiju treba spojiti sa kvalitetnim tekstom, tako da kod bloga jedno bez drugog ne ide. Fotografija je više umjetnička strana bloganja, a za pisanje članaka ili recenzija treba uključiti cijeli mozak i nije dovoljna samo kreativnost.

* * *

VIDEO sa drugim dijelom mojih odgovora…

* * *

Moja pitanja za nominirane blogerice, ali naravno da i vi možete u komentarima odgovoriti na njih…

  1. Koji je najbolji kozmetički proizvod koji si isprobala i koji bi mogla kupovati još godinama, naravno ako ga brend ne povuče iz prodaje?
  2. U čemu najviše uživaš kada je riječ o bloganju?
  3. Da imaš milijune na bankovnom računu (ili pod madracem, svejedno je) što bi si sve priuštila?
  4. Vidiš li se u blogo-svijetu i u daljoj budućnosti?
  5. Top 5 must-have proizvoda koje bi svaka žena trebala imati su…?
  6. Kako bi izgledao tvoj ‘savršen dan’?
  7. Da možeš putovati po svijetu koliko želiš, koje zemlje ipak upće nemaš želju posjetiti?
  8. Opiši sebe u 5 riječi.
  9. Tvoja najdraža uspomena iz života je…?
  10. Imaš li neku želju koja se još nije ostvarila, a svakako je želiš ostvariti kad tad?

Nominiram Ivanu Tour de Beauty, Kike Šminkoholičarke, Silviju Ith’s Corner, Idu Celebren Beauty, Andreu Mala Trubica i Tanju Unlimited Beauty.

* * *

Pišite slobodno kakvi vas sve postovi i videi zanimaju da znam što da vam pišem i snimam. 

xoxo,

aa

Oglasi

3 thoughts on “[video] Sisterhood of the World Bloggers Award TAG

  1. tina kaže:

    2. u cijelom procesu, od testiranja, fotkanja, pisanja.
    3. sve sto mi srce pozeli 🙂
    4.naravno
    7. od europe, amerike, azije….
    10. imam, ali bi to zadrzala za sebe

  2. Its Miss Ivana kaže:

    Drago mi je što si odgovorila na pitanja! Hahah, kraj prvog odgovora je super! 😀 Prihvaćam odgovor sa urednom frizurom i nenašminkanim licem. 🙂 Sa većinu odgovora se slažem, jedino što moj izbor življenja u drugoj zemlji nebi bio Španjolska. Ja ću odgovoriti na 1. pitanje: Makeup proizvod koji bi zauvijek kupovala je Mac ruž. Nadam se da ne moram odabrati samo jednu nijansu jer je to težak odabir, a njihovi ruževi su definitivno najbolji koje imam po svemu-teksturi, pigmentaciji, trajanju… 🙂

Komentiraj

