Catrice Camouflage Cream korektor

Danas vam pišem o svojim najdražim korektorima, a to su definitivno Catrice Camouflage Cream korektori. Zapravo se radi o, kao što sam naziv proizvoda govori, korektivnim kamuflažnim kremastim korektorima koji odlično prekrivaju čak i veće nepravilnosti, a pritom ne izgledaju suho na koži.

Catrice Camouflage Cream moguće je pronaći u tri nijanse: 010 Ivory, 020 Light Beige, 025 Rosy Sand i 030 Rosy Beige. Ja koristim nijanse 010 Ivory i 020 Light Beige, ovisno o godišnjem dobu, tj. ovisno o tome jesam li uspjela dobiti boju na moru ili ne. Izbor nijansi nije velik i mislim bi to nekima moglo predstavljati problem jer je sve jasno samim time što meni odgovaraju dvije od tri ponuđene nijanse, a ako pratite moj blog onda znate koliko sam svijetla i da su mi uglavnom i najsvjetlije nijanse pretamne. Definitivno bi trebalo postojati još barem nekoliko nijansi ovog odličnog proizvoda.

Proizvod dolazi u malenoj plastičnoj teglici u količini od 3 g. Teglica je prilično čvrsta jer je uspješno preživjela nošenje u torbama, kozmetičkim torbicama, ali i česte padove na kupaonske pločice.

Catrice Camouflage Cream korektori su najmekši i najkremastiji kamuflažni korektori koje sam isprobala i koristila. Iako se na početku može činiti da je dosta gust i teško razmaziv, uopće nije tako. Zaista se vrlo lako nanosi, razmazuje i blenda. Ja ga nanosim prstima jer se tako proizvod malo zagrije od topline tijela i ljepše sjeda na kožu i potpuno se stopi s kožom. Naravno, ukoliko je potrebno prijeđem dodatno kistom za nanošenje korektora, no prsti su za ovaj proizvod broj jedan.

Prekrivanje je srednje do jako te se može prekriti čak i manja tetovaža. Naravno, ovisi o tome koliko se proizvoda nanijeli, no odlično je što možete nanijeti i više slojeva ukoliko mislite da vam je to potrebno. Tekstura je dosta gusta, no kao što sam već napisala – kremasta je i vrlo se lako nanosi i razmazuje.

Ako nanosite ovaj korektor na podočnjake, tj. područje ispod očiju, jako je važno da prije toga dobro pripremite kožu, pogotovo ako imate suhu kožu okoloočnog područja. Potrebna je jako dobra hidratacija jer će inače korektor izgledati suho, nakupit će se u sitnim boricama i to neće izgledati lijepo. Proizvod je odličan za prekrivanje raznih nepravilnosti na licu, poput prištića, akni, ožiljaka i slično.

Ono što je vrlo važno kod ovog proizvoda jest da ga jako, jako dobro razmažete/izblendate. Obavezno prvo nanesite jako tanak sloj korektora i blendajte sve dok se korektor u potpunosti ne stopi s kožom. Kao što sam napisala iznad, lako možete nadograditi novi sloj korektora pa je bolje početi sa jako tankim slojem nego odmah staviti puno korektora i dobiti rezultat kojim sigurno nećete biti zadovoljne. Također, ukoliko korektor koristite na području oko očiju tada bi bilo odlično fiksirati ga, kako biste bile mirne cijeli dan i kako se on ne bi nakupio u boricama ili onim sitnim linijama oko očiju. Traje skoro cijeli dan kada ga nanesete na lice, a ukoliko ga i fiksirate tada zaista nemate straha jer će on stajati cijeli dan.

bez Catrice kamuflaže:

sa Catrice kamuflažom:

Na idućoj fotografiji možete najbolje možete vidjeti razliku – lijevo (gledano prema fotografiji) nisam nanijela kamuflažnu kremu, a desno jesam. Zanemarite molim vas to što nemam jednaku količinu maskare na oba oka, to sam primijetila tek kada sam ovdje stavila fotografiju. 😛

lijevo – bez kamuflaže, desno – sa kamuflažom

Ja se ne šminkam nužno svaki dan i meni pakiranje od 3 g ovog korektora traje sigurno pola godine jer ga je potrebno zaista vrlo, vrlo malo.

Cijena: 24,90 kn
Količina: 3 g
Gdje kupiti: sve drogerije koje u svojoj ponudi imaju Catrice kozmetiku (dm, Kozmo, Muller)

* * *

Ovaj proizvod definitivno ima moju preporuku i mislim da je vrlo mala vjerojatnost da se vama ne bi svidio, jedino nemojte zaboraviti dobro pripremiti lice prije nanošenje ovog korektora. Odličan proizvod za odličnu cijenu! 🙂

Jeste li isprobali ovu kamuflažu? Koji korektor je vama najdraži?

xoxo,

aa

Oglasi

11 thoughts on “Catrice Camouflage Cream korektor

  1. Iva kaže:

    Imam, volim! 😀 Koristim ga uglavnom za prikrivanje prištića, a za podočnjake mi je presuh. Za njih koristim omiljeni MAC Pro longwear korektor! 🙂

Komentiraj

