Neplanirani predrodendanski New In

Ovaj post zaista nisam planirala, no skupilo se dosta novih proizvoda pa ću vam ih danas pokazati. Neke sam već isprobala i mogu vam napisati neki kratki dojam da znate odmah bi li vama odgovarao, a neki su skroz novi i jedva ih čekam isprobati. 🙂

Naime, za manje od tjedan dana mi je rođendan pa sam odlučila malo se počastiti i kupila sam si neke stvari koje, ako ćemo iskreno, inače ne bih tako lako kupila. Vidjet ćete o čemu se radi. 😉

* * *

Malo mi je dosadila moja prirodna smeđa kosa pa sam kupila dva L’Oreal Paris Casting Sunkiss Jelly gel za posvjetljivanje kose. Nisam previše očekivala od ovog proizvoda jer sam mislila da je moja kosa pretamna da bi on mogao djelovati (uzela sam ‘nijansu’ 01 za koju piše da je za tamno plavu do svijetlo smeđu kosu), no jako ugodno sam se iznenadila jer ovo stvarno djeluje. Kupila sam i drugu tubicu pa ćemo vidjeti kakav će biti krajnji rezultat, za sada sam prezadovoljna.

Ljeto još nije gotovo, no kako god bilo kremu sa SPF faktorom bismo trebali nositi uvijek, a ja trenutno koristim ovaj Eucerin matirajući fluid SPF50 i zadovoljna sam njime. Dobila sam ga na poklon pa ne znam koja je cijena, no znam da ga nije potrebno puno za cijelo lice, da mi nije izazvao niti jedan prištić i da ga se isplati kupiti.

Od Vichyja sam dobila Vichy Homme Sensi Baume losion za nakon brijanja*, kojeg ću proslijediti tati jer vjerujem da će mu se svidjeti. Ja sam ga isprobala jednom nakon depilacije, no žao mi ga je koristiti za mackanje nogu pa ću ga radije dati tati kojem to ipak više treba nego meni. Također, isprobat ću Vichy Ideal Soleil balzam za pomoć stanicama nakon sunčanja*, po opisu se čini odličan, no treba ga isprobati za više dojmova.

Stigao mi je i ActiMaris gel za rane* koji ću vrlo rado isprobati jer rana nikada ne nedostaje. Radi se o gelu koji ubrzava zacjeljivanje rana i upalnih procesa na koži i sluznicama. Sadrži aktivni, visoko energetski kisik, morsku sol i ioniziranu vodu. Vidjela sam neke fotografije prije-poslije i čini se obećavajuće.

Isprobala sam dosta testera Murad proizvoda i ovaj dvojac mi je daleko najbolji – Blackhead & Pore Clearing Duo*. stvarno čisti i smanjuje pore, mitesere dovede do minimuma i uklanja nečistoće višak masnoće s lica. Još ću neko vrijeme testirati, a onda slijede malo detaljniji dojmovi.

U Zagrebu se otvorio Danijel Cosmetics i sada napokon možemo kupovati NYX kozmetiku bez da je naručujemo s interneta. Na kraju nisam kupila ništa od NYX kozmetike, no uzela sam Ardell Deluxe Pack Demi Wispies umjetne trepavice (više se isplati uzeti ovaj paketić nego dva odvojena para tih trepavica) i China Glaze lak za nokte u nijansi Purple Panic koji je predivan.

U dm-u traje akcija 1+1 na Byphasse micelarne otopine pa sam je iskoristila jer mi micelarna uvijek treba i koristim je nekoliko puta dnevno pa se brzo potroši. Ukoliko ste u prilici, svakako iskoristite ovu akciju jer za 39,90 kn dobijete cijelu 1L micelarne, što je zaista odlično i bit ćete bez brige nekoliko mjeseci.

Osim Byphasse micelarnih, na isto j 1+1 akciji sam uzela i Biobaza roll-on dezodorane Power-Up for Men (limun i bergamont) i Green Spirit (verbena i ružmarin). Da, Power-Up je za mene jer je miris predivan i ne vidim problem da ga i žene koriste. 😛

L’Oreal Professional predstavio je ovaj tjedan svoju inovaciju – Pro Fiber, a radi se o 3 linije za njegu kose za 3 stupnja oštećenja kose. Pisat ću vam o samom eventu u drugom postu. Moja kosa je zdrava i nije jako oštećena (sušenje fenom, nošenje kose u repu i češljanje je jedino čime oštećujem kosu – ok, trenutno je to i onaj gel za posvjetljivanje sa prve slike iz posta) te ću isprobati šampon i regenerator iz linije Rectify* koja je namijenjena 1. stupnju oštećenja kose.

Prekjučer sam vam pisala o Catrice kamuflažnoj kremi – link, tj. korektoru i rekla sam vam da nam stiže i nova verzija kamuflaže. Stigla je! Radi se o tekućoj verziji – Catrice Liquid Camouflage High Coverage Concealer* (nijanse koje sam dobila na testiranje su 010 Porcellain i 020 Light Beige). Već sam ih isprobala i već ih volim! Bit će uskoro recenzija pa pratite ako vas zanima. 🙂

Medelior je ovaj tjedan predstavio inovaciju u obliku Medelior Active kreme* čiji je glavni sastojak raštika (dalmatinci sigurno znaju što je to). Ova inovativna krema prva je ovakva krema u Hrvatskoj, specifičnog je sastava, ne sadržava kortikosteroide i djelovanje je vidljivo već nekoliko sati nakon uporabe. Namijenjena je svim dobnim skupinama, a posebno onima koji imaju problema s kožom – neurodermitis, psorijaza…

Nestale su mi sve rašpice koje sam imala pa sam kupila dvije nove Essence rašpice Studio nails – nail preparation buffer i Studio nails – banana file-medium. Essence rašpice su mi najdraže jer odlično rade svoj posao, a cijena im je vrlo pristupačna. Imam jako čvrste nokte koje je skoro pa nemoguće odrezati škaricama ili grickalicom pa je jedina opcija rašpanje čvrstom rašpicom, a ova banana rašpica je odlična za to.

Naravno, Essence je ponovo izbacio novu limitiranu kolekciju Urbaniced, no moram priznati da nisam previše oduševljena njome. Jedino što me zainteresiralo je ovaj Lip Cream u nijansi 02 Turn Heads, Baby! Postoji još jedna nijansa i ozbiljno razmišljam da se vratim po nju jer sam prilično zadovoljna ovim proizvodom. Lijepo je pigmentiran, traje dugo na usnama, suši se u mat finish, ne skuplja se u linijama na usnama i još se uz njega dobije kistić za nanošenje.

Teško si uspijem pronaći lijepe cipele na petu u mom broju i da nisu iznad 1000 kn, no u zadnja dva tjedna sam imala sreće i pronašla čak dva para cipela, tj. sandala. Bijele sandale sam kupila u Bati na sniženju (cca. 320 kn) i super su udobne, od prave kože i sa stabilnom petom što je meni jako važno. Crne sandale su iz Roberta i tamo sam se stvarno ugodno iznendila jer su mi inače njihove cipele uglavnom male, no evo ove sam platila 79 kn i odlične su. Nisu od prave kože, naravno, no udobne su, remenčići se ne urezuju u kožu i mogu se podesiti po širini stopala. Mislim da sam prilično dobro prošla i će oba para sandala biti odlične za razne odjevne kombinacije.

I šećer na kraju… Jučer dok sam tipkala ovaj post pozvonio je poštar i donio paketić sa Pink Pande u kojem su se nalazili proizvodi Freedom kozmetike koja je nedavno stigla kod nas na Pink Panda stranicu. Stigla su ova dva proizvoda – Freedom Jewels & Riches Collection Pro paleta s 32 sjenila za oči* i Freedom Bronzed Proffesional Pro Bronze u nijansi Warm Lights*. Paleta mi je WOW i jedva čekam isprobati je, samo je prije moram pofotkati za recenziju. 🙂

* * *

Nadam se da nisam jedina koja si sama pokloni par sitnica za rođendan. Što ste si vi kupili u zadnje vrijeme?

xoxo,

aa

*PR proizvodi

 

Oglasi

3 thoughts on “Neplanirani predrodendanski New In

Komentiraj

