Otkrila sam ROMWE [6 outfit ideas]

Sigurna sam da vam ovim postom neću otkriti toplu vodu i da je većina vas već čula za Romwe.com stranicu na kojoj se mogu pronaći preslatki odjevni predmeti po odličnim cijenama. Malo sam gledala što se nudi na njihovoj stranici i moram priznati da mi je dosta toga zapelo za oko pa sam napravila nekoliko kolaža sa prijedlozima za razne odjevne kombinacije iliti outfite. 🙂

Stavit ću vam odmah i linkove na sve da ih imate ovdje ako poželite naručiti nešto, a ako ne, onda barem imate ideje kako se možete odjenuti.

Jeans / Denim

Multicolor Long Sleeve V Neck Floral Blouse link
Ripped Frayed Denim Pant link
Black Stiletto High Heel Ankle Strap Sandals link
Oversized Gold Fashionable Sunglasses link

White Spaghetti Strap Backless Embroidered Dress link
Blue Ripped Flange Denim Shorts link
Gold Hollow Boots Sandals link

Black Denim

Green Lapel Floral Polka Dot Striped Blouse link
High Waist Ripped Slim Denim Pant link
Black Stiletto High Heel Ankle Strap Sandals link
Black Zipper Tote Bag link

Plaid Loose Lapel Apricot Blouse link
Ripped Slim Denim Black Pant link
Nude Stiletto High Heel Ankle Strap Sandals link
Black Zipper Tote Bag link

White Denim

Contrast PU Black Blouse link
Ripped Denim Slim White Pant link
Black With Bow Slingbacks High Heeled Pumps link

Half Sleeve Flouncing Chiffon Black Blouse link
Ripped Denim Slim White Pant link
Black Point Toe Metallic Slingbacks Flats link
Multicolor Gemstone Tasse Necklace link

* * *

Naručila bih si nešto sa Romwe.com stranice, no ne znam odakle bih krenula jer mi se puno toga dopalo. 😛

Jeste li već naručivali nešto sa Romwe.com stranice? Ako jeste, isplati li se i kako ste zadovoljni kupljenim?

xoxo,

aa

*post NIJE sponzoriran

Oglasi

2 thoughts on “Otkrila sam ROMWE [6 outfit ideas]

  1. KristinaS kaže:

    Super outfiti! Zanima me u kojem programu tako spajaš slike? Odnosno da se mogu tako stavljati i namještati na običnu bijelu podlogu? Hvala…

    • Iva P. kaže:

      Ja ti to na najgluplji način radim 😛 Skinem bijelu sliku s weba, skinem slike odjeće koje želim poslagati na bijelu pozadinu i onda u PhotoScape programu (besplatno se može downloudati) posložim sve kako mi se sviđa. 😉

Komentiraj

