ESSIE kolekcija lakova ljeto 2015.

Prije odlaska na ljetovanje stigao mi je divan paket iz L’Oreala u kojem je bila cijela ljetna kolekcija Essie lakova za nokte. Radi se o pravim ljetnim, veselim nijansama koje ću rado nositi i tokom jeseni i zime da si malo podignem raspoloženje.

Essie lakove za nokte prvi put sam isprobala nakon prošlogodišnjeg Beauty blog day-a na kojem sam osvojila cijelu proljetnu kolekciju lakova i oduševila sam se njima. Prije sam mislila da su precijenjeni i da ne vrijede zaista toliko kolika im je cijena, no vrijede svake kune. Svih ovih 5 nijansi koje ću vam pokazati u današnjem postu su izrazito dobro pigmentirane, četkica kojom se nanosi lak je odlična (malo je veća od standardnih četkica kod lakova, no takve su sve četkice Essie lakova), dovoljan je jedan sloj za potpuno prekrivanje nokta i za nijansu kakvu vidite kroz bočicu. Trajanje laka na noktima je odlično, uz normalne kućanske poslove može trajati na noktima oko 5 dana i to ako ne stavite bazni lak i nadlak. Ukoliko odvojite više vremena za lakiranje noktiju i stavite bazni lak prije Essie laka, a na njega nanesete još i nadlak, zaista nemate brige iduća dva tjedna jer će vam lak otprilike toliko trajati na noktima. Naravno, ovo vrijedi ukoliko koristite kvalitetne bazne lakove i nadlakove (moja preporuka su ili Essie lakovi ili Essence lakovi koji su dosta povoljniji od Essie-ja a rade jednako dobar posao).

DSC_1961

Pozitivne strane ovih lakova:

  • odličan omjer kvalitete, cijene i količine (13,5 ml)
  • imaju odličnu plosnatu i blago zaobljenu (na vrhu) četkicu kojom je lako ravnomjerno nanijeti lak na nokte
  • pigmentacija je odlična i dovoljan je samo jedan sloj laka za potpuno prekrivanje nokta
  • trajnost na noktima je do 7 dana (uz blago chipanje na vrhovima) bez baznog laka i nadlaka
  • uz bazni lak i nadlak trajnost je do 2 tjedna

Negativne strane:

  • malo sporije se suše, no nije ništa strašno (uz brzosušeći nadlak lak će vam se posušiti puno brže nego bez njega)

Cijena Essie lakova je oko 74 kn u svim drogerijama koje u ponudi imaju Essie proizvode, no često možete naići na razne akcije uz koje možete kupiti Essie lak čak i za 30-40 kn.

Mezmerised

Bahama mama

Watermelon

Cute as a button

Meet me at sunset

Moj favorit je nijansa Bahama mama i sigurno će biti čest gost na mojim noktima tokom nadolazećih jesenskih i zimskih mjeseci. 🙂

DSC_1962

* * *

Svakako vam preporučam da, ako već niste, isprobate Essie lakove za nokte, pogotovo ako volite imati lak na noktima nekoliko dana bez da ga morate popravljati. Nijanse koje vam preporučam su definitivno Bahama mama i Chocolate cakes (tamne nijanse), Style hunter i Watermelon (crvene nijanse) te Boom boom room i Fashion playground (svijetle nijanse).

Koje su vama najljepše ili najdraže nijanse Essie lakova?

xoxo,

aa

*PR proizvodi

Oglasi

9 thoughts on “ESSIE kolekcija lakova ljeto 2015.

  1. Karolina Tušek kaže:

    Ovo mi je jedan od najdrazih postova zbog moje velike ljubavi prema noktima i uredjivanju 🙂 ovi lakovi su odlicni i uvijek volim vidjeti neke novitete, savjete i slicno 🙂

    Igram nagradnu igru za Olival carobno suho ulje 😊💛💛💛

  2. Medina kaže:

    OLIVAL
    Pošto ja volim lakove, nokte, boje , sve što jevezano za to, ja sam odabrala ovaj post. Divne boje. Da, još je ljeto i uživajmo u bojama i šljokicama. 🙂
    Lp

Komentiraj

