Catrice Liquid Camouflage high coverage concealer

Nedavno sam vam pisala o Catrice Camouflage Cream korektoru (link) koji je već dugo jedan od proizvoda koje uvijek imam na sebi i koji je ujedno jedan od mojih all-time favorita kada je u pitanju dekorativna kozmetika namijenjena prekrivanju nedostataka na licu. Napokon je stigao nasljednik kamuflaže u teglici – Catrice Liquid Camouflage High Coverage Concealer*. Dobila sam priliku isprobati obje nijanse u kojima dolazi ova tekuća kamuflaža, a danas ću vam prenijeti svoje dojmove. 🙂

DSC_1711

Stara verzija kamuflažne kreme, tj. korektora dolazi u plastičnoj teglici i prilično je guste i čvrste teksture, dok se ovdje radi o tekućoj teksturi. Catrice Liquid Camouflage High Coverage Concealer dolazi u ambalaži sličnoj onoj u kakvoj obično dolaze sjajila za usne. Zaštićen je sigurnosnom naljepnicom pa lako možete znati je li netko već otvarao tubicu prije vas. Također, na ambalaži se nalaze sve najvažnije informacije o proizvodu (količina: 5,0 ml, rok trajanja: 6 mjeseci od otvaranja, vodootporan je i sl.).

????????????????????????????????????

Proizvod dolazi u dvije nijanse, a to su 010 Porcellain i 020 Light Beige. Obje nijanse su zaista dosta svijetle i odgovaraju čak meni koja sam prilično svijetle puti.

Nijansa 010 Porcellain je više hladnog sivkasto-roskastog podtona, a nijansa 020 Light Beige naginje ka toplom žućkastom podtonu. Ukoliko ste svijetle puti poput mene, preporučam vam da isprobate svjetliju nijansu, u mom slučaju ona savršeno odgovara. Trenutno mi odgovara i tamnija nijansa, no čim dođe zima i ja postanem Casper, tamnija nijansa neće dolaziti u obzir.

DSC_0407

DSC_0418

Tekstura je tekuća (slična tekućem puderu), a nanošenje je lako jer imate aplikator kojim precizno možete nanijeti proizvod na mjesta na koja želite. Catrice kaže da je prekrivanje jako, no ja bih rekla da je srednje do jako. Ne prekriva veće nepravilnosti kao što to radi stara verzija u teglici. Prekrit će manje prištiće i crvenilo te podočnjake koji nisu pretjerano izraženi. Ukoliko imate zaista tamne podočnjake onda ćete se morati više potruditi da ih prekrijete ovim korektorom i trebat ćete nanijeti barem dva tanka sloja proizvoda. Vodootporan je pa mu je trajnost na licu odlična, barem se tako pokazalo u mom slučaju. Jedno cijelo radno vrijeme možete biti mirni jer će toliko sigurno izdržati bez da se pomakne, još ako stavite fiksator preko korektora – sigurni ste cijeli dan. Iako se radi o korektoru koji ima srednje do jako prekrivanje, on je lagan na licu, ako ga dobro izblendate neće isticati linije i borice, ne naglašava suhe dijelove lica te ne izgleda cakey. Također, bilo bi dobro da ga fiksirate ukoliko ga nanosite na dijelove gdje imate borice kako se ne bi uvukao u njih.

????????????????????????????????????

Da ne zaboravim napomenuti, iako je tekstura tekuća korektor se prilično brzo suši pa ga je potrebno što brže blendati kako vam ne bi ostale fleke (nije da se suši u trenu, ne brinite, imate dovoljno vremena za pošteno ga izblendati). Ukoliko nanosite tanki sloj korektora on će se potpuno posušiti za 2-3 minute, a svakako vam preporučam da ga nanosite u tanjem sloju jer sa nanošenjem debljeg sloja odjednom nećete postići dobar rezultat. Korektor ima blagi miris, no na njega nisam obraćala previše pažnje. U svakom slučaju, miris ne smeta za nos i ne vjerujem da bi ikoga mogao odbiti od korištenja ovog proizvoda.

DSC_0423

DSC_0442

DSC_0426

Trenutno nemam velikih problema s tamnim podočnjacima, no nadam se da možete vidjeti razliku bez kamuflaže i sa kamuflažom.

catrice liquid camouflage cream 1

Ovdje sam koristila Catrice tekuću kamuflažu za prekrivanje prištića i podočnjaka i prilično sam zadovoljna rezultatom. 🙂

catrice liquid camouflage cream

Cijena: 27,90 kn
Količina: 5,0 ml
Gdje kupiti: trenutno u svim Muller drogerijama, a vrlo skoro i u ostalim drogerijama koje u ponudi imaju Catrice kozmetiku

* * *

Staru verziju Catrice kamuflaže obožavam, a mislim da ću jednako tako obožavati i ovu novu verziju. Za sada sam jako zadovoljna i trenutno vam svakako preporučam da isprobate ovaj proizvod, no vidjet ćemo kako će funkcionirati u hladnijim danima koji stižu.

Kako vam se čini Catrice tekuća kamuflaža i hoćete li je isprobati?

xoxo,

aa

*PR proizvodi

Oglasi

7 thoughts on “Catrice Liquid Camouflage high coverage concealer

  1. gordana sinjeri kaže:

    TESTERIJADA
    Meni su Catrice puderi kao i kamuflaža krema odlični.Na zadnjoj akciji kupila sam skroz svjetli i tamniji pa ih mjesam i boja je daleko bolja i ljepša nego od samo jedne nijanse.Ovaj korektor nisam još probala no uopće ne sumnjam u njegovu kvalitetu

  2. Đurđica M. kaže:

    Baš sam ju jučer kupila. 🙂 Samo sam ju isprobala tako da ne mogu ništa previse reći. Nadam se da će se pokazati kao dobra. 😀

Komentiraj

