Ljetne manikure #2 + POKLON

Nedavno nam je Nina pripremila prvi dio ljetnih manikura, a sada je na redu drugi dio koji je još ljepši od prvog. Osim lijepih manikura koje ćete vidjeti u ovom postu, na kraju posta vas čekaju dva lijepa poklončića koje će osvojiti jedna sretnica! 😉

* * *

Bok svima!

Ljeto je pri kraju (hvala Bogu! #hejterica) i ja, kao jedna osoba koja iz nepoznatog razloga usklađuje boje šminke i noktiju s vremenom, već nosim prigušenije nijanse na noktima. Koji su, usput rečeno, pukli tako da ću vam danas pokazati zadnje tri ljetne manikure s još cijelim noktima.

Ovo ljeto sam većinom nosila tribal uzorke (koje sam sve do ove godine jedva podnosila), tako da su zadnje tri manikure zapravo na istu foru pa se možemo praviti da mi je tema ovog posta ciljano bila tribal, ok, hvala. 😀

11931624_1175539099139136_318810460_n

Mislim da ste ovakve nokte vidjeli svuda po internetu i instagramu, ali kud svi…jel. 😀

Pločica je Born Pretty BP-L010, uzorci nisu baš ugravirani onako savršeno kao što sam navikla, ali da se raditi s njom. Lakovi su Essence Indian Summer, Moment 47 i China Glaze Spontaneous tapkani kozmetičkom spužvicom preko bijele baze.

11934964_1175539102472469_130984675_n

Ovo je moj neki pokušaj mix and matchanja, ali ne mogu baš reći da mi to nešto sjajno ide jer obično ili premalo mixam ili premalo matcham, mislim da sam ovdje zakazala po pitanju miksanja uzoraka. 😀

Pločica je MoYou London Pro XL 03, a lakovi su Moment 59, Essence Wild white ways, Essence 002 Stamp me! Black, Cairuo 15 Orange koji nije nimalo narančast već žut, ali nije bed, ekipo za imenovanje lakova iz Cairua.

11992531_1182011721825207_779042802_n

Ovi su mi nokti vjerojatno najdraži, nisam previše (bezuspješno) miksala, a ima boja, ima svega! I mjehurića i razmrljanog uzorka na pojedinim mjestima, ali možemo se praviti da to ne vidimo. 😀

Pločica je opet BP-L010, a lakovi su Eveline 065, opet onaj nesretni „narančasti“ Cairuo 15 Orange, Golden Rose Rich Color 68 i Essence Wild white ways.

U sve tri manikure sam za pečatiranje koristila Essenceov crni lak 002 Stamp me! Black, nadlak je Essence Better than gel nails, a matirajući je Golden Rose matirajući (jel ima uopće smisla da vam pišem broj kad je samo taj jedan? 🙂 ).

E, i onda nakon svega toga sam zapala u neku crno bijelu fazu i samo derala po tome jedno tri tjedna i u ta tri tjedna sam uspjela potrošiti cijelu novu bočicu bijelog laka. Drugu si nisam više ni kupovala jer mislim da sam iznosala bijelo u svim živim varijantama i dosta je bilo! Zasad. 😛

11992570_1182011725158540_1387932565_nNadam se da vam se sviđaju manikure i čitamo se u idućem postu, a sada brzo sudjelujte u osvajanju poklona koji vam je Iva pripremila! 🙂

* * *

DARIVANJE

Jedna sretnica imat će priliku lakirati nokte sa dva divna Essie laka u nijansama Chocolate Cakes (meni najdraži Essie lak) i Mezmerised (lak iz kolekcije ljeto 2015.).

DSC_0468

DSC_0471

PRAVILA:

  • U komentar ispod ovog posta napišite svoje ime i prezime (ili barem prvo slovo prezimena).
  • Pratite moju Facebook stranicu Beauty corner by Iveee.
  • [opcionalno – dodatna šansa] Pretplatite se na moj YouTube kanal Beauty corner by Iveee.
  • [opcionalno – dodatna šansa] Podijelite objavu o darivanju na svojoj Facebook stranici. (objava mora biti javna/public)
  • Darivanje traje od danas, tj. od 16.9.2015. do 23.9.2015. do 23:59 h.
  • Dobitnicu bira random.org.
  • Dobitnica će biti objavljena ovdje na blogu u ovom postu i na mojoj Facebook stranici te mi se mora javiti sa svojim podacima na mail (Kontakt) ili u inbox na Facebook-u u roku od 48 h od objave dobitnice.
  • Ukoliko se dobitnica ne javi u roku od 48 h biram drugu dobitnicu.

Darivanje je otvoreno za čitateljice iz Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Srbije, Crne Gore i Slovenije! (Ukoliko dobitnica nije iz Hrvatske paket joj šaljem autobusom, tako da odmah znate vi koje se prijavljujete izvan RH.)

Sretno svima koji će sudjelovati u darivanju!

* * *

DOBITNICA je Karla I.! Molim Karlu da pogleda mail koji sam joj poslala, da u roku od 48 sati odgovori na njega i pošalje svoje podatke. 🙂

* * *

xoxo,

aa

*pokloni by Iva 😉

Oglasi

184 thoughts on “Ljetne manikure #2 + POKLON

  1. Mila kaže:

    Ja ne znam gdje ti vidiš mjehuriće i razmrljanost, ja tu vidim samo predivne nokte koje mogu samo sanjati 😀
    Još jedna Hejterica H… mislim, Mila J. 😉

  2. smakira kaže:

    Preslatke su tribal manikure, meni se baš sviđaju, ali bijela faza FTW – pogotovo zadnje dvije manikurice! 😀

    Darivanje je divno i držim si fige, od srca, baš bih voljela isprobati essie lakove. 🙂

    Pratim te na YT i FB pod imenom Hana Šneler.

Komentiraj

