Avon Glow bronzing pearls – deepest warm

Bronzere do prije dvije godine uopće nisam koristila niti sam imala jedan u svojoj make up kolekciji. Jednostavno nisam znala kako ih koristiti, kako će izgledati na mom licu, hoću li pretjerati prilikom nanošenja i slično. Sada bronzere koristim tokom cijele godine, no i dalje u minimalnim količinama jer smatram da tako najbolje odgovara mojoj puti i mom licu. Danas ću vam predstaviti Avon Glow brončane perle koje zapravo nisu pravi bronzer, no imaju sličnu svrhu i daju sličan rezultat – puderaste perle koje reflektiraju svjetlost te pružaju brončani sjaj.

U ponudi se nalaze tri nijanse ovih Avon brončanih perli, a to su Pink Bronze, Bronzed i Deepest warm (moja nijansa). Iako sam jako svijetle puti te najtamnije perle mi odlično odgovaraju, naravno ukoliko ih nanesem s mjerom, tj. u maloj količini.

Avon Glow brončane perle mogu se kupiti već godinama i vjerojatno su većini vas dobro poznate. Naravno, dolaze u zaštitnoj kartonskoj kutiji koju ja nemam više kod sebe pa je zato ne vidite nigdje na fotografijama u ovom postu. Na kutiji se nalaze sve osnovne informacije o proizvodu, poput nijanse, količine, roka trajanja, popisa sastojaka i slično. Same perle nalaze se u plastičnoj teglici, a uz njih se dobije i spužvica koja zapravo štiti perlice od pucanja. Barem sam ja sama sebi to tako protumačila jer ta spužvica definitivno ne služi za nanošenje proizvoda na lice. Vidjela sam neke svoje prijateljice da koriste tu spužvicu za nanošenje perli, no ja vam to nikako ne bih preporučila. Usput, nikako ne preporučam da spužvicu bacite jer, kao što sam već spomenula, ona štiti perle.

Količina ovog proizvoda je pozamašna, 22 g perli u tri koje dolaze u tri različite nijanse. Mislim da je količina zaista odlična i teško da ćete ih uopće uspjeti potrošiti u neko normalno vrijeme.

Kao što sam spomenula, perle dolaze u tri različite nijanse, a to su: zlatna, brončana i smeđa. Naravno, perle ćete koristiti sve zajedno u isto vrijeme i rezultat će biti odličan i skoro pa potpuno prirodan. Perle su odlično pigmentirane i dovoljno je malo proći kistom po njima, no ukoliko vam se čini da rezultat nije dovoljno dobar možete ga lako nadograditi sa još jednim nanošenjem. Mislim da teško možete pretjerati sa ovakvom vrstom proizvoda, no svakako je moguće pa pokušajte imati laganu ruku kada počinjete sa korištenjem ovakvih brončanih perli.

Prilikom nanošenja perli na lice, tj. kada kistom prolazite preko njih one se zaista minimalno truse, lako se blendaju i ne ostavljaju fleke po licu. Slobodno možete nanositi ove perle na lice, tijelo, dekolte…gdje god poželite.

Što se tiče trajnosti, rekla bih da traju na licu i do 5 sati bez pomaka i bez da treba nešto popravljati. Osobno koristim i fiksator make up-a nakon što se našminkam pa perle traju još i dulje nego što bi trajale bez fiksatora. Rezultat koji daju ove perle jest prirodan i svjež osunčani izgled na licu, ništa pretjerano. Također, na mojoj svijetloj puti uopće ne izgleda narančasto kao što to zna biti slučaj sa većinom standardnih bronzera.

Napomenula bih još da ove perle nisu namijenjene za konturiranje već služe kao bronzer. Imaju u sebi popriličnu količinu shimmera te ih nikako ne bih preporučila za konturiranje.

Na fotografijama ispod možete vidjeti swatcheve svake nijanse posebno (3 nijanse perli: zlatna, brončana, smeđa) te kako izgledaju kada se sve zajedno uzmu sa kistom i izblendaju.

Ovako to izgleda na licu:

11201814_465486613629615_5894992097178739650_n 11873516_466594446852165_4591616264551679401_n

Sastojci:
Talc, Paraffinum liquidum, sorbitol, Hydroxylated lanolin, Aqua, Phenoxyethanol, Parfum, Butylparaben, Methylparaben, Propylparaben, Tin oxide, Sodium Dehydroacetate, (+/- Mica, CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 77891, CI 77163, CI 15985).

Cijena: 55 kn
Količina: 22 g
Gdje kupiti: Avon katalog – narudžba preko Avon Lady

* * *

Koje proizvode od Avona vi volite i koristite?

xoxo,

aa

Oglasi

149 thoughts on “Avon Glow bronzing pearls – deepest warm

  1. Eva Mihić kaže:

    Baš zato, što daju prirodan izgled bez da se moram misliti jeli mi odudaraju od boje kože previše! A koliko vidim svi ih hvale, tako da me baš zanima kakve su!!!

  2. Damjana Barišić kaže:

    Uvijek kada pitam neku priju ili kolegicu koje joj je to rumenilo odgovor često baš bude avon bronze perle, jako me privlače, cine mi se kao jako kvalitetan proizvod koji bih voljela isprobati 🙂

  3. Lidija kaže:

    Nažalost još ih nisam isprobala, a baš bi željela, nadam se da ću imati sreće pa ih osvojiti u nagradnoj igri… Iz ovog Avonovogg kataloga naručila sam ruž i mirisni gel za tuširanje 🙂

  4. Marina Grubić kaže:

    Probala sam ih kod sestre i oduševile su me. Voljela bi imati svoje jer mi se baš sviđa kako mi ostavljaju nježni sjaj na licu i stvarno dugo traju.

  5. Milka Grubić kaže:

    Avon perlice su divne a to znam jer ih moja seka ima, ali ona živi daleko od mene pa zato ne mogu koristiti njene pa ja bih htjela jedne samo za sebe 🙂

  6. Ivka Parić kaže:

    Probala sam ih kod prijateljice i oduševile su me. Voljela bi i svoje imati jer daju baš fini svilenkasti izgled lica i stvarno dugo traju.

  7. Kristina K kaže:

    Koristila sam ih davno, još u srednjoj školi i obožavala ih… Sjećam se da su ih tada sve cure koristile. I trajale su jako jakooo dugo! Pretpostavljam da je ovo još bolja verzija istih i baš bih ju voljela isprobati. 🙂

  8. Željka kaže:

    Voljela bih probati jer imam osjecaj da bi dobila malo boje u obraze da upotrijebim bronzere 🙂 A i sad znam kako se nanose pa idealna prilika za mene 😅

  9. nikolina84 kaže:

    Koristila ih je nekoć moja mama, u vrijeme kada ja još nisam upotrebljavala nikakve bronzere ni rumenila. Sada kada ih koristim, voljela bi ih opet isprobati jer se sjećam da su žene uvijek bile zadovoljne njima….

  10. Karmela kaže:

    Većina mojih prijateljica koriste Avonine bronzere/perle i jako su oduševljene njima. I mene su jako zainteresirale, pa mi ih je velika želja probati i imati.. A ruževe matt jednostavno obožavam, od svih mogućih boja..i koristim ih svakodnevno… 🙂

  11. Jasna L. kaže:

    Iskreno, puno sam čitala o tim čarobnim perlicama, ali ih nikada nisam imala. Ono zbog čega ih želim je prekrivanje sitnih nepravilnosti na licu. Dobro, ne baš sitnih, ali neka bude tako. Što je mala nepravilnost u odnosu na cijeli svemir. :v

  12. Marina kaže:

    Htjela sam se prijaviti za ovu nagradnu igru, ali kad sam procitala sastav perlica, odustala sam. Inace me nervira sto je Avon prepun parabena dok ih ostali brendovi u sto vecem broju polako izostavljaju. Mozda mala kolicina ne utjece na zdravlje, ali vise proizvoda istovremeno i nakon godina koristenja svakako. Vjerojatno i novi mat ruzevi imaju u sebi stetne sastojke, da li mozda netko zna sastav?

  13. Dragana kaže:

    Nisam ih probala, ali me mame da ih imam u kolekciji zajedno sa rumenilom u kuglicama koje vec posedujem. Boje deluju blago i efekat koji daju je suptilan.

  14. Ksenija kaže:

    Tek sam nedavno počela koristiti bronzere. Tek kad sam naučila kako ih koristiti shvatila sam da mi odgovaraju i ne odvajam se od njijh. Ove nisam još isprobala a baš bih voljela jer izgledaju obećavajuće!

    Fb Ksenija Cajzek 🙂

  15. jelena kaže:

    Obozavam bronzanu boju, pogotovo rumenilo😊
    Volim Avon kozmetiku ali do ovog divnog rumenila u vidu kuglica jos nisam probala a volela bih da ga dobijem😊😍☺

  16. Anica Mirosavljević kaže:

    Sviđaju mi se jako nijanse, nisu previše intenzivne niti napadne, pogotovo za moju svijetlu put. 🙂 svakako bih voljela isprobati ovaj proizvod. posebno zlatnu nijansu.

Komentiraj

