TOP 5 lipsticks for fall [2015.]

Danas vam donosim svoj top 5 jesenskih ruževa za usne, od kojih je samo jedan ruž u svijetloj nijansi. Nekako mi je jesen odlično doba za iznositi ruževe tamnijih nijansi jer ih tokom ostatka godine zaista jako rijetko odlučim staviti na usne. Dugo sam mislila da mi tamniji ruževi uopće ne stoje na mojim tankim usnama, no to me više ne zanima i nosim sve nijanse ruževa koje mi se svide. 🙂

DSC_0594

Izdvojila sam 5 meni najdražih ‘jesenskih’ ruževa za usne koje ću vam sada pokazati. Od nježne bež nijanse pa sve do tamno crvene i ljubičaste.

DSC_0596

DSC_0614

Catrice Shine Appeal Fluid ruž za usne
070 Better Than A Mauve

Tekući ruž za usne za koji bih ja rekla da je teksturom puno bliže sjajilu za usne nego ružu, no nemam nikakvu lošu riječ za njega. Pigmentacija je odlična, nije ljepljiv na usnama i daje im predivan sjaj. Sadrži vitamin E koji njeguje usne, no svejedno vam preporučam redovito korištenje balzama za usne. Na usnama ne traje onoliko koliko bi trajao pravi ruž za usne, no izdržat će sigurno do prvog obroka (njega neće preživjeti). Cijena je 31,90 kn.

DSC_0603 DSC_0285

Avon Hidrokolor Matt ruž za usne
Matte Merlot

Predivna bogata crvena nijansa, potpuno mat finisha. Odlično pristaje i onima koji nemaju snježno bijele zube. Lako se nanosi, ne skuplja se u linije oko usana te se ne skuplja se na rubu usana kao što zna biti slučaj kod mat ruževa. Na usnama traje i do 5 sati bez da ga popravljate. Iako je mat, ne isušuje usne i ako su vam usne u dobrom stanju čak ne morate nanositi balzam za usne prije ruža. Trenutno ga nije moguće kupiti u aktualnom Avonovom katalogu, no inače je cijena oko 30 kn.

DSC_0605 DSC_0296

Wet’n’Wild Megalast ruž za usne
908C Sugar Plum Fairy

Divna ljubičasta nijansa za koju neki kažu da je dupe za MAC Rebel. Pigmentacija je savršena, čak je i jedan tanak sloj dovoljan da biste dobili željenu ljubičastu nijansu na usnama. Meni ne isušuje usne, no ipak ih volim prije nanošenja ruža pripremiti i hidratizirati balzamom za usne. Suši se u mat finish i može trajati na usnama cijeli dan (bez pretjerivanja). Toliko je dobro pigmentiran i toliko se dobro primi za usne da će vam trebati jako dobar odstranjivač šminke za brzo i jednostavno uklanjanje ovog ruža. Malo se zna razliti oko usana i ući u borice, no to možete riješiti prethodnim nanošenjem olovke za usne u istoj ili što sličnijoj nijansi. Cijena je oko 23 kn.

DSC_0606 DSC_0312

Lancome L’Absolu Matt Rouge
Rose Sortilege 361

Ovaj ruž sam naručila sa feelunique.com stranice jer mi je ovdje kod nas preskup, a online se još mogu iskoristiti razno razni popusti pa ispadne puno povoljnija cijena. Uglavnom, radi se o lijepoj tamno crvenoj – bordo nijansi koja odgovara svima. Pigmentacija je odlična, suši se u mat finish, na usnama traje cijeli dan bez ikakvog problema i preživljava i hranu i piće. Nanosi se lako i ravnomjerno, jedino je problem što se zna razliti oko usana pa bi bilo dobro koristiti olovku za usne ili nekakvu bazu za ruž (ako koristite proizvode tog tipa). Cijena kod nas je oko 260 kn, a online se može pronaći za po duplo povoljnijoj cijeni kada naletite na popuste i kupone za dodatni popust.

DSC_0609 DSC_0825

NYX Soft Matte Lip Cream
20 Copenhagen

NYX je napokon stigao kod nas u Zagreb i nakon nekoliko tjedana sam uspjela uhvatiti ovu nijansu. Mislila sam da će biti puno tamnija i više tamno crvena do tamno ljubičasta, no na meni je samo tamno crvena. Nema veze, ja sam jako zadovoljna jer je nijansa zaista divna i jako nosiva. Lako se nanosi i može se vrlo precizno nanijeti zahvaljujući uskom aplikatoru. Jedina mana je ta što se nanosi malo neravnomjerno pa se treba više potruditi kako bi rezultat bio dobar. Također, preporuka je da se usne pripreme prije nanošenja ovog tekućeg ruža, ako ne pilingom onda barem dobrim balzamom za usne. Suši se u potpuno mat finish, traje na usnama doslovno cijeli dan i može preživjeti hranu i piće. Nakon nekog vremena može se dogoditi da se skupi na unutarnjoj strani usana, no to se lako popravi. Cijena je 55 kn.

DSC_0613 DSC_0329

* * *

Kakve vi ruževe za usne nosite u ovom jesenskom razdoblju?

xoxo,

aa

Oglasi

22 thoughts on “TOP 5 lipsticks for fall [2015.]

Komentiraj

