Ove jeseni nose se … resice!

Izvadila sam sve moguće jakne i kapute koje imam u ormaru i ne veseli me previše činjenica da će biti sve hladnije i hladnije, ali tako je kako je. Vrijeme ne mogu promijeniti, ali zato svoje odjevne kombinacije mogu začiniti nekim dodacima uz koje će one izgledati puno zanimljivije i posebnije. Ove jeseni sve me vuče prema resicama; čizmice s resicama, jakne s resicama, haljine s resicama…jednostavno resice gdje god mogu biti.

Pronašla sam nekoliko zanimljivih komada sa resicama koji se definitivno nalaze na mojoj shopping wish listi, a podijelit ću ih ovdje sa vama jer tko zna, možda se i vama svidi nešto od toga. 😉

Jakne s resicama

Kada ovakve jakne prvi put stavite na sebe vjerojatno će vam biti malo nespretno i zapetljavat ćete se u resice, no vrlo brzo se može naviknuti na njih. Čini mi se da baš podignu cijelu odjevnu kombinaciju. 🙂

1441615658884429183-horz

Smeđa jakna – LINK
Crna jakna – LINK
Crvena jakna – LINK

Torbe s resicama

Torbe volim u bilo kojem obliku, boji, materijalu itd., ali u zadnje vrijeme mi pogled bježi samo na one koje na sebi imaju resice. Ruksaci, clutchevi, male torbice, velike torbice – na svima njima resice odlično izgledaju.

1442558626501377447-horz

Crna ruksak-torba – LINK
Bež torba – LINK
Crni ruksak – LINK

Suknje i haljine s resicama

Možda su resice na suknjama malo nepraktične jer vjerujem da se stalno zapetljavaju, koliko god vi pazili da se to ne događa, makar moram reći da mi kombinacije sa suknjom sa resicama izgledaju vrhunski i baš posebno. Za mene je najbolji odabir haljina koja resice ima na rukavima, tj. mislim da bi tako nešto najviše nosila.

1442627920753591829-horz

Sivo-smeđa suknja – LINK
Smeđa haljina – LINK
Crna suknja – LINK

Cipele s resicama

Čizmice i cipele s resicama ove jeseni obavezno moram kupiti, samo se nadam da ću imati sreće i pronaći neke lijepe u svom broju. Čini mi se da resice pašu na skoro svaki model čizme, bila ona na visoku petu ili sasvim ravna.

1442209133681830856-horz

Crne špic gležnjače – LINK
Crne antilop gležnjače – LINK
Crne ‘kožne’ gležnjače – LINK

fringe10

izvor: peaceloveshea.com

* * *

Volite li vi resice na odjevnim predmetima i modnim dodacima?

xoxo,

aa

Oglasi

12 thoughts on “Ove jeseni nose se … resice!

  1. Lidija kaže:

    Ja obožavam modne detalje s Resicama imam tamnoplavu veliku torbu još od prošle godine ide mi uz jeans i crno ma savršena kombinacija,a ove godine sam si kupila u Tally Weijl Tamnoplavi prsluk od imitacije brušene kože sa resama predivan je i baš uživam u tim divnim resama super mi je takav stil

Komentiraj

