Amaradi u ljepotama prirode [OOTD #3]

Najbolje se u zadnje vrijeme osjećam u trapericama i jednostavnim bijelim majicama koje je lako kombinirati s bilo čim. Ovaj put sam prošetala i svoju novu torbu koju su napravile kreativne ruke u Amaradi ateljeu. Torba je divna, divna! Torba je glavna zvijezda ovog posta, no osim nje tu je i crna kožna jakna koju obožavam i često je nosim, čizmice koje sam pronašla u svom broju i odlične su mi za jesen te ljubičasta marama koju sam kupila u Sarajevu (nedostaju mi ti srednjoškolski izleti sa razredom). Također, obična bijela majica je dio kombinacije, a s njom je teško pogriješiti. 🙂

Kožna jakna – Pull & Bear
Bijela majica – SheIn LINK za naručiti

Traperice – House
Torba – AMARADI accessories
Šal – Baščaršija
Čizme – Deichman/Graceland
Sunčane naočale – Vogue

DSC_0041

DSC_0024 DSC_1818 DSC_0020i

DSC_0047 DSC_0051 DSC_0030 DSC_0075 DSC_0080 DSC_0035

* * *

Obavezno posjetite Amaradi accessories Facebook stranicu i pogledajte kakve se divote izrađuju u tom kreativnom ateljeu. Osim na Facebooku, njih možete pronaći i ovdje: Instagram @amaradibags link, Amaradi WooHoo portal link.

Također, malo sam njuškala po SheIn stranici i mogu reći da ima zaista zanimljivih i relativno povoljnih jesenskih komada. Stvarno se može pronaći kvalitetnih stvari za malu cijenu. Jedino vam savjetujem da obratite veliku pažnju na njihove mjere jer su uglavnom točne i kod nekih komada će vam odgovarati veličina čak i do 3 broja veća od one koju inače kupujete, no neka vas to ne obeshrabri – tako i tako nitko neće znati koju veličinu imate na sebi. 😛

* * *

Nadam se da vam se sviđa ovaj jednostavan post i outfit. Slobodno komentirajte što vam god padne na pamet, bit će mi drago pročitati vaše komentare i odgovoriti na njih!

xoxo,

aa

Oglasi

2 thoughts on “Amaradi u ljepotama prirode [OOTD #3]

  1. Katarina Bošnjak kaže:

    Pošto sam vjerni fan Amaradi Designa i Tine ,a i jucer je na moju adresu stigla jedna zaista posebna ogrlica , komentar za sudjelovanje za nagradnu igru *Valentinovo ostavljam na ovom postu jer mi se čini nekako “sudbinski”. 🙂

Komentiraj

