Laino piling za tijelo s ekstraktom jabuke

Da ste me prije par godina pitali čemu služi piling za tijelo i koji koristim rekla bih vam ‘ne treba vam to i nemojte bacati novce na to‘, no sva sreća moje se mišljenje tokom godina preokrenulo za 180 stupnjeva. Piling je odlična stvar i mislim da nam je naša koža jako zahvalna kada napravimo piling i maknemo s nje sve odumrle stanice. Pilingom se skida sloj mrtvih stanica te koža dobiva sjaj i mekoću, a važno je i to da bolje upija hidratantna sredstva.

DSC_1219

Isprobala sam piling Laino kozmetike sa ekstraktom jabuke. Iskreno, prije nisam čula za Laino kozmetiku, no vrlo brzo sam se oduševila. Laino je već nekoliko godina dostupan u Lijepoj našoj, no do sada su se proizvodi mogli kupiti samo u Muller drogerijama, a sada će biti dostupni i u ljekarnama i samim time biti mnogo dostupniji. Radi se o prirodnoj kozmetici, a proizvodi imaju zaista jednostavne sastojke i pakiranja pa su zato i cijene pristupačne.

DSC_1220Laino piling za tijelo s ekstraktom jabuke* je piling namijenjen dehidrirane kože tijela. Laino piling za tijelo s jabuke pulpe ne sadrži parabene i fenoksietanol. Dolazi u tubi (150 ml) i to mi se sviđa jer je moguće cijeli piling istisnuti bez previše muke, pogotovo kada dođete blizu kraju proizvoda. Osvježavajući gel-piling obogaćen je glicerinom i ekstraktima jabuke, učinkovito uklanja mrtve stanice bez isušivanja kože. Moj prijedlog je da se piling koristi jednom ili dva puta tjedno jer više od toga nije potrebno. Naravno, nanose se na vlažnu kožu i potrebno ga je temeljito isprati s kože nakon što njime izmasirate dijelove tijela koje želite ispilingirati. Nije preporučljivo raditi piling na oštećenoj ili nadraženoj koži pa ukoliko imate takvih problema pričekajte malo dok se stanje ne popravi. Također, sam piling i način pilingiranja morate prilagoditi svojoj koži. Konkretno ovaj Laino piling sa ekstraktom jabuke u sebi ima zrnca koja nisu pregusta i normalno se može koristiti i na osjetljivijoj koži, samo nemojte prečvrsto masirati.

DSC_1221 DSC_1222

Ja piling koristim tijekom tuširanja kada para u kupaonici napravi svoje i otvori pore na koži.  Piling mi omekša i zagladi kožu, a odumrle stanice kože i suhi dijelovi kože postanu stvar prošlosti.

Laino piling s ekstraktom jabuke ima srednje gusta zrnca i odličan je za pilingiranje tijela, jedino što njime ne pilingiram je lice. Nakon korištenja ovog pilinga obavezno nanosim hidratantni losion jer sad dolazi sve hladnije i hladnije vrijeme i koža traži sve više hidratacije.

DSC_1228 DSC_1229 DSC_1230 DSC_1227

Količina: 150 ml
Cijena: 55,00 kn
Gdje kupiti: Formasana dućan (Teslina 13, Zagreb)

* * *

Koji piling vi koristite?
Napišite mi u komentarima pa možda dobijem ideju koji piling isprobati nakon što ovog potrošim.

xoxo,

a

 

 

 

*PR proizvod

Oglasi

2 thoughts on “Laino piling za tijelo s ekstraktom jabuke

  1. Andreja K. kaže:

    Koristila sam od Balee, isprobala sam rozi (mislim da je od maline) i zeleni (kivi ili tako nsto, ne znam tocno)..i dobri su mi. cak ovaj zeleni mi i bolji ( zbog mirisa 😀 )

Komentiraj

