Traper je uvijek ‘in’ [OOTD #4]

Priznajem da sam jedna od žena koje bi svaki dan provele u trapericama da mogu, one su mi najudobnije i s njima se može kombinirati sve i svašta – može biti i ležerno i malo elegantnije. Za traper košulje ne mogu reći da ih oduvijek volim jer sam ih tek nedavno počela nositi i došla sam do zaključka da mi se jako sviđaju. Danas ću vam pokazati svoj ‘traper outfit’ u kojem sam kombinirala dvije nijanse trapera, no mislim da odlično pašu jedna uz drugu.

Traper košulja – Romwe LINK za naručiti
Crna majica – Mohito
Traperice – House
Čizmice – Bata
Torba – Deichman

Ogrlica – JUMPS
Sunčane naočale – Vogue

DSC_0573

DSC_0576 DSC_0569 - Copy DSC_0572 DSC_0579 DSC_0581 DSC_0571 - Copy DSC_0616 DSC_0640 DSC_0566 - Copy - Copy DSC_0636 DSC_0649 - Copy DSC_0655 - Copy

* * *

Volite li vi nositi traper i kombinirati različite nijanse trapera?

xoxo,

aa

Oglasi

3 thoughts on “Traper je uvijek ‘in’ [OOTD #4]

    • Iva P. kaže:

      Jako sam zadovoljna, stvarno je odlična i za gumbe sam se iznenadila kako su čvrsto napravljeni. 🙂
      Jedino su mi rukavi skoro 5 cm prekratki, ali do je do mene jer sam stvarno krakata i imam duge ruke. 😛

Komentiraj

