Multicolor Cardigan [OOTD #5]

Kada sam gledala SheIn stranicu i birala što ću si od svega lijepoga odabrati, na prvi pogled sam se zaljubila u šareni kardigan koji je idealan za ovo jesensko vrijeme. Naravno, jasno je da kada naručujete nešto online da morate pažljivo gledati mjere koje su tamo napisane, a ako ne gledate pažljivo mjere postoji velika vjerojatnost da će vam to što naručite biti ‘knap’. Nije nikakav problem jer mi se upravo zbog tog mog malog propusta u ovom postu pridružila moja draga kolegica Ida sa bloga Celebren Beauty koja je glumila modela.

Šareni kardigan – SheIn LINK za naručiti
Crna majica – H&M
Hlače – New Yorker
Oxfordice – Filanto
Ogrlica i sunčane naočale – eBay

DSC_0811 DSC_0818 DSC_0850 DSC_0841 DSC_0839 DSC_0837 DSC_0822 DSC_0849 DSC_0856* * *

Kako se vama sviđa ovaj kardigan? Idi stoji fenomenalno i moram priznati da mi je čak i drago što sam fulala s mjerama i što je Ida zahvaljujući tome dio ovog posta.

xoxo,

aa

Oglasi

Komentiraj

