Prvi hrvatski beauty box – TESTER box

Ovaj tjedan stigao mi je prvi hrvatski beauty box – TESTER box. ❤ Sigurna sam da ste već na sto strana čule za njega i drago mi je što je tako. Projekt je pokrenula moja draga blogokolegica Ivana Blažoti i čestitam joj na tome jer je ideja zaista odlična. U inozemstvu je ideja beauty box-a već odavno poznata i postoji veliki broj varijanti, nama je tako nešto falilo i baš zato mi je drago što je Ivanina ideja zaživjela. 🙂

Radi se o kutiji sa full-size ili tester-size dekorativnim i preparativnim kozmetičkim proizvodima, a funkcionira po principu mjesečne pretplate. Više informacija o cijelom konceptu možete pronaći na službenoj stranici Tester box-a – ovdje.

* * *

DSC_0869

DSC_0870

U mom Tester box-u stiglo je devet proizvoda, od kojih sam neke već imala priliku isprobati pa ću vam napisati svoje kratke dojmove. Moram samo napomenuti da je kutija u kojoj se proizvodi nalaze pre-div-na! Ja imam nekakvu bolest na kutije i stvarno volim kupovati i imati lijepe kutije, tako da će ova sigurno poslužiti za čuvanje nekih sitnica ili kozmetike. 🙂

  • Essence tekući ruž (nijansa 02 beauty secret) – Full-size proizvod – Isprobala sam ovaj ruž u nijansi 04 show-off! (LINK) i jako sam zadovoljna. Radi se o 2u1 – sjajilo za usne koje je odlično pigmentirano i koje dugo traje na usnama poput ruža za usne. Aplikator je odličan, pigmentacija također, a na usnama traje i do nekoliko sati
  • Neoviderm emulzija za kožu – 5 ml – Medicinski proizvod koji pridonosi zaštiti kože, obnavlja hipolipidnu ravnotežu, dubinski hidratizira kožu, smiruje opekline i upalne procese te pospješuje i ubrzava regeneraciju kožnog tkiva.
  • Nivea Volume care sprej (lak) i pjena za kosu – 2 x 50 ml –  Lak za kosu ima moje preporuke jer ne otežava kosu i kosa se lako raščešljava nakon nanošenja. Također, ne masti kosu i daje joj na volumenu. Pjenu za kosu još nisam isprobala, no ona bi trebala udvostručiti volumen kose bez da je zamasti, a pritom je njegovati i ojačati.
  • Amika Perk Up šampon za suho pranje kose – 21,3 g – Volim ovu vrstu proizvoda i mislim da ću ovaj proizvod kupiti u full-size verziji. Čisti korijen kose te apsorbira višak masnoće i nečistoće koje otežavaju kosu. Formula je lagana i proizvod zaista radi svoj posao (produljuje razmak između dva pranja kose čak za dva dana). Miris nije intenzivan i to je još jedan plus ovom proizvodu.
  • Avene set za čišćenje licaMicelarni losion, Blago mlijeko za čišćenje, Blagi losion – 50 ml i 2 x 25 ml – Set koji služi za čišćenje kože lica, namijenjen je svim tipovima kože, a može se koristiti i na osjetljivoj koži. Micelarni losion sam isprobala i za sada sam jako zadovoljna, vrlo lako očisti svu šminku sa lica, jedno treba paziti da vam ne uđe u oči jer se tada može pojaviti peckanje i neugodan osjećaj.
  • AlpStories mlijeko za tijelo Neven – 50 ml – Ovo mlijeko sam već prije isprobala i jako, jako sam zadovoljna njime. Njeguje kožu i pruža odličnu hidrataciju. Obogaćeno je arganovim uljem i ekstraktom lišće ginko bilobe. Umiruje, regenerira i njeguje kožu tijela. Također, vrlo brzo se upija i ne ostavlja mastan sloj na koži koja je nakon nanošenja meka i nahranjena.

DSC_0872

DSC_0875 DSC_0877

DSC_0882 DSC_0890 DSC_0891

Vjerujem da je oko ovog projekta bilo jako puno posla i da još i dan danas nije sve gotovo. Također, vjerujem da Ivana ima još mnogo ideja koje bi željela realizirati i držim joj velike fige da uspije u tome. Ovaj prvi beauty box mi se svidio, iako u njemu fali dekorativne kozmetike, no uzevši u obzir da je to prvi beauty box ikada, mislim da je Ivana odradila dobar posao. Ima puno vremena i prostora za unaprjeđenje samog sadržaja Testera i uopće ne sumnjam da će svaka iduća kutija biti sve bolja i bolja. 🙂

* * *

Jeste li vi naručile svoj Tester box i ako jeste, kako ste zadovoljne?

xoxo,

aa

*PR – Tester box dobiven je besplatno u svrhu recenzije, no to ne mijenja moje iskreno mišljenje iznenesno u ovom postu.

Oglasi

2 thoughts on “Prvi hrvatski beauty box – TESTER box

  1. Vlatka kaže:

    Tu negdje sam pocela redovitije pratiti blog,mislim da sam o tester boxu iscitala sve ikad napisano igdje,no jos uvijek nisam spremna za taj faktor iznenadenja – sto reci,uzela ordinaciju al u dodatnoj rundi,kad sam znala sto dobivam.

    OLIVAL

  2. Đurđica kaže:

    Ja sam oduševljena da je nama u HR napokon dostupan beauty box!! Naravno da sam ga naručila. Sve u svemu, zadovoljna sam. Jedino što nisam označila su proizvodi za kosu, a njih sam dobila 3 u kutiji. Tako da se nadam da će malo više pripaziti na ankete koje ispunjavamo i to doraditi. I nadam se da će ova ideja zaživjeti u punom smislu i svaki puta biti sve bolja kutija. Ja sam već naručila i za prosinac!! 🙂

Komentiraj

