New in #15 [beauty]

Kod mene se nakupilo dosta noviteta pa ću ih u ovom postu podijeliti s vama. Znate već da mi možete reći ako vam se nešto posebno svidi ili vas zainteresira, onda znam o čemu ću prvo pisati i čemu ću prvo posvetiti pažnju. Usput, ovim putem vam najavljujem i divna predblagdanska i blagdanska darivanja koja će biti ovdje na blogu i na mojoj Facebook stranici, u kojima će se naći i neki proizvodi iz ovog posta. 🙂

Da ne mislite da mislim samo na sebe – uvijek imam spremne poklone za vas, samo čekam prilike kada bih mogla organizirati neko darivanje. Ne želim se puno ponavljati, ali vjerujem da znate da ovaj blog i dalje uspješno funkcionira upravo radi vas, mojih dragih čitateljica. Da ne duljim, krenimo na fotografije i moje kratke dojmove…

* * *

Kupila sam na akciji u Douglasu Guerlain Rouge G de Guerlain L’Extrait u nijansi M06 Avarice. Predivna, predivna nijansa koja podsjeća lagano na MAC Mehr. Ruž se jako lijepo nanosi, dovoljan je jedan sloj da dobijete pravu nijansu na usnama i traje na usnama nekoliko sati uz jelo i piće. Suši se u potpuno mat finish i ako budete u prilici ili ako ponovo negdje bude akcija -50% – ima moje tople preporuke!

Guerlain Rouge Guerlain Rouge 1

Avon me iznenadio sa 6 svojih proizvoda, od kojih je jedan njihov novi parfem Atraction edt*. Miris nije baš u skladu s onim što inače volim od parfema, no bit će odličan za ovu zimu i hladnije vrijeme. Osim parfema stigli su i Blush & Bronze trio* (kojeg sam škicala otkako sam ga vidjela u katalogu), NutraEffects Micelarna otopina*, Magic Effects Molten Metal lak na nokte – Graphite*, Super Shock eye liner – Flashy brown* te Luxe Couture Creme ruž za usne – Silky Apricot*.

Avon Avon mix

Nisam mogla odoljeti zimskoj limitiranoj ediciji Avon Senses Winter Wonderland. Naručila sam si gel za tuširanje i tekući sapun za ruke.

Avon Winter

Oriflame me počastio krasnim stvarčicama iz svog kataloga – Discover Tanzanian Grace gel za tuširanje*, Giordani Gold Essenza parfem*, My Red krema za tijelo*, Milk & Honey Gold regenerator za kosu*, Feet Up Winter Woods krema za stopala*, Love Nature balzam za usne te Lucia parfem*

Oriflame Oriflame 1

Dobila sam priliku testirati dva TheBalm proizvoda – Mary-Lou Manizer* i Time Balm korektor – medium*. Za oba proizvoda recenzije će biti na blogu vrlo skoro, a sada vam mogu reći da sam se u Mary-Lou zaljubila čim sam ga prvi put isprobala. Ljubav na prvo korištenje!

The Balm Mary-Lou Manizer

Olival Ekstra hidratantna krema* i Regenerativna krema* su mi totalno otkriće i obožavam ih. Trenutno koristim Ekstra hidratantnu kremu i moje lice je jako voli. Ekstra bogatu kremu* ćete uskoro vidjeti u predblagdanskom darivanju. 😉

Olival smilje kreme za lice

Ako pratite moju Facebook stranicu onda znate da sam bila na jednoj večeri Cro-a-Portera, a u goodie bag-u su se nalazila ova dva Schwarzkopf proizvoda – Gliss Hair repair Oil Nutritive šampon za kosu i Thermo-Protect Blow-dry oil.

Schwarzkopf Gliss Oil Nutritive

Kozmetika Afrodita je nedavno predstavila nekoliko svojih noviteta, a ja sam dobila priliku isprobati neke od njih – Arganovo ulje* (valjda vam je jasno što ću napraviti s ovim duplim primjerkom 😉 ), 3Active Gel za intimno pranje – ružmarin i aloe vera* te cijela Ma3Genix linija za njegu lica*.

Afrodita Arganovo ulje Afrodita 3Active Afrodita Ma3genix

Vichy je promijenio ambalažu svog vrlo popularnog tekućeg pudera, a radi se o Vichy Dermablend puderu* koji prekriva čak i veće nedostatke na licu. Neko vrijeme je trajala akcija u kojoj ste prilikom kupnje pudera mogli dobiti ovaj mali kist za nanošenje pudera, a akcija je trajala do isteka zaliha (u mojoj ljekarni je vrlo brzo nestalo ovih kistova).

Vichy Dermablend

Također, Vichy sada ima novu akciju. ”Uz kupnju odabrane Vichy njege za lice u blagdanskom razdoblju darujemo Vam kuglicu s uzorcima Vichy rutine i posebnim kodom. Kod unesite na darujte.vichy.hr i iznenadite dragu osobu odabranom Vichy njegom!”

Vichy christmas gift Vichy gift

Prisustvovala sam prije tjedan-dva predstavljanju Optike Šarić, odabrala sam si okvire za dioptrijske naočale, a u goodie bag-u sam dobila Ulola prirodan sapun Glina & čajevac* namijenjen problematičnoj koži. Ovaj sapun mi je pravo otkriće i moram priznati da nisam znala da postoji u ponudi.

????????????????????????????????????

NUXE je priredio krasan event na kojem je predstavljen novitet – NUXE Nuxellence DETOX*. Koristit ću ga u kombinaciji sa Nuxellence ECLAT fluidom kojeg sam već recenzirala ovdje. Osim ovog noviteta još jedan odličan proizvod ponovo je dostupan kod nas, a to je NUXE Prodigieux le parfum*. Predivan miris kojeg ćete jako voljeti ako volite miris Huile Prodigieuse suhog ulja. Zadnji NUXE novitet koji ću isprobati i pisati recenziju o njemu jest NUXE Prodigieux huile de douche*.

????????????????????????????????????

NUXE Prodigieux

S.Fresh mi je ponudio na recenziju dva svoja noviteta i rado sam pristala jer već dugo želim probati njihove proizvode, no nikako da dođu na red. Isprobat ću S.Fresh Baby Face Make-Up Remover (step 1)* i S.Fresh Baby Face Skin Love & Care Micelarna vodica (step 2)*.

????????????????????????????????????

Nakon što sam detaljno istestirala Kerastase Chronologiste liniju koju sam jako zavoljela, testirat ću Matrix Total Results High Amplify Protein shampoo* i Matrix Total Results High Amplify Wonder Boost root lifter*. Ovi proizvodi bi trebali odgovarati mom tipu kose, a posebno se veselim testiranju Wonder Boost root lifter-u i nadam se da će stvarno napraviti pomak na mojoj kosi.

Matrix Total Results High Amplify

Kod mene se našlo stvarno jako puno proizvoda i krećem sa testiranjem da vam što prije mogu prenijeti dojmove i napisati recenzije. 🙂

Sada se suzdržavam od kupovina, iako su akcije u drogerijama zaista odlične, ali trenutno ne postoji ništa što mi je stvarno potrebno pa radije štedim za poklone koje ću kupovati svojima za Božić. ❤

* * *

Ima li kakvih noviteta kod vas u zadnje vrijeme, otkako su krenule razne akcije po drogerijama?

xoxo,

aa

 

*PR proizvod

Oglasi

7 thoughts on “New in #15 [beauty]

  1. Mirela kaže:

    naznaka: OLIVAL ; od prije vas pratim, ali ovaj mi je od lani bio super post, ova svaštara koja mi se jaaako svidjela, i koje sam neke proizvode od ovih isprobala zahvaljujući super recenziji, pog. gliss za kosu, avon proizvode koje obožavam i rijetko koji nisam isprobala. Oriflame također, možda malo manje od Avona, čudesne Olival proizvode koje koristim, Afrodita i sve ostalo sa drugih postova što starijih što ovih najnovijih, te oodličnih odjevnih kombinacija. Sviđaa mi se jer se ne bazirate samo na neke proizvode, nego na sve moguće, i tu je i odjeća i ostalo, a o predivnim darivanjima da i ne pričam. ❤ 🙂

  2. Đurđica M. kaže:

    Predivan new in!! Obožavam ovakve postove. Sve je divno!!
    Ok, pročitala sam da uskoro slijedi recenzija theBalm proizvoda, mene baš zanima korektor! Vichy kuglica je preslatka. I jedva čekam recenziju Nuxe noviteta, kao i s.Fresh proizvoda za čišćenje lica.
    Kod mene se isto našlo noviteta. Nekoliko balzama za usne, Labello i Apivita. Svojoj kolekciji seruma pridodala sam još dva, Bocassy anti age i Apivita s borovnicom i vitaminom C. Našao se u novitetima i Artdeco puder i sjajilo, kao i Phyto Joba maska za kosu, nekoliko gelova za tuširanje i mazalica, a i kupila sam Sanex dezić. I jednu paleticu sjenila iz essence LE kolekcije All that Greys i parfem Goji od L’erbolario. Čekam da stigne merry berry!!! Želim onaj puder u spreju i koji lakić, :-).

  3. BlackLipstick kaže:

    stvarno si se nakupila 😉 imam sapun za ruke iz avona i iznenadila sam se kako predivno miriše jer sam se bila malo “opekla”na njihove neke kupke i olival noćnu kremu preporučujem svim curama koža je stvarno voli ❤

Komentiraj

