MAYBELLINE ColorSensational Matte Lipsticks – 940, 965, 970

Prošli tjedan iznenadila me Maybelline vrećica sa nekoliko jesensko-zimskih noviteta, a danas ću vam predstaviti ColorSensational Matte ruževe za usne, točnije tri nijanse koje sam dobila – 940, 965 i  970. Osim ruževa, u vrećici su se našla i Color Tattoo Matte 24HR kremasta sjenila za oči te Lash Sensational Intense Black maskara za trepavice.

DSC_0178

DSC_0253

DSC_0259

Jedna nijansa me oduševila, sa jednom sam jako zadovoljna, a jedna ipak nije za mene iako sam joj dala nekoliko šansi. ColorSensational Matte ruževe za usne dolaze u elegantnom srebrnom pakiranju sa tamnim mat poklopcem. Čvrsto su napravljeni i kada otvarate ruž nema onog osjećaja da bi se ruž mogao prilikom nanošenja na usne nakositi i zalijepiti za stijenke tubice u kojoj stoji.

“Formula obogaćena čistim pigmentima omogućuje intenzivne i jarke boje. Kremasta formula pruža ugodan osjećaj na usnama bez isušivanja usana. Usne su glatke i mekane. Rezultat: jedinstvena kombinacija mat baršunastog završetka i ugodnog osjećaja na usnama.”

Formula je zaista kremasta, ruževi se lako nanose i ugodni su na usnama. Ipak, iako su ruževi mat, nemojte očekivati da su onako 100% mat kao što su npr. Illamasqua ruževi. Ovi ruževi jesu mat i traju prilično dugo na usnama, ali nikada se neće osušiti u 100% mat. Odlično je to što ne isušuju usne i mislim da nema šanse da će vam se s njima dogoditi onaj osjećaj ‘skupljenih i smežuranih usana’ koji se zna pojaviti kada se koriste 100% mat ruževi za usne.

DSC_0263

DSC_0267

Pigmentacija je odlična! Zaista me jako ugodno iznenadila. Dovoljno je samo jednom ružem prijeći preko usana da biste dobili punu nijansu ruža. Ako prijeđete po usnama nekoliko puta, tada se može dogoditi da se ruž nakupi na nekim dijelovima usana, no taj višak se lako može odstraniti. Trajnost je malo manje odlična, tj. ako želite da vam ruž na usnama traje čitav dan, tada možda nećete biti u potpunosti zadovoljni ovim ruževima, ali ako tražite ruž koji će vam trajati nekoliko sati bez da se pomakne – onda je to to! Također, meni se ovi ruževi nisu prelijevali, tj. zalazili u linije oko usana. Ipak, ako želite biti sigurni da se ruž neće razliti u linije oko usana, prije nanošenja ruža nanesite olovku za usne u istoj ili sličnoj nijansi i onda ste mirni.

DSC_0278 DSC_0292

940 ROSE RUSH

Ružičasta nijansa koja meni ne stoji onako kako bih ja voljela. Mislim da najbolje stoji nekome tko je svijetle puti i svjetlije kose, na meni izgleda jako svijetlo i čini mi se da nikako ne paše uz moju boju kose. Nijansa je nekako hladna i čini mi se da moje lice s njom izgleda umorno i isprano. Naravno, znam da se nećete svi složiti sa mnom i da neke od vas imaju sličnu boju kose kao ja, a vole nositi ruževe u ovakvim nijansama. Ipak, za one koji vole ovakve nijanse, mislim da je ovo jedna jako nosiva nijansa jer ne upada jako u oči i nije prenapadna.

DSC_0273 DSC_0376

965 SIREN IN SCARLET

Ovo je jedna divna, divna čista topla crvena nijansa. Rijetko nosim crveni ruž, ali mislim da će ovaj često biti na mojim usnama. Mislim da odlično stoji čak i onima koji imaju svijetlu put i tamnu kosu poput mene jer zaista osvježi lice. Kada gledam nijansu ruža u ambalaži izgleda mi kao da u sebi ima i neku narančastu nijansu, no na mojim usnama je čista crvena.

DSC_0275 DSC_0420

970 DARING RUBY

Meni najljepša nijansa od ove tri! Tamnija i bogata crvena nijansa, taman za ovo predblagdansko razdoblje. Prava klasična crvena nijansa koja svakome dobro stoji, čak i meni. Definitivno se ne radi o nekoj novoj crvenoj nijansi i sto puta smo je već vidjeli kod raznih brendova, no zaista je divna i ima moje najveće preporuke. Em što se lako nanosi, em što ne isušuje usne, em što je cijena odlična.

DSC_0276 DSC_0428

MPC: 68,90 kn
Gdje kupiti: u svim drogerijama (dm, Kozmo, Muller, Bipa)

* * *

Jeste li već ugledali ove ruževe u drogerijama i koja vam je od ove tri nijanse najljepša?

xoxo,

aa

*PR proizvodi

Oglasi

One thought on “MAYBELLINE ColorSensational Matte Lipsticks – 940, 965, 970

Komentiraj

