Kako se lijepo odjenuti za malo novaca?! [skupo vs. povoljno]

Vjerujem da svi mi volimo lijepu odjeću i da se zaista volimo lijepo odjenuti, pogotovo danas kada na tržištu postoji mnogo brendova i mnogo odjeće koju su naši stariji mogli samo sanjati. Prije nije postojalo toliko brendova i odjeća je bila dosta skupa, dok se danas možete odijenuti od glave do pete za vrlo povoljnu cijenu. Naravno, uvijek postoje oni koji se vole skupo odjevati, no ja vjerujem da se jednako lijepo, ako ne i ljepše, može odjenuti za puno, puno manje novaca.

U ovom postu vam želim pokazati usporedbu odjevne kombinacije koju sam osmislila koristeći odjevne predmete vrlo skupih i razvikanih brendova i kombinacije za koju sam koristila komade koji imaju prihvatljivu cijenu i koji su dostupni većem broju potrošača. Budimo realni, nije sve u skupim markama i malo tko (normalan) će gledati nosite li tu i tu marku. Važna je i kvaliteta, naravno, no svejedno je i te kako moguće pronaći odjeću prihvatljive cijene koja je kvalitetna i koja se može nositi nekoliko sezona bez problema.

Baš me zanima hoćete li odmah primijetiti na slici ispod ove rečenice koja je kombinacija ‘skupa’, a koja ‘povoljna’. 🙂

Kombinacija #1

Capture-horz

‘Skupu’ kombinaciju sve ukupno biste platili čak 37 puta više od ‘povoljne’, što je ogromna razlika. Možemo to reći i ovako da zvuči još bolje (ili lošije, ovisi s koje strane gledate), ‘povoljnih’ kombinacija možete kupiti 37, dok bi za istu količinu novaca kupili samo jednu jedinu ‘skupu’ kombinaciju. Moram priznati da meni ovo zvuči strašno i da mi se više sviđa ova varijanta u kojoj se može kupiti više toga za manje novaca.

A sada, evo razlike i svih okvirnih cijena…

Capture

Pulover – 360 Sweater, 2000 kn, Hlače – J Brand, 2000 kn, Kožna jakna – Saint Laurent, 32.000 kn, Cipele – Vans, 500 kn, Torba – Asos, 500 kn. Ukupno 37.000 kn.

Capture1

 

Pulover – LINK, Hlače – LINK/LINK, Jakna – LINK/LINK, Cipele – LINK/LINK, Torba – LINK/LINK. Ukupno 1000 kn. S tim da su u ukupnu računicu uračunata dva para cipela. Odličan deal!

* * *

Kombinacija #2

Složila sam još jednu ‘skupo vs. povoljno’ kombinaciju pa mi napišite u komentarima kako vam se sviđa ovaj tip posta i želite li uopće vidjeti i tu drugu kombinaciju?! 😉 🙂

Također, ovaj put sam inspiraciju za ‘povoljnu’ kombinaciju crpila sa SheIn.com stranice, a recite mi želite li da u iduće postove uključim i neke brendove koji su nam lako dostupni u našim prodavaonicama. 🙂 ❤

xoxo,

aa

Oglasi

10 thoughts on “Kako se lijepo odjenuti za malo novaca?! [skupo vs. povoljno]

  1. Purple Glow kaže:

    Super je post, fkt želim vidjeti i drugu kombinaciju 😀 Odlično si se sjetila napraviti usporedbu, a moram ti priznati da se na prvi pogled i ne vidi razlika sad je samo pitanje materijala 😀

Komentiraj

