Christmas giveaway – ESSENCE [DARIVANJE #1]

white - Copy (2)

Blagdani su pred vratima i vrijeme darivanja je kod nas već počelo! Pripremila sam vam nekoliko lijepih darivanja i divne, divne poklone koje ćete moći osvojiti, a darivanja će trajati sve do Nove godine.

Danas krećemo sa prvim ovogodišnjim blagdanskim darivanjem u kojem će jedna sretnica osvojiti tri proizvoda iz Essence ‘Merry Berry’ limitirane kolekcije. O toj kolekciji sam vam pisala nedavno u ovom postu i mislim da vam se svima svidjela kolekcija. Pa eto, zašto ne iznenaditi jednu od vas sa ovim lijepim paketićem. 🙂

DSC_0546 DSC_0549

  • Merry Berry – highlighter powder 01 I love my golden pumps
  • Merry Berry – lipstick 02 pink & perfect
  • Merry Berry – lipstick 03 red rocks

DSC_0553

* * *

PRAVILA DARIVANJA:

  • U komentar ispod ovog posta napišite svoje ime i prezime (ili barem prvo slovo prezimena).
  • Pratite moju Facebook stranicu Beauty corner by Iveee.
  • Podijelite objavu o darivanju na svojoj Facebook stranici. (objava mora biti javna/public) [opcionalno – dodatna šansa]
  • Pratite me na Instagramu – @iva2301_beautycorner (ako napravite i ovaj korak napišite mi u komentar i vaš nick sa Instagrama). [opcionalno – dodatna šansa]
  • Darivanje traje od 11.12.2015. do 20.12.2015. do 23:59 h.

  • Dobitnicu bira random.org.
  • Dobitnica će biti objavljena ovdje na blogu u ovom postu i na mojoj Facebook stranici najkasnije do 23.12. te mi se mora javiti sa svojim podacima na mail (Kontakt) ili u inbox na Facebook-u u roku od 48 h od objave.
  • Ukoliko se dobitnica ne javi u roku od 48 h biram drugu dobitnicu.

Darivanje je otvoreno za čitateljice iz Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Srbije, Crne Gore i Slovenije! (Ukoliko dobitnica nije iz Hrvatske paket joj šaljem autobusom, tako da odmah znate vi koje se prijavljujete izvan RH.)

Sretno svima!

***

DOBITNICA je Karolina P.! Dobitnicu molim da pogleda mail koji sam joj poslala i u roku od 48 sati odgovori na njega. Ako se dobitnica ne javi u zadanom vremenu, biram drugu dobitnicu. 🙂

* * *

xoxo,

aa

Oglasi

349 thoughts on “Christmas giveaway – ESSENCE [DARIVANJE #1]

Komentiraj

