Christmas giveaway – VICHY [DARIVANJE #3]

white - Copy (2)

Već smo stigli do trećeg blagdanskog darivanja! Jeeej! 🙂

U ovom darivanju za vas sam pripremila jedan paketić sa dva Vichy proizvoda, sretnica će biti jedna i imat će priliku koristiti zaista odlične proizvode. Oba proizvoda sam isprobala, koristila neko vrijeme i bila jako, jako zadovoljna. Nadam se da će i sretna dobitnica biti zadovoljna poklonom.

DSC_0712i

  • Vichy Normaderm BB Clear – medium (40 ml)
  • Vichy Idealia Life Serum (30 ml)

DSC_0719i

* * *

PRAVILA DARIVANJA:

  • U komentar ispod ovog posta napišite svoje ime i prezime (ili barem prvo slovo prezimena).
  • Pratite moju Facebook stranicu Beauty corner by Iveee.
  • Podijelite objavu o darivanju na svojoj Facebook stranici. (objava mora biti javna/public) [opcionalno – dodatna šansa]
  • Pratite me na Instagramu – @iva2301_beautycorner (ako napravite i ovaj korak napišite mi u komentar i vaš nick sa Instagrama). [opcionalno – dodatna šansa]
  • Darivanje traje od 15.12.2015. do 22.12.2015. do 23:59 h.
  • Dobitnicu bira random.org.
  • Dobitnica će biti objavljena ovdje na blogu u ovom postu i na mojoj Facebook stranici 23.12. te mi se mora javiti sa svojim podacima na mail (Kontakt) ili u inbox na Facebook-u u roku od 48 h od objave.
  • Ukoliko se dobitnica ne javi u roku od 48 h biram drugu dobitnicu.

Darivanje je otvoreno za čitateljice iz Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Srbije, Crne Gore i Slovenije! (Ukoliko dobitnica nije iz Hrvatske paket joj šaljem autobusom, tako da odmah znate vi koje se prijavljujete izvan RH.)

Sretno svima!

***

DOBITNICA je Iva R.! Dobitnicu molim da pogleda mail koji sam joj poslala i u roku od 48 sati odgovori na njega. Ako se dobitnica ne javi u zadanom vremenu, biram drugu dobitnicu. 🙂

* * *

xoxo,

aa

*darivanje je omogućio Vichy Hrvatska

Oglasi

304 thoughts on “Christmas giveaway – VICHY [DARIVANJE #3]

  1. ivana kaže:

    BB kremu sam htjela kupiti, ali me zena u ljekarni odgovorila jer ne bi prekrio moje akne, nadam se da dermablend puder bolje prekriva, htjela bih ga probati

  2. Kat_bo13 kaže:

    Imala sam tester novog Vichy Dermablend pudera i stvarno me odusevio! Trenutno na lice moram nanositi zastitni faktor, pa mi je taj puder zbilja 2u1, odlicno prekriva i nije tezak.

Komentiraj

