Christmas Wishlist

Za točno tjedan dana je Badnjak i baš se veselim zamatanju poklončića koje sam pripremila za svoje najbliže! Imam i ja svoju ‘malu’ listu želja, no ne očekujem da se ostvari. Kako god bilo, možda nekome od vas pomogne ovaj post i dobijete neku ideju za poklon vašim bližnjima ili čak sebi samima. 😉

Prvo si želim neki ludi pulover sa coflekima. Znam, malo je čudno, no čak bih i nosila ovako nešto sa fotografije ispod. Torba od krokodilske ili zmijske kože (naravno, ne prave kože) je nešto što već neko vrijeme želim, ali nikako da pronađem neku koja mi se 100% sviđa. Osim ‘kožne’ torbe sviđaju mi se i majice koje imaju neki kožni detalj, a ova smeđa mi je skroz zanimljiva.

1449216900099464677-horz

LINK / LINK / LINK

Crnih bluza nikad nije dosta pa se nadam da ću si uskoro priuštiti neku ovako jednostavnu sa dugim rukavima. Također, u zadnje vrijeme me uhvatila ‘traper faza’ i stalno hodam u trapericama ili traper košulji, a ova sa slike ispod mi je baš zapela za oko. Zadnje što si želim od odjeće jest lijep crni grudnjak za koji ne bi bio zločin ako proviri malo ispod košulje ili bluze. 😛

1450248396922813112-horz

LINK / LINK / LINK

Od kozmetike ima nekoliko proizvoda koje želim, no svi su dosta skupi pa ne znam kada će se ta moja želja ostvariti. Prvi na listi je Lancome set sa Hypnose Volume a Porter maskarom, olovkom za oči i sjajilom za usne. Zapravo, najviše želim spomenutu maskaru, ali ne bih se bunila da se u mojim rukama nađe upravo ovaj set.

Lanc_ocirc_me_Hypn_ocirc_se_Volume__agrave__Porter_Gift_Set_1446827623

LINK

Prošli vikend sam napokon posjetila nedavno otvoren Kiehl’s u Arena Centru i zapikirala nekoliko njihovih proizvoda koje bih voljela isprobati. Radi se o ovim proizvodima: Iris Extract Activating Treatment Essence, Creamy Eye Treatment with Avocado i Midnight Recovery Concentrate.

Iris_Essence_200mlOS-horz

LINK / LINK / LINK

* * *

Imate li vi neke božićne željice?

xoxo,

aa

Oglasi

One thought on “Christmas Wishlist

Komentiraj

