L’Oreal Color Riche Exclusive La Vie en Rose lipsticks

la vie en rose loreal

L’Oreal Paris u svoj asortiman dodao je novu kolekciju ruževa – Color Riche Exclusive La Vie en Rose, a u kolekciji se nalaze četiri nove ružičaste nijanse.

  • Naomi’s Delicate Rose  svijetla nude nijansa 
  • Blake’s Delicate Rose  prava ružičasta nijansa
  • Eva’s Delicate Rose  prljavo ružičasta nijansa  
  • J.Lo’s Delicate Rose  ružičasto-ljubičasta nijansa

la vie en rose loreal

la vie en rose loreal

Ruževi su mat teksture, no ne 100% mat. Ugodni su usnama, ali skupljaju se na suhim dijelovima usana pa preporučam da napravite piling usana prije nanošenja ovih ruževa. Ističu nedostatke na usnama i to im je mali minus, no kada se usne pripreme za nanošenje ovakvih ruževa onda nema nikakvih problema. Lako se nanose i srednje su pigmentirani, a mogu se i nadograditi sa dodatnim slojem. Trajnost im je solidna, no neće izdržati neki veći obrok. Cijena: 93,90 kn/kom.

la vie en rose loreal la vie en rose loreal la vie en rose loreal

Naomi’s Delicate Rose*

la vie en rose loreal la vie en rose loreal

Blake’s Delicate Rose*

la vie en rose loreal la vie en rose loreal

Eva’s Delicate Rose*

la vie en rose loreal la vie en rose loreal

J.Lo’s Delicate Rose*

la vie en rose loreal la vie en rose loreal

* * *

Jeste li već isprobali ove nove L’Oreal ruževe? Koja vam je najljepša nijansa?

xoxo,

aa

*PR proizvodi

Oglasi

9 thoughts on “L’Oreal Color Riche Exclusive La Vie en Rose lipsticks

  1. Tihana kaže:


    Vichy
    Imala sam sreću da se rodim kao žena,jer mi možemo koristiti hrpu predivnih stvarčica,obožavam ove ruževe,pre predivni su mi,od ambalaže pa do trajnosti.cijena je jedino što me malo koči,

  2. mirtochka kaže:

    Imam Evu i jako je lijepa. Istina, nije ni na tragu kvaliteti koju posjeduje kolekcija Pure reds, ali drago mi je da sam je kupila. Na meni izgleda kao da sam na usne namaljala rumenilom Rose gold. 🙂 Jedino mi nije baš po volji kako izgleda na vanjskom svjetlu. Nekako baca na pearl finish.

  3. sandzaktarevicines kaže:

    Baš me je J Lo nijansa razočarala, boja na ružu mi je savršena, ali vidim da na usnama daje dosta slabiju nijansu, šteta. :/ Njihova prošla kolekcija Color Rich ruževa mi se više dopala. A možda je i do mene jer sam očekivala neke tamnije i više pigmentovane nijanse. Sve u svemu, Naomi mi se najviše dopada kao nijansa ovdje i ide mi uz nju kao ličnost, nježna i pahuljasta. 🙂

Komentiraj

