Blagdanska manikura

božićna manikura

Bliže nam se najljepši blagdani u godini, vrijeme kad ukrašavamo stanove, kuće, kitimo bor, izvlačimo sve one divne vunene veste s zimskim motivima koje tokom godine strpljivo čekaju svojih pet minuta.

Moram priznati da sam se malo dvoumila kakvu manikuru napraviti za ovaj gostujući post. Znala sam da će biti s prigodnim motivom, ali nisam bila sigurna bih li išla linijom manjeg otpora pa samo na brzinu pečatirala neki uzorak s pločice ili da se ipak malo više potrudim.

S obzirom da sam danas imala malo viška slobodnog vremena, odlučila sam se napraviti jednu manikuru koja mi je već neko duže vrijeme na ‘To Do’ listi. 🙂

božićna manikura

Evo što sam sve koristila:

  • Essence Colour & Go 159 the green & the grunge
  • ILNP Hush
  • Essence Effects 22 I Love Magic
  • Catrice Luxury Nudes 02 Fresh Love Affair
  • Essence BTGN Top Sealer
  • Akrilne boje
  • Ukrasni kamenčići u veličini 3 mm i 1 mm
  • Uska trakica za nail art
  • Škarice
  • Pinceta
  • Voštana olovka za ‘uzimanje’ ukrasnih kamenčića
  • Kistić za nail art

božićna manikura

  1. Za početak sam na palac, kažiprst i mali prst nalakirala jedan sloj Essence zelenog laka, dok sam na prosti prst i prstenjak nalakirala Catrice Luxury nudača.
  2. Kad su se ti slojevi kroz minutu-dvije osušili, na zeleni sam lak lakirala prekrasan hollo ILNP lak naziva Hush, a na nudača sam lakirala Essence Effects šljokice.
  3. Nakon toga sam na palac, kažiprst i mali prst stavila sloj Essence nadlaka te dva ukrasna kamenčića (veći od 3 mm i manji od 1 mm).
  4. Na prostom prstu i prstenjaku sam lijepila usku trakicu za nail art (otprilike u formu Britanske zastave), a zatim sam uz pomoć crvene akrilne boje i kista za nail art iscrtala crvene kare.
  5. Nakon toga sam maknula trakice, te ih ponovno lijepila na vrh i dno nokta kako bih dobila borduru koju sam ispunila zelenom akrilnom bojom.
  6. Nakon što sam maknula i te trakice, sve sam prelakirala izdašnim slojem nadlaka te u sredinu crvenog uzorka stavila po jedan ukrasni kamenčić od 1 mm.

božićna manikura christmas manicure christmas manicure

christmas manicure christmas manicure christmas manicure

I to je to 🙂

* * *

Nadam se da Vam se manikura sviđa!
Hvala Vam na čitanju :*

Little things by Mala Palčica

Oglasi

3 thoughts on “Blagdanska manikura

Komentiraj

