Favoriti 2015. [dekorativa i preparativa]

Kraj godine opako se približava pa je vrijeme za kozmetičke favorite za 2015. godinu. Nema ih previše jer nisam željela pretrpati ovaj post, već vam pokazati samo one koji su me zaista oduševili i one kojima se stalno vraćam.

DEKORATIVA

DSC_0016

Vichy Normaderm BB Clear krema* je prva BB krema sa kojom sam zaista zadovoljna i s kojom se moja koža odlično slaže. U ovo hladnije doba godine mi savršeno odgovara, ima lagano do srednje prekrivanje, nije je potrebno puno staviti na lice, ne ističe suhe dijelove lica, nije masna, nije mi izazvala nikakve iritacije ni dodatne prištiće… Od mene ima odličnu ocjenu i za nju će svakako ići zasebna recenzija! Catrice Liquid Camouflage me također jako ugodno iznenadila. Koristila sam onu standardnu verziju Catrice kamuflaže i jako je volim, no za područje oko očiju ova tekuća verzija je odlična. Mislim da mi je ovo već treći primjerak i svakako ću je ponovno kupiti čim je potrošim. Recenziju možete pročitati ovdjeCatrice All Matt Plus Shine Control tekući puder je za mene najbolji drogerijski puder koji sam isprobala. Ovo mi je treća bočica i sigurno ću ga ponovno kupiti. Za moju mješovitu kožu je savršen, potrebno ga je jako malo za cijelo lice, lagano matira i kontrolira sjaj na licu, ne ističe suhe dijelove lica, traje i do 5 sati bez da se pomakne (bez pudera za fiksiranje). Sve u svemu, odličan puder! The Balm Mary-Lou Manizer* sam željela već dosta dugo i sada kada ga imam mogu reći da ga zaista obožavam. Malo sam se bojala da mi neće odgovarati takav zlaćani highlighter, no mislim da mi lijepo stoji. Za njega pripremam zasebnu recenziju u kojoj ću ga nahvaliti onako kako zaslužuje. 🙂

DSC_0028

Napokon sam kupila Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomade (Medium Brown) nakon što sam dugo slušala kako ga svi hvale. Možda bi mi trebala malo svjetlija nijansa, no i sa ovom mogu lijepo urediti obrve. Naravno, ključ svega je laka ruka i vrlo pažljivo nanošenje. Dvije maskare koje obožavam su Lancome Hypnose Star maskara i Catrice Glamour Doll volume maskara. Jako su slične, tj. daju skoro isti rezultat, no ne mogu odlučiti koja mi je od njih dvije draža pa su obje ovdje. Više dojmova o ove dvije maskare možete pročitati u ovom postu. Essence Love&Sound rumenilo 01 Sunset @Center Stage* je rumenilo koje sam najviše koristila, vidi se da je dno već davno dotaknuto. Rumenilo je iz limitirane kolekcije, ali uvijek postoji nada da se ponovi u nekoj od idućih limitiranih kolekcija. Swatcheve možete vidjeti ovdje. Makeup Revolution Disapeer to the beyond paleta sjenila za oči je paleta koju sam poklonila sestri za Božić i koristimo je tek nekoliko dana, ali zaista zaslužuje biti u ovom postu. Cijena ove palete je odlična (oko 30 kn), a pigmentacija je sa-vr-še-na. Čak 12 sjenila za oči, pigmentacija odlična i bez baze za sjenila, traju cijeli dan i cijelu noć na kapcima (čak i na masnijim kapcima), ne skupljaju se u pregibu i ne truse se jako. Ja sam prezadovoljna!

DSC_0021

Oriflame Love Nature lip balm sa maslinovim uljem* je jedan od novijih balzama koji se našao u mojim rukama i zavoljela sam ga odmah. Hidratizira usne, upije se u usne u određenom roku i vidi se razlika koju napravi maslinovo ulje na usnama. Manhattan Colour Splash Liquid Lip Tint – Red Tulip je nešto što sam ignorirala sve dok mi sestra nije rekla da ne može vjerovati koliko joj dugo traje na usnama. Onda sam isprobala i vidjela da je to proizvod koji bez problema stoji na usnama doslovno cijeli dan i cijelu noć, pigmentacija je i više nego solidna, niti se ne osjeti na usnama, a može preživjeti sve obroke tokom dana. Odličan, odličan proizvod. NYX Soft matte lip cream – Zurich je najljepša nude nijansa koju imam, odlična za svakodnevni poslovni look. Lako se nanosi, suši se u mat finish, traje na usnama nekoliko sati bez pomaka, a može preživjeti i manje obroke. MAC Matte – Mehr ruž za usne je moj favorit među cijelom kolekcijom ruževa koja se nalazi u ladici. Savršen mat ruž koji se lako nanosi, nije težan na usnama i iako je mat ne ostavlja onaj osjećaj suhoće i zatezanja usana, a i trajnost mu je odlična.

PREPARATIVA

DSC_0033

Nije tajna da NUXE kao brend obožavam i svi njihovi proizvodi koje sam do sada isprobala bili su mi odlični. Ipak, najbolji od najboljih su mi NUXE Huile Prodigieuse suho ulje koje koristim skoro na dnevnoj bazi. Recenziju sam pisala ovdje i ovdje. Također, ovdje je mjesto dobio i NUXE Prodigieux le parfum*. Dovoljan je jedan špric parfema da biste mirisali nekoliko sati. 🙂

DSC_0039

Olival Regenerativna krema sa uljem smilja* je krema od koje se neću odvajati u ovo hladno doba godine. Uz nju koristim i Olival Zlatno ulje smilja* za koje imam samo pohvale i od mene ima odličnu ocjenu. Imala sam priliku isprobati i novitet koji će tek stići na police drogerija, a to je Olival Čarobno mlijeko za tijelo* u koje sam se zaljubila čim sam ga prvi put isprobala. Miris je identičan mirisu njihovog Čarobnog zlatnog ulja. Brzo se upija, ne ostavlja mastan sloj na koži, nježan je za kožu i dovoljno hidratantan te ostavlja divan miris.

DSC_0045

Sapunoteka Losion za lice i tijelo Regenerativna ulja buče i avokada je losion čiju kupnju sam ponovila već dva puta. Sadrži hladno prešana ulja buče, avokada i masline i savršeno hidratizira kožu čak i u ove hladne dane. Bourjois Express Eye Makeup Remover je jedini dvofazni odstranjivač šminke kojemu se stalno iznova vraćam. Prvi put sam ga isprobala prije nekoliko godina i od tata ga stalno koristim. On se našao i u prošlogodišnjim favoritima (post), a svrstala sam ga i u svoje HG proizvode (post). Avene Cleanance Expert emulzija je novitet u Avene asortimanu i kupila sam ga na preporuku svog dermatologa. Odlična krema koja radi svoj posao i svakako ću vam tipkati recenziju kada moje lice bude u onom stanju do kojeg želim doći. Uriage je nedavno u svoj asortiman unio i neke novitete među kojima je i Uriage Hyseac SOS pasta* koja djeluje tijekom noći i ubrzava sazrijevanje prištića. Odličan, odličan proizvod koji me jako ugodno iznenadio. Sadrži kombinaciju ulja škriljca i zelene gline i preporučila bih ga svima koji imaju problema sa pojavljivanjem prištića.

* * *

Koji proizvodi su vas oduševili u ovoj godini?

***

xoxo,

aa

*PR proizvodi

Oglasi

16 thoughts on “Favoriti 2015. [dekorativa i preparativa]

  1. Đurđica M. kaže:

    Odličan odabir proizvoda. Dijelimo dosta zajedničkih favorita, a Essence LE rumenilo sam potrošila nedavno. Stalno sam ga koristila, bilo mi je savršeno!

    • Iva P. kaže:

      Uskoro ću natipkati recenziju. 🙂
      Meni ta pasta radi to da prištić prije ‘izađe na površinu’ i onda ga sa drugim proizvodom sušim i riješim ga se. E sad, meni to odlično funkcionira, ne znam je li kod svakoga isto tako. 🙂

  2. Andreja K. kaže:

    sad razmisljam da probam Catrice all matt, muce me isti problemi kao i tebe. mozda bi i meni odgovarao. imam trenutno jedan njihov i zadovoljna sam. ovaj “all matt” cu morati staviti na popis

Komentiraj

