Christmas giveaway – NUXE [DARIVANJE #6]

white - Copy (2)

Dragi moji, želim vam svima sve najbolje u novoj 2016. godini! Da vam bude bolja od prošle i da vam se u njoj ostvare sve želje!

Stigli smo do zadnjeg kozmetičkog blagdanskog darivanja koje će biti ovdje na blogu, a još vas čeka jedno nekozmetičko koje će biti iznenađenje. 😉

U ovom darivanju NUXE vam daruje Nuxellence DETOX noćni fluid*, a ja vam darujem parfem koji se našao u mojim Favoritima za 2015. – NUXE Prodigieux le parfum. Ovaj put će biti dvije dobitnice. Jedna će dobiti DETOX fluid koji je, malo je reći, odličan! Druga će dobitnica uživati u Prodigieux mirisu koji nije bez razloga u vrlo kratkom roku postao moj favorit. 😀

DSC_0098POKLON #1

  • NUXE Nuxellence DETOX noćni fluid*

POKLON #2

  • NUXE Prodigieux le parfum

DSC_0094

* * *

PRAVILA DARIVANJA:

  • U komentar ispod ovog posta napišite svoje ime i prezime (ili barem prvo slovo prezimena) i broj poklona koji biste radije osvojili.
  • Možete se prijaviti za oba poklona, ali ne u istom danu
  • Pratite moju Facebook stranicu Beauty corner by Iveee.
  • Podijelite objavu o darivanju na svojoj Facebook stranici. (objava mora biti javna/public) [opcionalno – dodatna šansa]
  • Pratite me na Instagramu – @iva2301_beautycorner (ako napravite i ovaj korak napišite mi u komentar i vaš nick sa Instagrama). [opcionalno – dodatna šansa]
  • Darivanje traje od 2.1.2016. do 10.1.2016. do 23:59 h.
  • Dobitnicu bira random.org.
  • Dobitnica će biti objavljena ovdje na blogu u ovom postu i na mojoj Facebook stranici najkasnije do 14.1.’16. te mi se mora javiti sa svojim podacima na mail (Kontakt) ili u inbox na Facebook-u u roku od 48 h od objave.
  • Ukoliko se dobitnica ne javi u roku od 48 h biram drugu dobitnicu.

Darivanje je otvoreno za čitateljice iz Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Srbije, Crne Gore i Slovenije! (Ukoliko dobitnica nije iz Hrvatske paket joj šaljem autobusom, tako da odmah znate vi koje se prijavljujete izvan RH.)

Sretno svima!

* * *

DOBITNICA 1. poklona je Janja M.! DOBITNICA 2. poklona je Nataša K.! Dobitnice molim da pogledaju mailove koje sam im poslala i u roku od 48 sati odgovore na njega. Ako se dobitnica/e ne javi/e u zadanom vremenu, biram drugu/e dobitnicu/e. 🙂

* * *

xoxo,

aa

*PR proizvod

Oglasi

394 thoughts on “Christmas giveaway – NUXE [DARIVANJE #6]

Komentiraj

