Zima, snijeg i poncho [OOTD #6]

Snijeg je pao i moram priznati da se nisam pretjerano razveselila tome, no iskoristila sam priliku i pofotkala ovaj crno-bijeli outfit koji mi baš paše uz snijeg. Čak se nisam puno ni smrznula dok smo radili ove fotke koje ćete vidjeti u nastavku.

I da, odmah da vam kažem, kada na sebi imam pončo izgledam nešto punije nego inače. I sama sam se iznenadila kada sam vidjela fotke jer na nekima izgledam kao da sam u 9. mjesecu trudnoće, no nisam, samo sam dobila ‘par’ kg i pončo me učinio širom. 🙂

Crno-bijeli pončo – Romwe LINK za naručiti
Crna majica – Mohito
Crne hlače – Zara
Čizme – Deichman
Kapa – H&M
Torba – Nohaa

DSC_0176

DSC_0147 DSC_0151 DSC_0157 DSC_0159i DSC_0165 DSC_0167 DSC_0169 DSC_0172 DSC_0189

* * *

1443518371306419196-horz

Kako vam se sviđa ovaj crno-bijeli pončo i biste li nositi tako nešto?

xoxo,

aa

Oglasi

9 thoughts on “Zima, snijeg i poncho [OOTD #6]

  1. Celebren Beauty kaže:

    Forica je pončo, ali mene je posebno oduševila kapa (nisam znala da imaju kape u Deichmannu :O) i torba! Samo me zanima koliko je čvrst ovaj lanac, nekako je tanak xD Baš si mi cakana u ovoj kombinaciji 😀

    • Iva P. kaže:

      Hvala ti!! 😀
      Voljela bih da je malo duži pončo, ali što ću kad sam div. 😛
      Kapa je diiivna, a coflek je kao mali bijeli zeko mekan. Čvrsta je jako torba iako lanac izgleda tanko. Obožavam njihove torbe!

Komentiraj

