SheIn na snijegu [OOTD #7&8]

Danas ću vam pokazati dva outfita, tj. dva proizvoda koja su mi stigla sa SheIn stranice. Inače jako volim SheIn stranicu jer se na njoj zaista može pronaći odličnih odjevnih predmeta koji su kvalitetni, a cijena im nije previsoka. Naravno, treba jako paziti sa mjerama koje su napisane na njihovoj stranici, pogotovo ako ste visoki kao ja pa vam je problem pronaći majice i jakne sa dovoljno dugačkim rukavima. 🙂

Karirana košulja – SheIn LINK za naručiti + slična
Šareni sako/jakna – SheIn LINK za naručiti

Crna majica – Mohito
Crne hlače – Zara
Čizme – Deichman
Kapa – H&M
Torba #1 – Zara
Torba #2 – Primark

DSC_0111 DSC_0109 DSC_0120 DSC_0110 DSC_0119

* * *

DSC_0129 DSC_0122 DSC_0126 DSC_0125 DSC_0124 DSC_0123

* * *

U zadnje vrijeme sam u nekoj crnoj fazi pa su sve osnovne stvari u ovim outfitima crne, no zato su tu bili košulja i sako da malo razbiju crnilo. 🙂

Kako se vama sviđaju proizvodi sa SheIn stranice?

xoxo,

aa

Oglasi

4 thoughts on “SheIn na snijegu [OOTD #7&8]

    • Iva P. kaže:

      U košulju sam se zaljubila, ali sam je ipak poklonila seki jer je to skroz njezin đir. A sako uživo nije baš za mene, po njihovoj fotki mi se činio ipak malo drugačiji, tak da sam njega poklonila mami. 😛

Komentiraj

