Little black dress [OOTD #9]

U haljinama me se jako rijetko može vidjeti, ali ipak ponekad volim odjenuti haljinu u nekoj jednostavnoj crnoj kombinaciji. Sa Romwe stranice mi je nedavno stigla divna uska crna haljina sa zanimljivim detaljem na leđima. Mjere su realne i možete uzeti točno onu veličinu koju inače nosite. Ja sam odlučila, onako za svaki slučaj, uzeti veći broj nego što inače nosim i haljina mi je malo prevelika pa stvarno pazite na mjere kada birate veličinu. Također, haljina je dovoljno duga čak i za mene koja sam visoka skoro 180 cm. Vidite na fotografijama ispod do kuda mi dođe haljina, a mogla bi biti još duža da sam je lijepo namjestila, a ne skakutala okolo naokolo dok me sestra fotkala. 🙂

Crna haljina – Romwe LINK za naručiti + slična
Kožna jakna – Zara

Torba – Zara
Cipele – Aldo

* * *

Što reći, mislim da je u zadnje vrijeme crna boja moja boja. Ne skidam se iz nje i kao pokušavam prikriti kile koje sam nakupila. 😛 🙂

Kako se vama sviđa ovakva crna kombinacija?

xoxo,

aa

Oglasi

6 thoughts on “Little black dress [OOTD #9]

Komentiraj

