‘Jer najbolje dolazi iz prirode’ +darivanje!

Ako pratite Facebook stranicu ovog bloga Beauty corner by Iveee onda znate da mi je sredinom ovog tjedna stigao divan paket od dm drogerie markt Hrvatska. Tijekom cijele veljače dm ima kampanju ‘Jer najbolje dolazi iz prirode’ te možete zamijeniti 50 bodova sa kartice Svijeta prednosti za kupon sa 20% popusta na prirodnu kozmetiku, hranu, označene prirodne proizvode za kućanstvo te eko proizvode za bebe.

U paketu su se našli mnogi proizvodi koje još nisam imala priliku isprobati pa se baš veselim isprobavanju svih ovih noviteta. Također, moći ćete primijetiti da su skoro svi proizvodi iz paketa hrvatski proizvodi, a to me posebno veseli jer jako podržavam ono ‘Kupujmo hrvatsko!’. Imamo proizvode zaista vrhunske kvalitete i šteta bi bilo kupovati strane proizvode kada kod nas postoji sve što nam treba.

Neću više duljiti i pokazat ću vam što je sve stiglo, a vi mi slobodno u komentarima pišite što vas od svega ovoga najviše zanima. Potrudit ću se napisati recenzije za što više proizvoda. 🙂

* * *

O Happy Hemp proizvodima sam mnogo čula, ali još nisam ništa njihovo isprobala pa će ovo biti odlična prilika.Stigla su mi četiri proizvoda: Maslac za tijeloHidratantna dnevna krema, Anti-aging noćna krema i Relaxing gel za tuširanje.

Biobaza liniju od peršina sam već isprobala i napisala vam recenziju Hydradiance Antioksidativnog fluida koju možete pročitati ovdje. Osim fluida za lice stigli su mi i Biobaza Hydradiance Gel za umivanje, novi Bee Balm balzam za usne od maslina i grejpa te CinaFresh pasta za zube sa cimetom i mentom. Za ovu pastu za zube sam čula da je fantastična pa se veselim isprobavanju.

Olival kao brend obožavam jer imaju zaista vrhunske proizvode po prihvatljivim i dostupnim cijenama. Zlatno ulje smilja i Čarobno suho ulje sam već isprobala pa ću ih pokloniti nekome od vas, a osim toga su mi stigli Tonik za lice sa uljem smilja i Hranjiva maska za lice s uljem smilja. Svakako vam preporučam da isprobate ove Olival proizvode jer su svi odlični!

Od brenda Himalaya Herbals još nisam ništa isprobala, ali čini mi se da bi mi ovi proizvodi mogli odgovarati jer su namijenjeni koži sklonoj pojavljivanju akni i prištića. Stigli su mi Pročišćavajuća pjena za čišćenje lica s neemom,  Blemidor krema za kožu sklonu prištićima, Clarina gel za umivanje lica protiv akni, Clarina Anti-acne krema za lice te Herbal Mint Fresh pasta ua zube.

Od S.Fresh kozmetike sam do sada isprobala dva proizvoda za koje ćete uskoro čitati tecenziju i jako sam zadovoljna njima. Sada ću isprobati još tri proizvoda, a to su: Pure&Cool deo-kremaSunshine care Aloe After Beach sprej24/7 krema – shea, kokos i aloe vera. Najviše se veselim isprobavanju Pure&Cool deo-kreme jer sam jedno vrijeme koristila dezodorane samo u tom obliku.

Ovo ulje već jako dugo želim isprobati, no nikako da ga kupim. Radi se o Bio-Oil ulju za posebnu njegu kože. Namijenjeno je za tretiranje ožiljaka, strija, neujednačenog tena, tragove starenja kože i dehidriranu kožu. Njime ću tretirati strije koje su mi svježe nastale pa ću vam javiti dojmove.

Čini mi se kao da je dm točno znao kakve proizvode volim jer su ova tri proizvoda točno onakva kakve bih i sama kupila. Isprobat ću Adria Spa Hranjiva krema za ruke sa lavandom i maslinama, Maslac za tijelo sa limunom i smiljem te Bio balm Balzam za usne sa pepermintom.

Ponovo točno onakvi mirisi sapuna kakve obožavam, a radi se o Herbalux prirodnim biljnim sapunima od Masline, Lavande i Ružmarina. Ovakve sapuna koristim za pranje ruku pa mi je važno da ne isušuju kožu, a to ćemo vidjeti kada ih počnem koristiti.

Hippy Garden proizvode svaki put u dm-u pogledam, no uvijek ima nešto potrebnije što u tom trenutku moram kupiti. Sada ću isprobati Hippy Garden Marigold Nude mlijeko za tijelo i Marigold Nude gel za tuširanje.

Ulola proizvodi: Balzam za tijelo Čempres, cimet & eukaliptus, Maslac za tijelo Naranča & cimet u mini pakiranju i Prirodni sapun Cimet, kava & mak. Krećemo u borbu sa celulitom, imam još pola godine do ljeta. 🙂

Veselim se isprobavanju Nikel proizvoda jer sam o njima čula odlične komentare. Nikel proizvodi: Hidratantna krema s ružomBršljan ulje za oblikovanje tijelaUlje noćurka.

* * *

DARIVANJE

Jedna sretnica ili sretnik osvojit će zlatni paket sa tri zlatna proizvoda, a to su: Olival Zlatno ulje smilja, Olival Čarobno suho ulje i Hippy Garden Marigold Nuse gel za tuširanje. ❤

PRAVILA DARIVANJA:

  • U komentar ispod ovog posta napišite svoje ime i prezime (ili barem prvo slovo prezimena).
  • Pratite moju Facebook stranicu Beauty corner by Iveee.
  • Podijelite objavu o darivanju na svojoj Facebook stranici. (objava mora biti javna/public) [opcionalno – dodatna šansa]
  • Pratite me na Instagramu – @iva2301_beautycorner (ako napravite i ovaj korak napišite mi u komentar i vaš nick sa Instagrama). [opcionalno – dodatna šansa]
  • Darivanje traje od 13.2.2016. do 21.2.2016. do 23:59 h.
  • Dobitnicu bira random.org.
  • Dobitnica će biti objavljena ovdje na blogu u ovom postu i na mojoj Facebook stranici najkasnije do 24.2.’16. te mi se mora javiti sa svojim podacima na mail (Kontakt) ili u inbox na Facebook-u u roku od 48 h od objave.
  • Ukoliko se dobitnica ne javi u roku od 48 h biram drugu dobitnicu.

Darivanje je otvoreno za čitateljice iz Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Srbije, Crne Gore i Slovenije! (Ukoliko dobitnica nije iz Hrvatske paket joj šaljem autobusom, tako da odmah znate vi koje se prijavljujete izvan RH.)

Sretno svima!

* * *

DOBITNICA je Emina R.! Dobitnicu molim da pogleda mail koji sam joj poslala i da u roku od 48 sati odgovori na njega. Ako se dobitnica ne javi u zadanom vremenu, biram drugu dobitnicu. 🙂

* * *

xoxo,

aa

*PR proizvodi

Oglasi

326 thoughts on “‘Jer najbolje dolazi iz prirode’ +darivanje!

  1. Silvija S. kaže:

    Vichy darivanje

    su proizvodi koji imaju odličnu kvaliteta proizvoda, pogotovo puderi i kreme. Dermablend nisam probala al bi svakako voljela.

    • Iva P. kaže:

      Ovaj komentar je stigao, a pogledaj među odobrenim komentarima je li tvoj tamo. Ako si ga ostavila onda bi trebao biti jer svi komentari prvo idu meni na odobrenje, a tek nakon toga budu javni ovdje. 🙂

  2. smakira kaže:

    Ajme koliko predivnih proizvoda! Baš me zanimaju tvoji dojmovi, jer mnoge od ovih proizvoda mjerkam i imam na popisu za buduće kupnje. 🙂

    A darivanje je san snova! *.*
    Podijeljeno na facebooku – ime mi je Hana Šneler, a na Instagramu te pratim kao smakira 🙂

Komentiraj

