Aura Absolute Matte tekuci ruzevi – 605, 611, 612, 617, 618, 622, 623, 624, 626

Aura kozmetika napokon je stigla u Hrvatsku! Čini mi se kako su Absolute Matte tekući ruževi za usne apsolutni favorit iz cijele ponude Aura kozmetike jer se o njima piše i priča već dosta dugo. Za ove tekuće ruževe čula sam zahvaljujući beauty blogericama iz susjednih država i samo sam čekala kada će doći vrijeme da i ja isprobam to što većina djevojaka i žena hvali. Čak 9 nijansi Aura Absolute Matte tekućih ruževa stiglo je u moje ruke, a danas ću vam pokazati kako tih 9 nijansi izgleda na mojim usnama.

Aura Absolute Matte
Velvet Feel Long Lasting Lip Cream

Prije sam voljela i nosila samo ruževe sjajnog finisha jer sam jedino za njih znala, a kada sam saznala da postoje mat ruževi nekako sam vjerovala da oni nisu dobri jer isušuju usne pa sam ih ignorirala. Velika greška! Da, naravno, ima onih mat ruževa koji zaista isušuju usne, no to mi se sa ovim Aura Absolute Matte ruževima još nije dogodilo. Također, zaobilazila sam i tekuće ruževe jer nisam imala volje precizno ih nanositi, htjela sam nešto što se lijepo nanosi na usne u nekoliko sekundi. Kada sam otkrila ove Aura Absolute Matte tekuće ruževe zaljubila sam se u njih!

Za one koji ne znaju i tek se sada upoznaju sa ovim tekućim ruževima, riječ je o tekućim ruževima mat finisha. Ambalaža je sasvim jednostavna i izgledom i dizajnom, ali i za korištenje. Aplikator je standardan, kao kod sjajila za usne. Ako želite 100% precizno nanošenje, moja preporuka je da koristite kist za nanošenje ruža za usne. Kada se nanose, ruževi su srednje gusti (ne mogu reći tekući jer ipak nisu toliko rijetki), ne suše se prebrzo pa ih je lako ravnomjerno i precizno nanijeti. Da bi se u potpunosti osušili u mat finish potrebno je otprilike 2 minute (ukoliko ih nanosite u tankom sloju). Pigmentiranost nije jednaka kod svake nijanse pa ću vam u nastavku teksta svaku nijansu detaljnije opisati. Trajnost ovih ruževa je odlična, barem na mojim usnama. Kada ih nanesem sigurna sam da ih neće biti potrebno popravljati barem nekoliko sati. Neke nijanse su mi na usnama trajale čak i cijeli dan (uz normalne obroke i piće tokom dana), no to ću vam isto za svaku nijansu posebno napisati. Ono što je odlično kod Aura ruževa jest to da su svi oni zaštićeni naljepnicom pa znate da nitko prije vas nije otvarao i isprobavao proizvod.

Prije swatcheva na usnama htjela bih spomenuti nanošenje ovih tekućih ruževa, tj. kako ih je najbolje nanositi. Naime, kao što sam već spomenula, nisu sve nijanse jednako pigmentirane, a one koje su slabije pigmentirane najbolje je nanositi u tankom sloju jer tada lako možete nanijeti i drugi sloj bez da nastanu mrlje i nejednakosti na usnama. Čak je i one nijanse koje su odlično pigmentirane bolje nanositi u tankom sloju jer će ljepše izgledati na usnama. Ovaj savjet o nanošenju u tankom sloju pogotovo vrijedi za tamne nijanse jer se one uglavnom teže nanose pa je vrlo važno prvo nanijeti tanki sloj kako bi ruž na usnama izgledao uredno i ravnomjerno nanseno, a kada se prvi sloj u potpunosti osuši tada lako dodate i drugi tanki sloj.

* * *

624 Last Goodbye

Ovo je divna nude nijansa koju često nosim i jedna je od zaista rijetkih takvih nijansi koja mi savršeno odgovara. Rekla bih da je ova nijansa mix svjetlo smeđeg i rozog i da mi upravo iz tog razloga odgovara. Pigmentiranost je solidna i nijansa najbolje izgleda na usnama kada se nanese u dva tanka sloja. Trajnost je također solidna, na usnama stoji bez pomaka i do 5 sati. Ne ističe suhe dijelove usana, ne ističe linije na usnama te se ne uvlači u linije oko usana.

618 Dream Team

Ovo je nijansa koju ne znam najbolje opisati jer mi u jednom trenutku izgleda peachy, a u drugom kao čisto roza nijansa. Definitivno nije čisto roza nijansa jer da je – nikako mi ne bi stajala jer mi svjetlo roze nijanse zaista ne stoje. Pigmentiranost je odlična, no nažalost ova nijansa ističe suhe dijelove usana, kao i linije na usnama. Dobro je što se ne uvlači u linije oko usana. Nanosi se lako u jednom sloju koji je dovoljan za pravu nijansu, no prije ove nijanse bilo bi dobro napraviti peeling usana (što ja nisam napravila prije nego što sam fotografirala swatch pa možete vidjeti kako nijansa izgleda na nepripremljenim usnama).

622 That’s Amore

Divna topla nijansa koja je mix narančaste i crvene. Bojala sam se kako će na meni izgledati jer nemam snježno bijele zube, no zadovoljna sam kako izgleda. Pigmentiranost je odlična i zaista je dovoljan jedan tanki sloj da bi se dobila prava nijansa na usnama. Ne ističe suhe dijelove na usnama, kao ni linije na usnama. Malo se uvlači u linije oko usana pa možete prije ovog ruža koristiti olovku za usne u sličnoj nijansi. Trajnost je fantastična, nosila sam ga cijeli dan i izdržao je sve bez da se pomaknuo sa usana.

605 Checkmatte

E ovo je prava tamno crvena nijansa! Nijansa crvene koju bi svaka žena trebala imati i koja svakoj ženi može dobro stajati. Pigmentiranost je odlična, dovoljan je jedan sloj da biste dobili nijansu kakvu možete vidjeti na fotografiji ispod. Lako se i ravnomjerno nanosi, nije potrebno biti nešto posebno pažljiv pri nanošenju. Ne ističe suhe dijelove usana i ne ističe linije na usnama. Također, meni se ne uvlači u linije oko usana. Trajnost je odlična, meni traje na usnama čitav dan i tek pred kraj dana počne polako blijedjeti, tj. nestajati sa usana.

623 Take the Crown

Prilično tamna i hladna crvena nijansa, no pigmentiranost joj je nešto slabija. Bez sumnje, nijansa je divna, no zahtijeva preciznije i pažljivije nanošenje. Potrebno je nanijeti dva tanka sloja kako bi se dobila prava nijansa. Trajnost je solidna, bez pomaka će trajati na usnama i do 5 sati, no tokom dana se može primjetiti da blijedi sa onog dijela usana koji je blizu sluznice, tj. sa sredine usana. Ipak, mislim da je ovo divna crvena nijansa koja je pogodna za svakodnevno nošenje, ako volite nositi crvene ruževe i u dnevnim varijantama.

611 Time for Selfie

Ova nijansa je ljubav! Mješavina tamno roze, crvene i ljubičaste nijanse daje ovu divotu. Mislila sam da će mi biti previše roza na usnama, no zaista je divna i nisam pogriješila što sam je kupila. Pigmentiranost je odlična, dovoljan je jedan tanki sloj da biste dobili pravu Time for Selfie nijansu. Lako se i ravnomjerno nanosi, ne ističe suhe dijelove usana i ne uvlači se u borice i linije oko usana. Trajnost je odlična, traje i do 6 sati na usnama uz normalne obroke. Swatch na fotografiji ispod pokazuje kako ova nijansa izgleda u samo jednom sloju, no može se nanijeti još jedan tanki sloj pa će nijansa biti malo tamnija. Ova nijansa mi je definitivno jedna od najdražih koje imam.

612 Matte Mess*

Divna, divna ljubičasta nijansa za koju sam mislila da mi neće odgovarati, no vrlo ugodno sam se iznenadila. Malo je reći da sam se zaljubila u ovu nijansu. Pigmentiranost je odlična, nanosi se u jednom sloju i traje na usnama čitav dan bez da se pomakne. Nanosi se lako i ravnomjerno. Neće istaknuti suhe ili ispucale dijelove usana, što je divno čudo za ovakvu tamniju nijansu. Ova nijansa ima plavkasti podton pa zube čini bjeljima nego što oni zapravo jesu, a to je u mom slučaju uvijek veliki plus.

617 Stop Staring

Tamno ljubičasta nijansa koja odgovara većini djevojaka i žena, barem po onome što sam imala prilike vidjeti i čuti. Zapravo, nijansa je dosta nedefnirana jer na svakome malo drugačije izgleda. Na nekome je nešto tamnija i više ljubičasta, a na nekome svjetlija. Uglavnom, radi se o divnoj jesensko/zimskoj ljubičastoj nijansi koja je solidne pigmentiranosti.  Ne mogu reći da je odlična jer se ne nanosi u jednom sloju već su potrebna dva tanka sloja. Naravno, pošto se radi o tamnoj nijansi ona zahtijeva preciznost i pažljivo nanošenje. Tanki slojevi su must jer ćete u suprotnom dobiti nejednako nanesen ruž i fleke od ruža na usnama.

626 Mistress

Najtamnija nijansa koju imam koja u pakiranju izgleda smeđe, no na usnama je nešto između tamno crvene, ljubičaste i smeđe. Zahtijeva puno volje i jako precizno nanošenje. Kao što možete vidjeti na fotografiji ispod, unatoč pažljivom i preciznom nanošenju znaju ostati tragovi aplikatora, no to se uživo ne vidi ni približno kao što se vidi na fotografiji. Obavezno se mora nanositi u dva ili više slojeva ako želite dobiti pravu Mistress nijansu kakva ona treba biti. Osim toga, treba ga prvo nanijeti u tankom sloju i čekati da se on u potpunosti osuši, a tek onda nanositi drugi/treći sloj.

* * *

Na fotografijama ispod možete vidjeti kako swatchevi ruževa izgledaju kada se tek nanesu (u jednom potezu), a kako kada se u potpunosti osuše u mat finish.

iznad: tek naneseni swatchevi / ispod: potpuno suhi swatchevi

Plus:

  • lako se nanose, brzo se suše i ugodni su na usnama
  • ne isušuju usne, a trajnost im je odlična
  • ugodan miris – imaju blag miris vanilije
  • cijena je vrlo prihvatljiva (39,90 kn za 7 ml)

Minus:

  • tamne nijanse se teže nanose, tj. zahtijevaju preciznije nanošenje
  • mogu istaknuti linije na usnama i oko usana pa preporučam da napravite peeling usana prije nanošenja mat ruževa

Sastojke Aura Absolute Matte tekućih ruževa za usne možete vidjeti na fotografiji ispod.

Aura kozmetika proizvedena je u Nišu, a više o proizvodima možete pročitati na službenoj web stranici Aura kozmetike www.aura.co.rs. Cijena jednog Aura Absolute Matte tekućeg ruža za usne je 39,90 kn (količina od 7 ml), a u Hrvatskoj ih je moguće kupiti u odabranim Kozmo drogerijama.

Jeste li isprobale ove Aura ruževe i ako jeste, kako ste zadovoljne njima?

xoxo,

aa

*PR proizvod

Oglasi

34 thoughts on “Aura Absolute Matte tekuci ruzevi – 605, 611, 612, 617, 618, 622, 623, 624, 626

  1. Mare M kaže:

    Imam cijeli Aura spisak želja, ne samo ove tekuće mat ruževe, želim svašta nešto, od pudera do highlightera, olovaka za usne i oči, lakova… Čini mi se da ču ja prije u šoping u Beograd nego što će Aura u moj grad. A dok ne nabavim Auru držim se Golden rose tekućih ruževa, prezadovoljna sam s njima.

  2. Lidya kaže:

    Ovdje sam pronašla divnu nijansu 617 Stop Staring, zato mi se ova recenzija najviše sviđa i ostala mi je u sjećanju. Pratim već duže ovaj blog, jer pratim recenzije novih proizvoda. Sviđa mi se stil pisanja, izbor kozmetike o kojoj pišete, zato vas pratim. OLIVAL

  3. Vanesa kaže:

    AVENE
    Obožavam Aura tekuće ruževe. I sama ima zgodnu, no nedovoljnu koleciju 😀 Ovo su ljepote koje imam 605, 610, 611, 614, 616, 617, 618, 623 i 626, a za ljeto pikiram uzeti 620 i 621 🙂

  4. Lana kaže:

    AVENE. krenula sam da vas pratim od svoje prve ljubavi karmina.I jako mi se dopada sto lepo detaljno opisete sve o proizvodima.Meni je najvaznije da uocim kvalitet,i pravi savet sta da kupim a sta ne.

  5. Lucija Tičinović kaže:

    Ogroman sam ljubitelj Aurinih ruževa :))) Super post, uspjela sam se zaljubiti u još neke boje koje nemam! (igram za Avon darivanje) :*

  6. Samra Djezic kaže:

    Probala ,ne znam da li je do mene ali nekako se nanose neravnomjerno i na mojim usnama ne traju dugo..
    Mozda ih pogresno nanosim..hmm imas li kakav savjet??

    Vichy

  7. Maja Toncinic kaže:

    Matte mess, Stop staring i Mistresss ❤ Ako ikad Aura dode u Zd kupujem sve ❤ Taman cu do onda usparati valjda haha 😀 VICHY

  8. Silvija kaže:

    Vishy
    Ja imam samo jednu nijansu 615
    I predivna mi je.stoji na usnama dugo dovoljno pigmetirana i ne isuši jako usne
    Moram nabaviti još

  9. Ines Kristić kaže:

    Vichy

    Ovaj postići sam već pročitala pa evo da i komentiramo. Prva nijansa mi je najbolja. Ja sam dosta svijetle puti pa mi ne stoje tamnije nijanse. Najviše volim takve nude roskaste. Morat cu si uzeti ovu Auru. Čekam sniženje u kožnu hihihi

  10. Karla JS kaže:

    Već sam toliko gledala o ovim ruzevima, a nikako da kupim jedan. Uglavnom, ovo je prvi odličan post o njima zato jer su detaljno opisani i za svaki ima slika. Sad definitivno znam i koje kupiti, zakon! 🙂
    I da, Vichy 😄❤

  11. Antonija kaže:

    Vichy ! 😀
    p.s svi ruzevi su mi divni, imam ooogromnu zelju isprobati ih, a od Kozma ni K 😀 najblizi kozmo je udaljen 40km, a u njemu nema Aure :/

  12. Aneta kaže:

    Nisam još probala. U mom najbližem Kozmu nema još Aura kozmetike.
    Šteta.
    Svi pišu o ovim savršenim Ruževima a ja ne mogu niti jedan isprobati.

  13. Beauty kutak by Iva kaže:

    Jako lijepu kolekciju si skupila 🙂
    Voljela bi isprobati 612 i 617, a na tebi mi je savršen 624 Last Goodbye, no mislim da se ja sa takvom nijansom nebi složila :/
    Za sad imam samo 613 Good Vibes i zadovoljna sam njime…

  14. Misha kaže:

    Prvo, divni swatchevi, jako mi se dopadaju svetlje nijanse. Tamnije ću preskočiti sve dok ne vrate na staru formulu, onu kad su se tek pojavili, jer su bili daleko bolje pigmentacije, bez ovih fleka, neujednačenog nanošenja (kod tamnijih nijansi).

Komentiraj

