Skupo vs. povoljno [Shein edition]

Post sa sličnim naslovom sam već jednom objavila i odaziv na njega je bio odličan – link. U komentarima ste mi pisali da želite vidjeti još jedan post na ovu temu pa vam ispunjavam želju. Volim postove ovog tipa jer zaista vjerujem da nam ne treba veliko bogatstvo da bismo bili lijepo odjeveni i imali lijepu odjeću.

Naravno, uvijek sam prije za kvalitetu, a ne kvantitetu. Znam da se često pokaže da su oni jako povoljni odjevni predmeti slabije kvalitete, no isto tako znam da se često pokaže i da su oni skupi predmeti zapravo dosta loše kvalitete i da često ne vrijede ni približno toliko koliko se za njih traži. Baš zato sam prestala gledati samo cijenu i razvikanost određene marke jer to zaista ne mora ništa značiti. Evo i nekoliko primjera koliko povoljnije možete proći, a pritom kupiti vrlo, vrlo sličan proizvod. 🙂

Capturze

SheIn LINK za naručiti haljina & cipele / Alexander McQueen & Gianvito Rossi

Capeture

SheIn Crno-sivi poncho LINK za naručiti / Dolce&Gabbana
SheIn Kaput bez rukava LINK za naručiti / MSGM

Caapture

SheIn Ring satchel torba LINK za naručiti / Chloe
SheIn Bucket torba LINK za naručiti / Yves Saint Laurent

Captures

SheIn Crne sandale LINK za naručiti / Gianvito Rossi
SheIn Cat balerinke LINK za naručiti / Charlotte Olympia

* * *

Nadam se da vam se svidio post. Zanima me gdje vi obično kupujete odjeću i obuću pa mi slobodno napišite ispod u komentarima?! 🙂

xoxo,

aa

Oglasi

11 thoughts on “Skupo vs. povoljno [Shein edition]

  1. Tamara kaže:

    AVENE
    Volim postove ovakve vrste, odlicna je i prva i druga uporedba. Novac nije merilo, mozemo naci i puno jeftinije stvari, a lepse. Dokaz da se mozemo lepo obuci i sa manje novca.

  2. Zorana Jondzic kaže:

    Obozavam SheIn, a kad pogledam ove uporedne modele, sve mi se cini da je vecina lepsa na SheIn nego ovi preskupi “originali”.

    Vichy 🙂

  3. Lidija Baćanović kaže:

    Razlika u cijeni jee ogromna. :O
    Naručivala sam kopije i s ebaya i dresslinka. Nekad sam imala sreće, a nekad i ne baš. Zato me nekako uvijek strah naručiti sa takvih stranica, nikad ne znaš u kakvom će stanju stići.
    Nekako mi je najsigurnije otići u šoping centar i isprobati 😀

  4. Tanja TJ kaže:

    Odlican post i bas volim citati postove na ovu tematiku 🙂 SheIn uvijek pratim za inspiraciju a onda to isto nadem i kupim na ebay-u po jos boljoj cijeni. (Y)

  5. Kristina K kaže:

    Bravo za post! 😉 Naručila sam par puta preko njih i zadovoljna sam, nekako su mi sve draže te azijske online shopping destinacije, ova ali i Romwe, Oasap i druge jer imaju stvari jako slične Zarinim, Berskinim i sl. a cijene su im sličnije ebayevim. 🙂

Komentiraj

