Ponovo u crno-bijelom [OOTD #10]

U zadnjem OOTD postu sam vam pokazala jednu jednostavnu crnu haljinicu, no ovaj post i ovaj outfit su mi puno draži jer sam ‘na svom terenu’, nema haljine. Danas ću vam pokazati kako sam iskombinirala divan kaputić koji mi je stigao sa SheIn stranice. Jako volim nositi kaputiće, veste i kardigane u ovo hladnije doba godine jer ih se može nositi uz sve kombinacije. Također, odlični su za slojevito oblačenje, a upravo to ćete vidjeti u ovom postu. Mogu biti dio neke casual odjevne kombinacije, ali jednako tako mogu pasati i uz neki elegantniji outfit.

Što se tiče konkretno ovog kaputića, divan je! Mekan, topao, udoban i zaista kvalitetno napravljen. Ne postoji u nekoliko veličina već je one-size, no nema veze jer bi trebao odgovarati skoro svima. Ja sam visoka cca. 180 cm, rukavi su mi savršeno dugi, a na fotografijama možete vidjeti koliko mi je dug na leđima. U svakom slučaju, ima moje velike preporuke!

Kaput/Vesta – SheIn LINK za naručiti
Crne hlače – Zara

Torba – Zara
Kožna jakna – Zara
Bijela bluza – Mango
Čizmice – Deichmann
Ogrlica – Stradivarius

* * *

Ovaj crno-bijeli kaputić (vesta ili kardigan, kako god želite) je divan i zaista ima sve moje preporuke. Da postoji, recimo, jednobojan crni sigurna sam da bih ga kupila. 🙂

Kako se vama sviđa ovakva crna kombinacija?

xoxo,

aa

Oglasi

19 thoughts on “Ponovo u crno-bijelom [OOTD #10]

Komentiraj

