Murad Blackhead & Pore Clearing Duo

Zadnjih nekoliko mjeseci koristila sam dva proizvoda namijenjena otklanjaju mitesera i čišćenju pora, a mogu vam reći da sam zaista zadovoljna kako su djelovali na mojoj koži. Radi se o dva Murad proizvoda – Blackhead & Pore Cleaning Duo.

Ovako piše na službenoj Murad stranici za ovaj Duo: ”Otklanja dugo nakupljane nečistoće nakupljene u porama i sprječava njihovo ponovno nakupljanje. Vulkanska mineralna glina i biljka sadarka (gypsophila paniculata) detoksiciraju, otklanjaju nečistoće i višak masnoće te čiste pore. Ulje sjemenki nara smanjuje pore i čisti ten. Oxidation Reversal Complex sprječava oksidaciju sebuma, glavni razlog nastajanja mitesera i sprječava nakupljanje nečistoća i mrtvih stanica u izvodnom kanalu žlijezde lojnice.

Upute za korištenje: ”Dva do tri puta tjedno nanijeti na lice Blackhead Remover. Isprati vodom nakon 10 minuta. Slijediti s Pore Refining Sealer. Nakon 12 sati ponovno nanijeti Pore Refining Sealer.

Moja koža je mješovita sa masnijom t-zonom i suhim obrazima, sklona prištićima, miteserima i komedonima. S prištićima sam se uspjela izboriti, no s miteserima nije bilo tako lako. Zapravo, miteseri su otvoreni komedoni, a okrugle bijele ‘točkice’ su zatvoreni komedoni. I jednih i drugih se dosta teško riješiti. Također, napomenut ću za one koji možda ne znaju, mitesere mogu imati svi, makar se savršeno brinuli o svojoj koži. Miteseri nastaju nakupljanjem sebuma koji izlučuju lojne žlijezde u potkožnim porama, a to dovodi do začepljenja pora. Pod utjecajem zraka i svjetla, gornji dio te začepljene pore pocrni i zato vidimo te crne točkice na koži.

Da ne duljim, isprobala sam ovaj Murad Blackhead & Pore Cleaning Duo* i puno sam očekivala od njega. Koristila sam proizvode onako kako piše da ih se treba koristiti, tri puta tjedno. Nakon tjedan dana vidjeli su se mali rezultati, a nakon 3 tjedna sam zaista primijetila razliku.

Blackhead Remover je maska (sadrži vulkansku glinu i shikakai ekstrakt) koja se treba nanijeti na željena područja u nešto debljem sloju, pričekati 10-ak minuta te kružnim pokretima isprati toplom vodom. Odlično je to što ova maska ima sasvim normalan miris pa nije problem držati je na licu 10 minuta. Kod mene se točno vidjelo u tih 10 minuta kako maska izvlači mitesere van i kako čisti kožu. Već nakon prvog korištenja primijetila sam malu razliku. Naravno, ne može se odmah vidjeti 100%-tna razlika, ovo je ipak proces koji traje nekoliko tjedana. Nisam imala nikakve reakcije na masku, pojavljivanje prištića, svrbeža ili bilo kakvih iritacija kože. Sve je bilo kao i prije, osim što je koža bila nešto čišća sa manje mitesera.

Nakon nekoliko korištenja primijetila sam da mi je koža na nosu nešto suhlja nego prije i da se lagano ljušti. To se bila posljedica korištenja Blackhead Remover maske, no sanirala sam sve dovoljno hidratantnim kremama i balzamima. Zaista nije bilo većih problema. Koža t-zone (samo sam na tom području koristila ovaj proizvod!) je nakon nekoliko tjedana postala čišća i mogu reći da sam jako zadovoljna ovim proizvodom.

Količina: 50 g

Sastojci:

Blackhead Remover: Water (Aqua), Sodium C14-16 Olefin Sulfonate, Sodium Palmamphoacetate, Bentonite, Jojoba Esters, Butylene Glycol, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Cetearyl Alcohol, Titanium Dioxide, Polyethylene, Hydrolyzed Jojoba Esters, Cocamidopropyl Betaine, Methyl Gluceth-20, Magnesium Aluminum Silicate, Polysorbate 20, Xanthan Gum, Acacia Concinna Fruit Extract, Balanites Aegyptiaca (Desert Date) Fruit Extract, Benzoic Acid, Gypsophila Paniculata Root Extract, Dehydroacetic Acid, Potassium Sorbate, Punica Granatum Extract, Sodium Benzoate, Stearyl Triethoxysilane, Sorbic Acid, Betaine, Inositol, Taurine, Trehalose, Yeast Amino Acids, Urea, Phenoxyethanol, Fragrance (Parfum), Benzyl Salicylate, Linalool, Hexyl Cinnamal, Amyl Cinnamal, Geraniol, Limonene, Citronellol, Butylphenyl Methylpropional

Nakon Blackhead Remover kreme obavezno se nanosi Pore Refinig Sealer. Nanosi se u tankom sloju na cijelo lice. Sadrži ulje sjemenki šipka koje djeluje kao astringent, tj. zatvara pore. Ovaj korak možete ponavljati svakih 12 sati. Osim što ovaj proizvod zatvara pore, on prevenira oksidaciju sebuma koji se nađe u porama. Kao što sam iznad napisala, zbog oksidacije mi vidimo te crne točkice, tj. mitesere na koži.

Ovaj proizvod radi svoj posao, ne izaziva nikakve iritacije ni negativne pojave na koži. Nakon korištenja ova dva proizvoda koža jest suha i potrebna joj je dodatna hidratacija, no to je nešto što se lako riješi nekim hidtarantnih serumom ili kremom.

Količina: 15 ml

Sastojci:

Pore Refining Sealer: Water (Aqua), Glycerin, Caprylyl Methicone, Dimethyl Isosorbide, Propylheptyl Caprylate, Tribehenin PEG-20 Esters, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Cocamidopropyl PG-Dimonium Chloride Phosphate, Hydrogenated Ethylhexyl Olivate, Sodium Acrylates Copolymer, Hydrogenated Palm Glycerides, Potassium Cetyl Phosphate, Salicylic Acid, Propylene Glycol, Lecithin, Ethylhexylglycerin, Hydrogenated Olive Oil Unsaponifiables, Punica Granatum Seed Oil, Tocopheryl Acetate, Sodium Hydroxide, Menthol, Decarboxy Carnosine HCl, Butylene Glycol, Betaine, Inositol, Taurine, Trehalose, Urea, Yeast Amino Acids, Hydroxypropylcellulose, Menthyl Lactate, Methyl Diisopropyl Propionamide, Ethyl Menthane Carboxamide, Acrylates/C12-22 Alkyl Methacrylate Copolymer, Phenoxyethanol

PRIJE / POSLIJE

DSC_0429

DSC_1186

Cijena: Murad Blackhead & Pore Clearing Duo – 390,00 kn
Gdje kupiti: Murad službeni web shop

* * *

Borite li se vi sa miteserima i ako da, kako rješavate tu borbu?

xoxo,

aa

*PR proizvodi

Oglasi

32 thoughts on “Murad Blackhead & Pore Clearing Duo

  1. ajanita90 kaže:

    (Za Avon nagradnu igru) I ja imam strašno masnu T-zonu s vrlo suhim obrazima, a miteseri i prosirene pore me ubijaju u pojam, i to ne samo na licu nego i po dekolteu. Isprobala sam sve i svasta, zadnje je bilo sapun s aktivnim ugljenom; naravno nikakvog učinka 😦 Tvoji rezultati izgledaju vrlo obećavajuće, morat ću probati.

    • Iva P. kaže:

      Draga Emilija, svi komentari koji su do sada ostavljeni su odobreni i objavljeni. Pogledaj ponovo je li tvoj komentar među njima pa ako nije slobodno ga ostavi još jednom. 🙂

  2. Olivera kaže:

    baš mi je drago da si recenzirala ovaj duo i da ti se sviđa jer i ja imam sličnu kožu a i dugo se vrtim oko Murada i ne znam s čim bi započela upoznavanje tog brenda.Vichy

  3. Tea Dorčak kaže:

    Vichy

    Ovo bi mi mozda i pomoglo nakon svih proizvoda koje sam isprobala protiv mitesera i jos uvijek vodim rat s njima,nikako ih se rijesit..nikako naic na pravi proizvod 😦

  4. Bjanka kaže:

    E za ovaj post sam cekala jos od predrodendanskih noviteta, konacno. S obzirom da je zima i da imam malo susu kozu kupit cu ovo kad zatopli ali bas mi je drago da daje rezultate. Hocu jos naznaciti da igram nagradnu za Vichy.

  5. Emilija Ema kaže:

    Ovo me je baš zainteresovalo jer istu muku mučim,čak nam je i tip kože isti s tim da ja natrpam kremu na obraze pa mi ne deluju suvo. Imala sam problem i sa sušenjem kože posle Effaclar gela za umivanje pa sam prestala da ga koristim,a maske iz Avona sam proredila,tj.ne pridržavam se uputstva iz straha da ne upropastim lice,pa mi ni ne deluje. Uh,ala sam se raspisala,a da li sam objasnila? 😀
    E,da- “Vichy” 🙂
    A šta su to prištići?
    Na instagramu sam emina_svastara .
    Pozdrav! 🙂

  6. Maja Toncinic kaže:

    Pomislih da bih mogla ovo kupiti, ali kad sam vidjela cijenu pao mi mrak na oci xD Nekako mislim da mi nije sudjeno imati normalnu kožu kad nemam para i mogu si priustiti samo Baleu i sl jeftinije marke koje koristim vec godinama, a nis mi ne pomazu. (VICHY)

  7. Antonela K. kaže:

    Ovo mi se čini obećavajuće, za razliku od svih proizvoda protiv mitesera s kojima sam se susrela dosad… Super recenzija i rezultati!
    Ostavljam u komentaru i naznaku za Vichy nagradnu igru, pratim te na instagramu kao akovacina. 🙂

  8. Aneta kaže:

    Ja imam Murad Energizing Pomegranate Cleanser tekucinu i Skin Smoothing Polish. To mi je više kao neka piling kremica.
    Ok mi je. Zasad pomaže.

Komentiraj

