Pleteno je uvijek IN [OOTD #11]

Pletene veste i šalove obožavam! Zimi sam stalno u pletenim vestama, a najdraže su mi one malo duže. Ova zelena vesta koju nosim na fotografijama ispod zapravo je haljina, no meni je definitivno prekratka da bih je nosila kao haljinu pa je nosim kao vestu, tj. pulover. Kaput, vesta i šal su mi stigli sa Romwe stranice i sa sva tri komada sam jako zadovoljna.

Kaput je nešto tanji i mislim da će biti odličan za prijelazno razdoblje zima-proljeće. Nema gumbe niti patentni zatvarač, ima dva džepa (prava džepa, a ne one fake zašivene) i jako je udoban. Ja sam uzela veličinu M i savršeno mi odgovara. Zelena vesta je, kao što sam već navela, zapravo haljina. Meni je prekratka da bih je nosila kao haljinu, eventualno uz neke tajice, no to nije moj stil. Šal je divan, divan! Dug je preko 200 cm, a širok 80 cm. Doslovno se cijela mogu zamotati u njega. 🙂

Crni kaput – Romwe LINK za naručiti
Zelena vesta/pulover – Romwe LINK za naručiti
Šal – Romwe LINK za naručiti
Crne hlače – H&M

Torba – Stradivarius
Čizmice – Deichmann
Sunčane naočale – Vogue

* * *

Ako volite veeeelike i tople šalove, ovaj vam najtoplije preporučam. Trenutno nije dostupan, no zaista se nadam da će stići nova zaliha i da će se ponovo moći kupiti. Kaput i vesta su mi također krasni, no šal je ipak glavni. 🙂

Kako se vama sviđa ovakva kombinacija?

xoxo,

aa

Oglasi

31 thoughts on “Pleteno je uvijek IN [OOTD #11]

  1. Mirna Matković kaže:

    Sviđa mi se tvoj stil 🙂 i nisam još nikada ništa naručila s Romwe stranice, baš ću pogledati malo 🙂
    Prijavljujem se i ja za Vichy 🙂

  2. Jelena kaže:

    Svidjeo mi se ovaj post o pletenome pa idem tu ostaviti svoj komentar!
    Nemam sta previše pametovati…
    Volim Vichy i drago mi je što sudjelujem u igri! Voljela bih neku recenziju o pletenim kapama! 😊

  3. Jelena Marić kaže:

    Vichy ❤

    Ja obožavam pleteninu i trenutno pikiram jedan oversized model veste u Zari 😀 Meni se ova tvoja kombinacija sviđa ali možda je mrvicu pretaamna za moj ukus.
    Sretan Dan Žena,pozdrav :*

  4. Đurđica M. kaže:

    Vichy
    Odličan OOTD!! Volim nositi pletene komade odjeće jer se savršeno daju iskombinirati. Šal mi je jako lijepi, baš podigne cijeli look.

Komentiraj

