Olival Zlatno ulje smilja

Danas je tema jedno divno ulje za lice koje sam testirala dovoljno dugo da vam mogu reći koliko ga obožavam! Radi se o Olival Zlatnom ulju smilja* koje je namijenjeno za dnevnu i noćnu njegu normalne, suhe i osjetljive kože. Moja koža je mješovita, no ovo ulje joj je savršeno odgovaralo.

Zlatno ulje smilja koristila sam kao noćnu njegu jer mi je kao dnevna njega ipak bilo preteško i previše sam se sjajila. Ulje sadrži čak sedam važnih prirodnih hranjivih ulja koja koja dubinski hrane i njeguju kožu – ulje jojobe, argana, nevena, masline, badema, ruže i sjemenki marelice. Glavna aktivna tvar je eterično ulje smilja koje potiče obnavljanje kože i sprječava nastajanje bora. Najbolje ga je nanositi na očišćenu kožu lica ujutro i/ili navečer, pojedinačno ili prije kreme za lice. Ja sam kao noćnu njegu nanosila samo Zlatno ulje smilja, bez ikakve dodatne kreme za lice i to mi je odlično odgovaralo.

Zlatno ulje smilja dolazi u maloj staklenoj bočici u količini od 15 ml, a dozira se kapaljkom koja je izuzetno praktična. Ulje je žućkaste boje, rekla bih da je to standardna boja ulja jer smo navikli da je ulje takve boje. 😛 Miris bih opisala kao blaži miris smilja jer znam da mnoge žene ne vole taj miris, no ovaj je zaista u redu čak i meni koja inače pripadam toj skupini žena koje ne vole pretjerano miris smilja. Dovoljno je samo nekoliko kapi ulja za cijelo lice. Naravno, ta količina će ovisiti o stanju kože vašeg lica, no meni su bile dovoljne 2 kapljice za lice plus 1 kapljica za tretiranje vrata. Nije potrebno nanositi preveliku količinu ulja na kožu jer će koža ovako i onako upiti samo onoliko koliko joj treba. Radije pokušajte nanijeti manju količinu ulja, a ako osjetite da je potrebno još lagano dodate kapljicu ili dvije.

Malo eksperimentirajte dok ne pronađete odgovarajuću količinu ulja za svoju kožu lica. Svakako će onima koji imaju suhu kožu trebati veća količina ulja nego na primjer meni i onima koji imaju mješovitu ili masnu kožu. Znači, cilj je nahraniti kožu onoliko koliko joj je potrebno, nije cilj staviti previše proizvoda i vjerovati kako će se dogoditi čudo. Koža ima određen prag upijanja i ako nanesete 15 kapljica ovog ulja, ne znači da će koža sve to uspjeti upiti.

Prije nekoliko godina nisam niti pomišljala koristiti ulja u njezi kože lica, no ona su zaista pogodna za sve tipove kože, samo morate pronaći ono ulje koje će vam odgovarati. Za mene je to ovo Zlatno ulje smilja. Naravno, probala sam još neka ulja koja su mi odgovarala, no sada je zvijezda ovo ulje koje zaslužuje sve moguće pohvale. Kao što sam već spomenula, ulje sam nanosila kao noćnu njegu lica, a dovoljne su mi bile dvije kapljice ulja. Sve iznad toga je mojoj koži lica previše. Za vrat mi je potrebna još jedna kapljica. Naravno, nanosila sam ga na prethodno dobro očišćeno lice, koje sam potom navlažila vodom te dok je još vlažno nanijela ulje. Ulje nisam nanosila svaki dan iz jednostavnog razloga – mojoj koži nije bilo potrebno. U početku sam ga nanosila svaki dan, no vidjela sam na koži da joj je to previše i da je dovoljno da ulje koristim kao noćnu njegu 3-4 puta tjedno. Ostale dane nanosila sam umjesto ulja hidratantnu noćnu kremu. Također, ulje nisam nanosila na područje oko očiju jer u mom slučaju to nije potrebno i to bih preporučila samo onima koji imaju suho i vrlo suho područje oko očiju, mislim da ostalima nije potrebno.

Što se tiče upijanja ulja, u mom slučaju mu je trebalo 15-ak minuta da se potpuno upije u kožu. Zapravo, ne upije se 100% već ipak ostavi lagani mastan sloj na koži, no ništa pretjerano. Upravo radi tog laganog masnog sloja na licu ja ga nisam koristila kao dnevnu njegu jer bih izgledala previše sjajno i masno. Nakon nanošenja nema teškog osjećaja na licu, kao niti zatezanja ili bilo kakve iritacije kože. Koža je nakon upijanja ulja zaista vidno nahranjena i glatka. Ono što mi je izuzetno važno jest da mi ovo ulje nije izazvalo nikakve dodatne prištiće.

Pošto je ovog proizvoda potrebno vrlo malo za tretiranje cijelog lica, količina od 15 ml će potrajati nekoliko mjeseci, pogotovo ako ćete ulje koristiti 3-4 puta tjedno kako sam ga ja koristila.

Sastojci: Simmondsia chinensis seed oil, olea europaea fruit oil, undecane, tridecane, macadamia ternifolia seed oil, argania spinosa kernel oil, calendula officinalis flower extract, prunus amygdalus dulcis oil, caprylic/capric triglyceride, prunus armeniaca kernel oil, rosa canina fruit oil, helichrysum italicum flower oil, linalool, limonene.

Važno je napomenuti i da je ovo ulje laboratorijski testirano, ne sadrži parabene te nije testirano na životinjama.

Cijena: 129,90 kn (često je na akcijama uz kupone)
Količina: 15 ml
Gdje kupiti: sve drogerije i supermarketi (ima ga i u odabranim ljekarnama)

* * *

Koristite li ulja u dnevnoj/noćnoj njezi kože lica i ako da, koje ulje preporučujete?

xoxo,

aa

*PR proizvod

Oglasi

10 thoughts on “Olival Zlatno ulje smilja

  1. jellenah kaže:

    OLIVAL
    Ovo je post koji me doveo na tvoj blog. Nisam sigurna, ali cini mi se da sam ga vidjela na Croatian beautyblogs stranici I otvorila jer me zanimalo sto imas reci o ovom ulju, zagledala sam ga bila, ali nisam jos bila kupila. I tako mi se dopao nacin pisanja, fotografije I pocela sam redovno navracati . 🙂

  2. Ivana Baković kaže:

    AVENE darivanje

    Na vas sam naletjela jer sam tražila recenzije za Olivalovo zlatno ulje, htjela sam ga kupiti sestri za rođendan pa sam malo istraživala po internetu, često navratim da vidim što obajvljujete, super ste i samo tako nastavite i dalje 😉

  3. Ana kaže:

    AVENE ! Zbog ovakvih postova pratim blog. Ti si me upoznala sa Olival brendom i sve njihovo što sam kupila bilo je po tvojoj preporuci.

  4. MarijanaŠimić kaže:

    E i isprobala sam ga .Baš onako kako si ga opisala ,takvo je. I ja sam ga koristila kao noćnu njegu ,savršeno mi nahrani kožu. .Hvala za recenziju i preporuke .Mislim da ću ga opet kupiti. #AVENE

  5. Ana kaže:

    Koristim Alverde ulje divlje ruže kao noćnu, a nekad i kao dnevnu njegu, ovisno o tome koliko mi je koža dehidrirana. Imam masnu koži sklonu ljuskanju, osobito u zimskim mjesecima i jedino mi ulja pomognu da izbjegnem dehidraciju. To Alverde mi je odlično! Svakako želim isprobati i Olivalovo, pa ću ga uzeti prije sljedeće zime. Inače, za kosu koristim kokosovo ulje i često ga namažem i na lice. Također mi je odlično i nikad mi nijedan prištić nije izazvalo iako sam vidjela da može biti komedogeno.

  6. Aneta kaže:

    Ne koristim ulja.
    ali o ovome ulju sam čula samo dobre i pozitivne stvari, i svaki puta kada pročitam novu recenziju koja ga hvali, sve više razmišljam o njegovoj kupnji.

  7. Marijana Šimić kaže:

    Ja od Olival koristim sve proizvode ,jedino ulje nisam još isprobala. Nekako sam si ufurala da mi nebi odgovaralo ,da mi je preteško ali ako tebi paše na masnijoj koži nego što je moja onda bi mi i moglo odgovarati. Probaću ga. 🙂

Komentiraj

