Proljetna fashion wish lista

Proljeće je stiglo pa sam odlučila napraviti male promjene u svom ormaru, izbaciti debele zimske stvari i ubaciti neke nove lagane proljetne vestice, majice i slično. Danas ću vam pokazati svoju ‘kratku’ wish listu koju sam napravila zahvaljujući Shein stranici. Pronašla sam neke zaista lijepe i nosive stvari, a nadam se da će neke od njih stvarno pronaći put do mene. 🙂

Capature

1. Košulja s crnom mašnom LINK  / 2. Pletena vestica LINK  /  3. Košulja+majica LINK

Bijele košulje i pletene vestice su kod mene must have. Odlične su mi za kombiniranje kada idem na faks, na posao, u grad s curama… Zapravo, odlične su za skoro svaku priliku. 🙂

w

4. Majica s macama LINK  /  5. Crvena pletena vestica LINK  /  6. Karirana košulja LINK

Nisam veliki ljubitelj mačaka, no ova majica ‘I like cats’ mi je preslatka. Ponovo, pletene vestice obožavam pa želim i jednu ovakvu crvenu. Karirane košulje su mi odlične za svaki dan, kada nemam neke ozbiljne obaveze već vrijeme provodim sa svojim najdražima.

Captureee

7. Torba-šešir LINK  /  8. Haljina LINK  /  9. Sandale LINK

Torba u obliku šešira mi je odmah privukla pažnju i mislim da je krasna, iako je malo neobična super bi se mogla iskombinirati sa većinom odjevnih predmeta. Haljinica sa cvjetnim uzorkom je nešto što sam uvijek izbjegavala, no sada bih baš voljela imati jednu i pokušati se priviknuti na nju. Sandale sa debljim remenčićima i debljom višom petom su nešto što sam također prije izbjegavala, ali mislim da ću ih prvom prilikom kupiti, samo da nađem svoj broj. 🙂

* * *

Hoćete li se vi nečime počastiti za početak proljeća?

xoxo,

aa

*post NIJE sponzoriran

Oglasi

12 thoughts on “Proljetna fashion wish lista

  1. Peppita kaže:

    Sandalice su mi preprekrasne! 🙂 Inače jako volim Shein, sve što sam naručila do sad je bilo i lijepo i kvalitetno.
    (Za Avon darivanje)

  2. Dana kaže:

    Jako lijepe stvari. Najvise mi se svidjaju sandale, i ja trazim ovakve i odmah ih kupujem.
    Dosta blogerica spominje ovu stranicu, zanima me koliko iznosi postarina?

Komentiraj

