Mohair sweater?! Oh yes! [OOTD #12]

Danas ću vam pokazati outfit u kojem je glavna zvijezda predivna i najmekanija majica ikad – Mohair majica sa Shein stranice. Znači, majica je u mojim rukama otprilike 2 tjedna i svaki put kad sam je nosila dobivala sam same pohvale. Čak su i muškarci govorili kako im je majica fora i kako je mekana. Ne znam, ja se raspametim kada vidim takve mekane majice i najradije bih ih sve kupila.

Majica je one-size te je meni nešto kraća jer sam dosta visoka, no sve sam riješila običnom crnom majicom bez rukava koju nosim ispod ove majice. Ako ste visoki do 170 cm, onda će vam majica biti savršene duljine, ali moram priznati da se meni čak i sviđa što mi je malo kraća. Materijal je divan, majica je zaista kvalitetno napravljena, rukavi su dovoljno dugi (na fotografijama ispod sam malo povukla rukave prema gore) i ne grebe kožu. Može se odlično kombinirati uz neki casual outfit, a može biti i svečanija.

Mohair majica – Shein LINK za naručiti
Crna majica – H&M
Crne hlače – Zara

Torba – Accessorize
Coflek na torbi – Pariški no name dućan
Crne štikle – Aldo
Naočale (dioptrijske) – Dolce&Gabbana

* * *

Ovu majicu zaista najtoplije preporučam! Divna je, mekana i kvalitetna. Vidim da je trenutno rasprodana, no držim velike fige da je uskoro vrate u ponudu. :)

Kako se vama sviđaju ovakve dlakave i mekane majice?

xoxo,

aa

Oglasi

2 thoughts on “Mohair sweater?! Oh yes! [OOTD #12]

Komentiraj

