Uriage Hyseac 3-Regul & SOS pasta

Dovoljno sam dugo testirala Uriage Hyseac liniju za njegu mješovite i masne kože sklone aknama, a danas je vrijeme da s vama podijelim svoje dojmove.

U cijelom pubertetu nisam imala apsolutno nikakvih problema s prištićima i ostalim ˝radostima˝ koje se javljaju na koži lica, a sada 10 godina nakon puberteta prolazim kroz to što se možda trebalo dogoditi davno. Stanje moje kože lica nije toliko strašno, no za mene je to velika stvar jer, kao što sam navela, nikada prije nisam imala problema s prištićima i aknama.

Moja koža je mješovita sa masnijom t-zonom i trenutno suhim obrazima. Tu i tamo mi se pojave prištići, a imam i nekoliko akni kojih se pokušavam riješiti. Također, miteseri su nešto što je na mojoj koži stalna pojava, koliko god čistila lice i koji god proizvod koristila. Mitesera se mogu riješiti privremeno ako kontinuirano koristim proizvode o kojima sam vam pisala ovdje.

Isprobala sam četiri proizvoda iz Uriage Hyseac linije za njegu lica, a to su Uriage Hyseac 3-Regul lagana krema za lice*,  Hyseac SOS pasta*, Hyseac 2u1 peeling-maska* i Hyseac Pročišćavajuća maska*. Danas ću vam pisati o prva dva proizvoda kako post ne bi bio ekstra dugačak. 🙂

Uriage Hyseac 3-Regul lagana krema za lice

Uriage Hyseac 3-Regul lagana krema za lice namijenjena je mješovitoj i masnoj koži lica koja je sklona pojavljivanju akni i prištića. Posebna je po tome što djeluje na tri načina – ima protuupalno djelovanje, smanjuje lučenje sebuma te regulira mikrofloru kože. Također, sužava pore i matira lice, a to je nešto što je mješovitoj i masnoj koži često potrebno.

Lagane je teksture, lako se razmazuje i vrlo brzo se upija u kožu. Ne ostavlja mastan sloj na koži, nema nikakvih iritacija, zatezanja kože i slično. Ja sam je nanosila ujutro i navečer na čistu i suhu kožu lica. Odlično je što ne ostavlja mastan sloj na licu pa se bez problema može koristiti za dnevnu njegu lica. Miris je lagan i ne vjerujem da bi nekome mogao smetati.

Dolazi u tubici, u količini od 40 ml, a ima i zaštitnu foliju tako da je krema zaista odlično zaštićena. Drago mi je što dolazi u tubici jer je tako puno manja šansa da će bakterije ući u proizvod nego kada se proizvod nalazi u teglici.

Kada sam počela s korištenjem ove kreme bojala sam se da će mi isušivati kožu, no to uopće nije bio slučaj. Sadrži: Uriage termalnu vodu, visoku koncentraciju AHA-BHA (17%), TLR2 regulirajući kompleks, likoriciju, pirokton olamin, matirajuće agense, mirise. Proizvod ne sadrži alkohole koji inače izazivaju isušivanje kože što je jedan veliki plus. AHA i BHA kiseline su prisutne u sastojcima kreme, što bi nekoga sa izrazito osjetljivom kožom možda moglo zasmetati pa imajte to na umu. One obnavljaju kožu, sužavaju pore te su zadužene za smanjenje pojavljivanja upalnih prištića i akni. Naravno, poznato je da se AHA i BHA kiseline ne smiju koristiti ako se koža izlaže suncu, no zato su tu visoki SPF faktori. Preko ljeta ipak pokušajte u potpunosti izbjeći korištenje spomenutih kiselina na licu tokom dana. Krema ima zaista mnogo sastojaka, od kojih mi se jedino parfem i silikoni ne dopadaju, no nisam osjetljiva na te sastojke pa sam normalno koristila kremu.

Što se tiče obećanja koja daje ova krema – ispunila ih je! Smanjila je lučenje sebuma, pročistila kožu, nije je isušila, mitesera ima nešto manje nego prije i ono najvažnije, smanjila je pojavljivanje prištića. Cijena je 109,00 kn, a može se kupiti u svim bolje opremljenim ljekarnama i u Formasana shopu u Teslinoj 13 u Zagrebu.

Uriage Hyseac SOS pasta

Uriage Hyseac SOS pasta služi kao ciljana noćna njega koja djeluje tijekom noći i ubrzava sazrijevanje prištića. Sadrži kombinaciju pročišćavajućeg ulja škriljca i zelene gline koji u kombinaciji izvlače nečistoće iz kože na površinu. Hipoalergena je i nekomedogena. Dolazi u teglici od 15 ml sa zaštitnom folijom.

Pasta se nanosi direktno na prištić i nigdje drugdje. Potrebno je ostaviti pastu tijekom noći kako bi djelovala. Glavni sastojak SOS paste jest cinkov oksid, a drugi važan sastojak jest salicilna kiselina. Pasta preko noći napravi to da prištić puno brže sazrije, a nakon toga, sa kontinuiranim korištenjem nestaje i crvenilo koje se zna pojaviti nakon prištića. Osim toga, pasta isušuje prištiće pa su ‘muke po prištićima’ puno kraće.

Teskturu paste bih opisala kao teksturu maske za lice od gline. Miris je lagan i osvježavajuć pa s njim nema nikakvih problema. Pošto je proizvod u teglici, moja preporuka je da ga ne uzimate prstima već da koristite malu špatulu ili nešto slično (dezinfekcija se podrazumijeva nakon svakog korištenja). Cijena je 99,00 kn, a može se kupiti u svim bolje opremljenim ljekarnama i u Formasana shopu u Teslinoj 13 u Zagrebu. Pošto je za jedno korištenje potrebno jako malo proizvoda, ova teglica od 15 ml može vam potrajati zaista dugo.

Kao što sam iznad navela, svi proizvodi dolaze odlično zaštićeni i možete biti sigurni da ih prije vas nitko nije otvarao.

I za kraj ću vam pokazati kako moje lice izgleda bez trunke šminke. Zapravo, mislim da imam samo mrvicu maskare, no to zanemarite jer je sada važna koža lica. Daleko je od savršenog, vidi se malo crvenila, malih prištića i mitesera, no mislim da izgleda sasvim dobro. 🙂

DSC_0103

* * *

U idućem postu vas čeka recenzija preostala dva proizvoda iz Uriage Hyseac linije koja sam isprobala. 🙂

Koristite li vi neki Uriage kozmetički proizvod? Ako da, preporuke su uvijek dobrodošle.
Jeste li isprobale neki proizvod iz Hyseac linije?

xoxo,

aa

*PR proizvodi

Oglasi

9 thoughts on “Uriage Hyseac 3-Regul & SOS pasta

  1. Katarina kaže:

    Avene
    Radi ovog posta sam počela pratiti blog. Jako me zainteresirala ova Uriage linija i odmah sam isla kupiti u ljekarnu Uriage Hyseac 3-Regul laganu kremu a lice. Iako me dosta peckala, puno mi je pomogla s mojim problematičnim licem.

  2. Jelena Radovic kaže:

    Volim ovakve recenzije jer imam problematicnu kozu lica,a ne mogu sve proizvode da kupim jer nisu jeftini pa mi je svaki savjet dobrodosao! AVENE

  3. Jelena kaže:

    Baš su me zanimali ovi proizvodi! Hvala na recenziji, sad ih mogu sa sigurnošću probati. Nadam se da će pomoći i mojoj problematičnoj koži! ( Igram za Avon darivanje!)

  4. Helena M. kaže:

    Krema zvuci vrlo obecavajuce. Moje lice je uzasbi masno, ali vise nije problematicno, toga sam se resila u srednjoj skoli odlaskom kod dermatologa. (P.S. Igram za Avon darivanje 🙂 )

  5. makeupnaopacke kaže:

    Imala sam istu situaciju – u pubertetu lice čisto da čišće ne može biti, a negdje sredinom faksa sve otišlo naopako :D. Poiskakali prištići, miteseri, akne, pore se proširile, ma koma. Nema što od kozmetičkih preparata nisam isprobala. Sad je na sreću stanje opet pod kontrolom, valjda sam se uspjela riješiti tog zakašnjelog puberteta :D. Pretpostavljam da ova Uriage Hyseac 3-Regul lagana krema za lice dobro prolazi kao noćna njega? I da, lice ti super izgleda, nimalo problematično :).

Komentiraj

