Olival Carobno zlatno i suho ulje

Malo je reći da obožavam suha ulja, a pošto sam ih isprobala nekoliko, danas ću vam pisati o Olival Čarobnim uljima. Olival u svojoj ponudi ima Čarobno zlatno ulje i Čarobno suho ulje. Obje verzije sam jako dobro istestirala, tj. koristim ih već više od godinu dana pa sam odlučila da je vrijeme da podijelim sa vama svoje dojmove.

Suha ulja sam zavoljela čim sam ih otkrila jer sam jedna od onih koji ne vole masne proizvode i proizvode koji ostavljaju onaj mastan sloj na koži još satima nakon korištenja. Kod suhih ulja nema tog masnog sloja i to je za mene ogroman plus. Naravno, više brendova u svojoj ponudi ima suha ulja i nisu sva ista, no drago mi je što ih ima više jer će svatko odabrati za sebe ono suho ulje koje mu najbolje odgovara.

Namijenjena su njezi tijela, lica i kose. Osobno ih ne koristim na kosi jer mi ne odgovaraju za tu namjenu, no za tijelo su ovi proizvodi odlični. Za lice ih također ne koristim, no to je tako iz jednog jedinog razloga – imam malih problema sa kožom lica pa na lice stavljam samo ono najosnovnije i ono što mi dermatolog preporuči ili odobri.

Obje verzije Olival suhog ulja dolaze u elegantnim staklenim bočicama, u količini od 50 ml i imaju pumpicu kojom se ulje lako dozira. Pumpicu je potrebno pritiskati polako kako ulje ne bi prebrzo špricnulo van i kako ne biste poprskali svoju odjeću i sve što je u krugu od pola metra okolo vas. Ukoliko prejako i prebrzo pritisnete pumpicu ulje će špricnuti van umjesto da ga polako dozirate tamo gdje želite. Znači, ovo nije raspršivač već pumpica pa je najbolje okrenuti je ravno prema dlanu ili mjestu gdje želite nanijeti ulje.

Ulja se lako razmazuju i zaista se vrlo brzo upiju te ne ostavljaju nikakav mastan sloj na koži. Nema iritacija niti zatezanja kože nakon nanošenja. Miris je vrlo sličan mirisu Nuxe Čudesnog suhog ulja, no ipak mogu reći da nije 100% isti. Miris je dosta intenzivan, no u najboljem mogućem smislu i dugo se zadržava na koži. Koža je nakon nanošenja i potpunog upijanja zaista mekana i hidratizirana.

Ulja su namijenjena svim tipovima kože i mogu se koristiti svakodnevno, čak i nekoliko puta.

DSC_0037 - Copy - Copy

Olival čarobno suho ulje za tijelo, lice i kosu. Čarobna kombinacija prirodnih sastojaka za kožu, pet prirodnih ulja (lješnjak, badem, jojoba, ruža i makadamija) koji čine kožu mekom i svilenkastom, a vrhove kose nahranjenim i zaštićenim. Suho ulje se u kožu upija u trenu te je ostavlja sasvim suhom, ali neodoljivo mekom i nježnom na dodir. Idelano je za njegu kože nakon sunčanja, ne samo zbog štetnih UV zraka već i zbog velikog gubitka vlage te ju u potpunosti hidratizira i vraća nježnost i mekoću. Upotreba:nanosi se na tijelo , lice i kosu.

Cijena: 109,90 kn / Količina: 50 ml

Sastojci: Caprilic Trigleciride, Diethylhexyl Adipate, Isopropyl Myristate, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Argania Spinosa Kernel Oil, Rosa Canina Fruit Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Corylus Avellana Seed Oil, Parfum

DSC_0037 - Copy

Olival čarobno suho ulje sa zlatnim česticama za tijelo, lice i kosu. Čarobna kombinacija prirodnih sastojaka za kožu, pet prirodnih ulja (lješnjak, argan, jojoba, ruža i makadamija) koji čine kožu mekom i svilenkastom. U trenu se upija u kožu te je ostavlja sasvim suhom, ali neodoljivo mekom i nježnom na dodir. Svojim zlatnim sjajem ovo suho ulje daje koži nijansu tamniju boju te posebno naglašava preplanulost, a kosi naglašava sjaj.

Ova verzija suhog ulja koja u sebi ima zlatne šljokice će predivno izgledati na onim djevojkama i ženama koje već imaju tamniju put ili su lagano preplanule, no dat će lijep efekt i na onima koji su poput mene – Snjeguljice. Onim djevojkama i ženama koje su svjetlije puti poput mene, ovo ulje će dati lagano preplanuli izgled i prividno će potamniti kožu za jednu nijansu.

Cijena: 119,90 kn / Količina: 50 ml

Sastojci: Caprilic Trigleciride, Diethylhexyl Adipate, Isopropyl Myristate, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Argania Spinosa Kernel Oil, Rosa Canina Fruit Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Crambe Abyssinica Seed Oil, Stearalkonium Hectorite, Propylene Carbonate, Corylus Avellana Seed Oil, Parfum

Ovako izgledaju ulja na koži, lijevo je Čarobno zlatno ulje, a desno je Čarobno suho ulje. Zlatno ulje ima naizgled guste zlatne šljokice, no kada se ulje potpuno razmaže daje koži lijep i decentan sjaj. Čarobno suho ulje potpuno je nevidljivo kada se razmaže i upije u kožu.

Olival Čarobna suha ulja, i zlatno i obično, imaju sve moje preporuke! Ukoliko želite isprobati suha ulja ovi proizvodi su odlični i vrlo ih je lako zavoljeti i navući se na taj tip proizvoda.

Koristite li suha ulja i jeste li isprobali Olival suha ulja?
Želite li možda jedno ovakvo suho ulje ponovo u nekom od idućih darivanja?

xoxo,

aa

 

Oglasi

63 thoughts on “Olival Carobno zlatno i suho ulje

  1. Mare M kaže:

    Dugo želim isprobati Nuxe suho ulje ali evo ti kažeš da Olival miriše slično pa ću si ga priuštiti ovo ljeto. Nisam ljubitelj šljokica pa ću njega preskočiti.

  2. Barbara kaže:

    Pozdrav! Jako dugo vec pratim tvoj blog i jako mi se svida. A ovo carobno ulje zelim isprobat jos od tvoje objave… a nekako sam skepticna, najvise zbog koze #Olival

  3. Ana-Marija S. kaže:

    Naznaka: OLIVAL
    Obožavam Olivalovo čarobno ulje sa zlatnim česticama, da mogu napunila bi bazen njime i nebi izlazila iz njega 😊. Čitala sam tvoju i mnoge druge recenzije za oba ulja i nedavno sam odlucila umjesto sa šljokicama kupit verziju bez šljokica i moram priznati da mi nisu ista. Ulje sa šljokicama mi se mirisom puno duže zadrži na koži i više mi odgovara tako da eto ipak bi se vratila korištenju čarobnog zlatnog ulja nakon što potrošim bočicu bez šljokica. 😁

  4. Tatjana kaže:

    OlIVAL,ovaj post me je odusevio,i uvek igram za ova predivna ulja ali nikad nista ,mozda mi se sad posreci inace svi postovi i recenzije su ti ekstra

  5. Marica kaže:

    OLIVAL Evo moram biti iskrena i reći da mi se u početku nije niti malo sviđala Olivalova reklama za suha ulja, a bilo ih je posvuda po internetu, stalno su bila darivanja i news in o njemu. I tako nakon podosta čitanja blogerica o ovim novitetima, uistinu sam promijenila mišljenje iako ga nisam još imala prilike kupiti. Zato ću zaigrati tvoju nagradnu igru pa ga pokušati osvojiti i koristiti iduće ljeto ako ne uspijem ovo. Očekuj moj feedback! 😀

  6. Maja kaže:

    OLIVAL
    Još otkako sam pročitala ovaj post, želim ovo ulje. Iskreno se nadam, da će ovo darivanje biti prilika da ga probam. Držim si fige 😀 😀

Komentiraj

