Dress & suede leather jacket [OOTD #14]

Evo mene malo u haljinici, iako to zaista nije moj teren i ne osjećam se kao ‘ja’ u haljini. Zvijezda posta je smeđa jaknica od brušene ˝kože˝ koja je divna i jako ugodna za nošenje. Stigla mi je sa Romwe stranice i nisam imala prevelika očekivanja, mislila sam da neće biti kvalitetno sašivena i da će mi rukavi biti prekratki, no prevarila sam se i vrlo ugodno se iznenadila kada je jakna stigla u moje ruke. Rukavi su savršene duljine, jakna je zaista kvalitetno sašivena, nema nikakvih končića koji vire, ciferšlus je kvalitetan i jakna uživo izgleda puno skuplje od onoga koliko zapravo košta. :)

Smeđa jakna – Romwe LINK za naručiti (slična s resicama)
Haljina – Mango

Torba – Stradivarius
Čizmice – Deichmann
Naočale (dioptrijske) – Dolce&Gabbana

Meni se puno više sviđa kada se ovakva jakna nosi raskopčana, no sasvim u redu izgleda i kada je zatvorena do vrata.

Sličnih jakni ima za naručiti i ovdje i ovdje. 😉

* * *

Proljeće je stiglo i pravo je vrijeme za kožne jakne, a meni to savršeno odgovara jer volim kožne jakne svih boja i modela. :)

Kako vam se sviđa ova kombinacija sa kožnom jaknom od brušene kože?

xoxo,

aa

Oglasi

16 thoughts on “Dress & suede leather jacket [OOTD #14]

  1. Dana kaže:

    Svidja mi se jakna, i model i boja, ja isto volim kozne i da mogu, imala bi ih u svim bojama.
    Ostatak outfita nije moj stil, vise volim pamucne haljine do koljena

  2. Kutak Sreće kaže:

    Meni look djeluje onako jesenski (vjerovatno zbog boja i čizmica), ali zašto bi bilo proljeće rezervirano samo za neke pastelne boje 🙂 Uglavnom kombinacija mi se jako sviđa, izgledaš ženstveno u njoj i lijepo je nosiš!
    Iva

Komentiraj

