Red Supreme – Avon & Irena Herceg

Prošli mjesec sam u suradnji s Avonom i make up artisticom Irenom Herceg radila nešto što je meni bilo jako zanimljivo. Snimali smo jedan kratak video tutorial u kojem je glavna zvijezda crveni ruž za usne, točnije ruž iz nove Avon linije Hidrokolor Perfectly Matte u nijansi Red Supreme.

Zaista mi je bilo jako drago kada sam dobila poziv iz Avona i rado sam pristala biti model Ireni Herceg jer sam o njezinom radu čula samo pohvale. Trebalo nam je dosta vremena za snimanje videa jer ipak nije jednostavno kada se nešto radi po prvi put. Meni je ovo bio prvi put da moram biti tako mirna dok me netko šminka, da moram paziti na disanje i treptanje, a još sam bila i prehlađena. Taman je bila sezona gripa i ostalih ˝veselja˝. Osim toga, snimanje je trebala odraditi moja draga blogokolegica Ana Maybe’s New start, no upravo na dan snimanja ona je postala mama jednoj maloj djevojčici pa je snimanje odradio drugi snimatelj.

U svojoj kolekciji ruževa za usne imam mnogo crvenih ruževa, a među njima se nalazi i spomenuti ruž Hidrokolor Perfectly Matte u nijansi Red Supreme.

Baršunasta formula ruža za usne je nešto što ovaj ruž definitivno ima! Ne isušuje usne kao što to čini većina mat ruževa za usne. Hidratantan je, ali i dugotrajan. Pigmentiranost je odlična, pogotovo za nijansu Red Supreme.

13007178_828114740625863_5219037072311057107_n-horz

* * *

Ako do sada niste isprobali Avon Hidrokolor Perfectly Matte ruževe za usne, pronađite svoju nijansu i isprobajte ih – vjerujem da ćete ih voljeti jednako kao ja. :)

Volite li i nosite li i vi crvene ruževe za usne? Koji vam je najdraži crveni ruž?
Preporuke su uvijek dobrodošle.

xoxo,

aa

Oglasi

28 thoughts on “Red Supreme – Avon & Irena Herceg

  1. Marijana Šimić kaže:

    Imam od Avona Hidrokolor ( ne matt) hidratantni baš crveni i jedan mi je od omiljenih ruževa ,a volim i Bourjois edition velvet ruž tamno crveni fantastičan. ( igram za Avon darivanje)

  2. Lidija S. kaže:

    Volim Avon kozmetiku, evo imam jedan nude divan Matt ruž za usne i zadovoljna sam i bojom i teksturom i postojanošću…i naravno igram za Avon darivanje to je prava čast

  3. Jelena kaže:

    Obožavam crveni ruž! Smatram da ga svaka ženska osoba mora imati! Imam ih nekoliko ali najdraži mi je IsaDora kao i Chanelov koji sam dobila! P.S. super ti stoji! 😚 (igram za Avon darivanje).

  4. divazg kaže:

    Iva predivno ti stoji ruz! 🙂
    Crveni ruzevi su mi fetis, najdrazi su mi Dior Iconic red, MAC All fired up i IsaDora Red carpet 🙂
    Na IsaDoru dobijem uvijek puno komplimenata pa ti njega prvog preporucujem 🙂

Komentiraj

