New in #17 [big one]

cats1

Prošla su dva i pol mjeseca od zadnjeg New in posta pa je vrijeme za novi jer imam mnogo noviteta koje vam želim pokazati. Odmah na početku želim reći da će mi biti drago ako u komentarima napišete koji vam se proizvod posebno svidio i za koji proizvod želite čitati recenziju. Neke sam već počela testirati, a neki tek čekaju svoj red. Za one proizvode koje sam isprobala ću već u ovom postu napisati ukratko, zaista ukratko, kako su mi se svidjeli da znate barem otprilike što možete očekivati od tih proizvoda. 🙂

DEKORATIVA

Sa Pink Pande su mi stigle ove četiri divote koje ću recenzirati uskoro. Proizvodi koji su stigli su: Makeup Revolution Pro Brush cleanse tool*, I Heart Makeup Chocolate paleta sjenila – Pink Fizz*, Freedom Makeup Pro Decadence Today’s Tonight paleta sjenila* i Freedom Makeup Pro Brow Pomade gel za obrve – Ash Brown*.

Maybelline je izbacio nekoliko noviteta, a među njima su The Nudes paleta sa 12 sjenila* te  The Falsies Push Up Drama maskara*. Maskara je odlična, jako sam zadovoljna jer je super crna i ne trusi se sa trepavica čak niti nakon cijelog dana. Formula je mrvicu gušća pa se treba malo potruditi pri nanošenju na trepavice, no nije ništa strašno. Ruž za usne je u divnoj crvenoj nijansi, no nisam ga otvarala jer ću ga pokloniti jednoj od vas u idućem darivanju. 😉

PREPARATIVA

Sunce je stiglo i vrijeme je da počnem testirati i recenzirati kreme sa SPF faktorom kako bih vam možda pomogla pri odabiru kreme prije odlaska na ljetovanje. Testirat ću Uriage Bariesun linijuBariesun losion za tijelo SPF30 i SPF50+*, Bariesun mineralnu kremu za lice SPF50+*, Bariesun stick za usne SPF30* te Bariesun balzam za nakon sunčanja*. Osim toga, uskoro ću vam pisati o divnoj Uriage AquaPrecis liniji za njegu kože koju mi je preporučio, tj. odobrio dermatolog – Aqua Precis Gel krema za lice*, Aqua Precis Gel krema za područje oko očiju* te Aqua Precis Express maska za lice*. Isprobala sam sva tri proizvoda i jako sam zadovoljna njima.

Eucerin Sun CC tonirana krema za zaštitu kože od sunca SPF50+* se također našla kod mene i spremna je za testiranje. Bojim se da će mi nijansa biti pretamna jer se radi o srednje tamnoj nijansi, no mislim da ću prvo u ljekarni isprobati tester i vidjeti paše li mi nijansa. Ako mi nijansa neće pasati, onda znate da vas i ovo čeka u idućem darivanju. Eucerin UltraSensitive Losion za čišćenje lica* je nešto divno, meni je zaista odličan. Namijenjen je osjetljivoj, netolerantnoj i koži sklonoj crvenilu. Nježan je, ali odlično čisti lice, nema iritacija ili zatezanja kože. Ocjena 5+, ali više ću vam pisati u recenziji.

Nivea svako malo izbaci nove odlične proizvode ili iznenadi divnim press paketima. Ovaj put sam dobila na testiranje tri kreme za sunčanje – Sun Protect&Refresh SPF20* i SPF30 te Sun Protect&Moisture SPF30*. Kreme su stigle u ogromnoj plavo-bijeloj torbi za plažu, uz veliki ručnik, jastuk na napuhavanje, prostirku za plažu i lopticu za picigin. Također, Nivea je nedavno izbacila potpuno novu liniju proizvoda Protect & Shave, a linija sadrži Protect & Shave brijače s pomičnim zglobom*, Protect & Shave gel za brijanje*, After shave losion za tijelo* te Shower & Shave 2u1 gel za tuširanje. Ako inače birate brijanje umjesto depilacije onda vam ova linija proizvoda treba. 🙂

Novexpert je predstavio revolucionarni booster serum sa vitaminom C. Novexpert Booster serum s vitaminom C* sadrži čak 25 % vitamina C u jednoj bočici, dugotrajno hrani kožu, vraća joj sjaj i ima superioran anti-age učinak jer djeluje na sintezu kolagena. Drugi vrlo poznati serum iz Novexpert radionice je Hyaluronique Serum Booster* u kojem je koncentracija hijaluronske kiseline ekvivalentna 20 injekcija hijaluronske kisline. Hyaluronique Serum Booster sam već imala priliku isprobati i bio mi je odličan, sa sada je red na Booster serumu s vitaminom C.

Vichy Dercos Ultra Sooting šampon za suhu kosu* je nešto što ću prepustiti sestri da testira do kraja jer moja kosa ipak nije kandidat za ovaj šampon. Vichy Liftactiv Serum 10 Supreme* je serum za mlađi izgled i ubrzano obnavljanje kože, a radi se o novoj formuli seruma. Pogodan je za osjetljivu kožu, ispitan je pod dermatološkim nadzorom i ne sadrži parabene. Djeluje na isušenu kožu, bore i borice, gubitak čvrstoće kože, beživotan i neujednačen ten, umoran izgled i znakove umora te gubitak punoće i tonusa kože.

La Roche-Posay kozmetiku obožavam, pogotovo losione za tijelo i gelove za tuširanje jer mi nikad nisu izazvali nikakve iritacije i ostala ˝veselja˝ na koži. Lipikar Baume AP+ mi je jedan od najdražih losiona za tijelo, a sada ću isprobati Lipikar Gel Lavant umirujući gel za svakodnevno pranje kože* i veselim se vidjeti kako funkcionira. Sadrži niacinamid (smirivanje kože i obnavljanje kožne barijere), karite maslac i glicerin (vraćanje ugode koži i obnavljnje lipida) te La Roche-Posay termalnu vodu (umirujuća, omekšavajuća i antioksidativna svojstvima). Ne sadrži parabene niti sapun te ima neutralan PH, a pogodan je i za intimno područje.

L’Oreal Paris Elseve Nutri-Gloss Luminizer – šampon, regenerator i maska za kosu*. Linija je namijenjena srednje dugoj i dugoj beživotnoj kosi koja je izgubila sjaj. Formula je obogaćena Glycogel sastojkom, uklanja nepravilnosti na površini vlasi za bolju refleksiju svjetlosti te obavija vlas kose jedinstvenim sjajem, bez otežavanja. Obećan rezultat je 48 sati postojanog sjaja kose, 4 puta sjajnija kosa nego inače te kosa lagana na dodir. Moja kosa je zdrava i sjajna pa nikako ne može biti 4 puta sjajnija nego što je, no svakako je mekana i lagana na dodir nakon pranja ovim šamponom i regeneratorom.

Elancyl je predstavio svoj novitet – Slim Design inovacija s Kofein kompleksaom3D* i to je nešto što mi definitivno treba jer sam pretjerala sa skupljanjem kilograma koji su mi falili pa ih sada imam mrvicu previše. Radi se o prvom kompleksu za zaglađivanje neravnina na koži s trodimenzionalnim pristupom prema strukturi celulita, sadrži jedinstveni sastojak biljnog porijekla, salaciju, koja djeluje izravno protiv otvrdnjavanja tkiva, jednog od glavnog uzročnika nastanka ˝narančine kore˝. Dvostruki učinak protiv otvrdnjavanja tkiva (salacija + bršljan), eliminacija masnoća (kofein + cekropija) te brža fiziološka detoksikacija masažom (bršljan).

Proizvode sa iduće fotografije sam kupila u jednom naletu u dm-u, Kozmu i Mulleru. Usput sam produžila do Manga i kupila preslatku malu kozmetičku torbicu sa uzorkom mini crvenih ruževa za usne. Afrodita Kopriva šampon za masnu kosu o kojem sam čula puno pohvala pa sam ga odlučila isprobati. Balea Tonik za kosu od breze, preslice i mentola sam kupila jer mi se učinio zanimljiv, a namijenjen je prhutavoj kosi i kosi sklonoj mašćenju (ovo drugo – ta sam!). Duchesse Intimni losion od kamilice je nešto bez čega već nekoliko godina ne mogu. Isprobala sam mnogo intimnih losiona, ali ovaj je daleko na prvom mjestu. Byphasse vlažne maranice za čišćenje lica – čula sam same pohvale, a trebaju mi takve maramice pa eto, zašto ne probati. Catrice Liquid Camouflage u nijansama 050 Light natural (nova nijansa) i 010 Porcellain, a vidjela sam da postoji i novi Catrice Velvet Finish concealer sa hijaluronom pa sam uzela svjetliju nijansu 010 Velvet Ivory. Obožavam Catrice tekuće kamuflaže i trošim ih zaista brzo pa uvijek volim imati jednu u pripremi. Dugo sam pikirala Aura Correct Me korektor pa sam na Kozmo akciji i njega kupila, a nijansa je 305 Cool Ivory. Potrošila sam prozirni gel za fiksiranje obrva pa sam kupila novi i to, naravno, iz Essence LE ‘Little eyebrow monster’. Za kraj sam uzela dva laka za nokte, Essence The gel nail polish 67 love me like you do i Catrice LE ‘Zensibility’ C03 Zensible Rose.

* * *

Šećer na kraju je divan poklon koji sam dobila u jednom malom darivanju koje smo  si frendice i ja organizirale povodom Uskrsa. Budžet je bio 100 kn, a pošto smo mi kraljice popusta evo što se sve našlo u tom lijepom paketiću – NYX Liquid Suede tekući ruž u nijansi Soft-spoken (divan je!), Sleek rumenilo u nijansi Pomegranate, LOOK by Bipa jastučić za piling lica, Aura mat ruž u nijansi 703 Boomerang, Olival Regenerativna krema s uljem smilja te nekoliko testera (Byphasse tonik za čišćenje lica, Aura Take care of me tekući puder 801 Light beige i Aura Refresh me tekući puder 200 Vanilla cream). Naravno, uz sve to u paketić su se sakrili i kiseli gumeni bomboni. ❤

* * *

Ima li kakvih noviteta kod vas u zadnje vrijeme, otkako su krenule razne akcije po drogerijama i otkako su stigli novi proizvodi na tržište?

xoxo,

aa

 

*PR proizvod

Oglasi

64 thoughts on “New in #17 [big one]

  1. Anja Majstorovic kaže:

    Uvijek me zanimaju new in postovi. U njima je uvijek lako pronaći inspiraciju šta novo isprobati i otkriti neke nove kozmetičke favorite…

  2. Lidija S. kaže:

    AVENE
    Čitam tvoj blog.. već sad neznam,mozda i dvije godine i uredovno pratim novitete o kojima lijepo pišeš.Imamo dosta zajedničkog po tvom opisu što voliš,šminka prvenstveno,pa eto tako sam te i počela pratiti jer sam se pomoću tvojih recenzija i uvjerila kod određenih kupljenih proizvoda.Poput tebe obožavam kvalitetne brandove i ujedno pored svega natjecateljski sam duh i volim se boriti za nešto što je uistinu vrijedno.Nisam nikada osvojila na tvojem blogu nagradu,ali za mene je svaka tvoja nova recenzija nagrada,pa ću i dalje vjerno uživajući čitati tvoje postove.Moja koža je osjetljiva i njegujem ju prirodnim blagodatima zato svaki post o Nuxe,Avene,Uriage me naprosto veseli jer tu njegu koristim najviše i ona je savršenstvo za moj tip kože.Eto,kratko..,čitamo se stalno,veselimo novitetima,a ti mi budi uvijek ovakva:slatka,simpaticna,jednostavna i iskrena☺

  3. Sarica kaže:

    Zanima me ovaj rozi jastučič za piling lica. Vidjela sam ga nekoliko puta u Bipi ali nikako da ga odlučim kupiti. Hoće li biti objavljena recenzija za njega? (igram za Avon poklon) Sara J.

  4. Marijana Šimić kaže:

    Zanima me ovaj losion za čišćenje lica Eucerin,čekaću recenziju.Baš me zanima recenzija i bez ovog – (igram za Avon darivanje) 🙂

  5. Ksenija kaže:

    Odličan post u kojem pročitaš sve od dekorativne, preparativne kozmetike, a i općenito o svemu što pošeš…, a s tim da obožavam kozmetiku ovi postovi uvijek dobro dođu, pogotovo ako sam u nekoj dilemi!! Btw super stvarčice, a da best su mi sa Pink Pande ( meni je isto taman neki dan stigao paket…. ), sviđa mi se ovaj novitet od Maybellina i Novexpert Booster serum s vitaminom C….treba probat 😉 😀

Komentiraj

