Blue, gold & white [OOTD #15]

Jedna od meni najdražih odjevnih kombinacija su traperice i bijela majica/bluza/tunika. Mislim da takva kombinacija može biti odlična za svaki normalan dan, ali i za neki večernji izlazak gdje se ne traži neka prevelika elegancija. Bijela haljinica mi je stigla sa Shein stranice, a trenutno je snižena na US$17.99. Zapravo, to zaista je haljina, no meni je prekratka jer sam visoka pa je nosim kao nešto dužu majicu. Materijal je chiffon i relativno lako se gužva pa bih rekla da je to jedini minus ovoj haljinici, osim ako volite peglati. 🙂

Bijela haljina/majica – Shein LINK za naručiti
Traperice – House
Štikle – Aldo
Torba – Mary Bo Bags
Ogrlica – Accessorize
Naočale (dioptrijske) – Dolce&Gabbana

Ako odlučite naručiti ovu haljinicu, preporučam vam da uzmete onu veličinu koju inače nosite. Ja sam uzela veličinu više (L) od onoga što inače nosim i na gornjem dijelu mi je haljina malo preširoka. ALI, ako ste visoki poput mene (cca. 180 cm), onda nemojte uopće očekivati da će vam ovo zaista biti haljina jer je za tu namjenu kod visokih djevojaka i žena ova haljina prekratka.:)

* * *

Kako vam se sviđa ova kombinacija?

xoxo,

aa

Oglasi

28 thoughts on “Blue, gold & white [OOTD #15]

  1. Mary kaže:

    ovaj tvoj post mi je jako super, svvidjela mi se kombinacija i nasla sam si slicnu haljinicu u jednoj radnji pa je sada kombiniram u sto kombinacija jer je, ruku na srce, iskoristiva na sto nacina!

    Pratim te na fejsu kao Marina Zg, i sudjelujem u AVENE darivanju

  2. divazg kaže:

    Iva predivna mi je ova kombinacija! 🙂
    Profinjena i elegantna :)))

    (Ne igram za Avon darivanje jer ionako vec imam previse kozmetike ;))

  3. Olivera Babić kaže:

    Obožavam ovakve tunike, pogotovo su pogodne za letnji period. Mada bela nije moja omiljena boja, imam čak tri upravo bele. (Avon darivanje)

Komentiraj

