Tester box – lipanj [proizvodi i dojmovi]

Drage moje, prošlo je zaista puno vremena od mojeg zadnjeg posta, no dogodio se život, ispiti i još mnoge stvari koje su neko vrijeme jednostavno morale biti ispred bloga. Vraćam se sa postom u kojem ću vam pokazati lipanjski Tester Box koji je dizajnirao poznati modni dvojac – ELFS. Moram priznati da sam se jako radovala ovom Tester Boxu jer još uvijek nemam ništa sa potpisom ELFSa, tako da sam ovu kutijicu naručila čim mi je stigao mail sa najavom istog.

Da ne duljim, samo ću još ponoviti osnovne informacije vezane uz sam Tester Box, a to su da mu je cijena za mjesečnu pojedinačnu kupnju ravno 100 kn, a na adresu vam stiže 15. u mjesecu. Detalje možete pročitati na web stranici Tester Box-a.

Oni koji ovaj blog prate neko dulje vrijeme znaju da sam, blago rečeno, opsjednuta lijepim kutijama. Kutija lipanjskog Tester Box-a mi se jako sviđa, ružičaste je boje, a na njoj se nalaze logotipi ELFSa. Ništa komplicirano, ništa kičasto, ali svejedno jako lijepo. Sadržaj kutijice možete vidjeti u nastavku, a dodat ću i svoje dojmove o proizvodima koje sam već isprobala…

U kutijici je stiglo 8 kozmetičkih proizvoda, od kojih su 4 proizvoda full-size,  a ostatak je u putnim ili tester pakiranjima. Zvijezda cijele kutijice je maskara koja je novitet među dekorativnom kozmetikom i koju sam nedavno skoro kupila, no dobro da nisam jer sam je sada dobila priliku isprobati. Umjesto jednog proizvoda koji sam ja dobila u svojoj kutijici neke su cure dobile Diva! Make up blender i priznajem da mi je žao što nisam među tim sretnicama jer je taj blender odličan!

A sada, evo što se našlo u mojoj Tester kutijici:

  • L’Oreal Paris Miss Hippie by Mega Volume maskara – Nova L’Oreal Paris maskara donosi vam hippie izgled trepavica za vruće ljetne dane. Nova mega gusta četkica brzo povećava gustoću i volumen trepavica. Trepavice su lepršave i spremne za ljeto. Jer vi to zaslužujete! / 8.4 ml – 69,90 kn

Isprobala sam ovu maskaru i moj prvi dojam jest da je ona odlična. Sviđa mi se i formula i četkica, ali i kako se nanosi i kako izgleda na mojim trepavicama. Sasvim je crna i zaista lijepo istakne i najmanju trepavicu. Ne slijepi trepavice, kao što to rade neke maskare već ih lijepo razdvoji. Ne trusi se, no malo lošije podnosi vlagu. Pisat ću svakako još o njoj u zasebnom postu ili u postu na temu maskara koje sam isprobala do sada.

  • Fa Coconut Milk gel za tuširanje – Egzotična njega za vašu kožu s prirodnim ekstraktom kokosa. Inovativna formula štiti kožu od isušivanja i daje osjećaj meke kože. Miris kokosa – ugodan spoj slatkih, svježih i egzotičnih mirisa – upotpunjuje senzualno iskustvo tuširanja. / 250 ml – 15,90 kn

Inače zaista nisam ljubiteljica mirisa kokosa, no ovaj gel miriši baš kao Raffaello, a to ne može biti loše jer je Raffaello nešto savršeno. Intenzivno njeguje kožu i nekako osvježava, pogotovo u ovim toplijim danima. Ne isušuje kožu i pH neutralno je. Sigurno ću ga potrošiti do kraja.

  • Fa DRY Protect Cotton Mist roll-on – Nova formula sadrži tehnologiju upijajućih mikročestica koja pruža osjećaj suhoće pazuha bez kompromisa. 2,5 puta učinkovitiji od standardnih antiperspiranata i ne ostavlja vidljive tragove. Puderasto svježi mirisi pružaju ženstvenu privlačnost. / 50 ml – 19,90 kn

Ovaj dezić još nisam isprobala pa ne mogu ništa reći o njemu, osim toga da mi se miris za sada sviđa. Na pakiranju je naznačeno da djeluje 48 sati, no toplo se nadam da nitko ne očekuje da dezić zaista toliko dugo djeluje jer sigurno ne djeluje. Uostalom, svi se barem dva puta operemo u tih 48 sati. No svejedno, jako me zanima kako će mi ovaj dezić djelovati i hoće li mi se na kraju svidjeti.

  • Himalaya Herbals hranjiva krema za lice i tijelo – Lagana i nemasna krema za svakodnevnu uporabu hrani, štiti i hidratizira kožu tijekom cijelog dana. Aloe vera i zimska trešnja hrane i hidratiziraju kožu, a indijsko Kino drvo djeluje kao tonik i obnavlja kožu lica. Za sve tipove kože i kao podloga za make up. / 150 ml – 22,90 kn

Nisam isprobala ovu kremu i sigurna sam da je na licu niti ne budem isprobavala jer se u njoj nalaze sastojci koji bi mi potencijalno mogli izazvati nered na licu, a jako teško sam ga se riješila i nikako ne želim da se takvo nešto ponovi. Na koži tijela ću sigurno isprobati kremu jer me zanima kakva je i pruža li hidrataciju kakvu obećava.

  • NIVEA Volume Care sprej za kosu – Postojana frizura tijekom cijelog dana. Povećava volumen svake vlasi i ne čini kosu teškom. Njegujuće ulje makadamije štiti kosu od vanjskih utjecaja i povećava prirodnu elastičnost. Lako raščešljavanje kose, bez tragova i osjećaja ljepljivosti. Za blistavu i njegovanu kosu. / 50 ml

Ovaj sprej sam isprobala prije nekoliko mjeseci i slažem se s time da se kosa lako raščešljava i da ne lijepi kosu, no meni nije dao nikakav poseban volumen, kosa mi je samo malo čvršće stajala.

  • NIVEA Volume Care šampon za kosu – Šampon za volumen s ekstraktom bambusa i Nutri-Essence formulom koja sadrži hranjivo ulje makadamije i Eucerit jača kosu, pruža joj impresivam volumen i strukturu od korijena do vrhova. Kosa je glatka na dodir. / 50 ml

Šampon je meni bio sasvim solidan, ništa spektakularno, ali ne mogu mu naći nikakvu posebnu manu. Cijena za 250 ml je inače 21,90 kn i mislim da je omjer cijene, količine i kvalitete i više nego dobar.

  • Moroccanoil Tretman classic/light – Moroccanoil tretman za svilenkastu, zdravu, sjajnu kosu punu života. Može se koristiti kao krema, sredstvo za oblikovanje i završno dotjerivanje. Savršeno se miješa s drugim proizvodima pa čak i ubrzava vrijeme sušenja i svakim korakom poboljšava kosu. / 10 ml

Umjesto ovog proizvoda u kutijici ste mogli dobiti Diva! Make up blender i rado bih da se on našao u mojoj kutijici. Moroccanoil tretman još nisam isprobala, no namjeravam to učiniti uskoro pa ću vam javiti dojmove. Cijena tretmana je inače 299 kn za 100 ml.

  • Egyptian Magic višenamjenski melem za kožu – Profesionalna krema za kožu s dodirom magije. Potpuno prirodna krema izrađena je od šest najmoćnijih prirodnih hidratantnih i iscjeljujućih sastojaka. Idealna za hidrataciju lica, usne, oko očiju, kao maska za kosu, a liječi i ekceme te razne iritacije kože. / 3 ml

Ovo se veselim isprobati samo zato što je inače cijena ovog proizvoda poprilično visoka (289 kn za 115 ml) pa me živo zanima zašto je i je li stvarno proizvod toliko poseban da može opravdati svoju cijenu.

Putna pakiranja i testere ja računam kao 0 kn u ovoj kutijici i ne pretvaram ih u neku novčanu vrijednost jer, realno, oni su i inače gratis.

Zaključak: Jako mi je žao što je bilo najavljeno iznenađenje od ELFSa i njihove nove beauty linije, a na kraju od toga nije bilo ništa. Radovala sam se tome i nekako se nadala da će se u kutijici pojaviti barem neka njihova sitnica, no što je tu je. Zbroj vrijednosti full-size proizvoda je 129 kn, što je malo više od cijene Tester Box-a. Podržavam ideju da treba i povoljnijim brendovima dati šansu i staviti ih u Tester kutijicu, no više bih voljela da se ovdje nađu brendovi koji inače nisu baš toliko cjenovno dostupni. Sve u svemu, zadovoljna sam lipanjskom kutijicom i proizvodima koje sam dobila u njoj i sve ću ih koristiti, osim možda Himalaya kreme ako se ne pokaže dobra u kombinaciji s mojom kožom. Jedino što me rastužilo i malo razočaralo jest to što se u kutijici nije našlo ama baš ništa od ELFSa (osim logotipa na kutiji), a bilo je najavljeno da se u kutijici očekuje neko njihovo iznenađenje. Naravno, nisam očekivala parfem u full-size varijanti, no neki tester parfema ili lak za nokte – to bi bilo jako lijepo i mislim da bi sve cure koje su naručile ovu kutijicu bile presretne.

* * *

Jeste li vi uhvatile lipanjski Tester Box? Koji proizvod iz kutijice vam se najviše sviđa?

xoxo,

aa

Oglasi

5 thoughts on “Tester box – lipanj [proizvodi i dojmovi]

  1. anasrce kaže:

    AVENE- draga pratim te već duže vrijeme, ali doslovno obožavam Tester Box, mislim da je riječ o odličnoj ideji! Zato želim čitati o svakom novom, volim čuti dojmove iz prve ruke 🙂 samo naprijed!!

Komentiraj

