Ordinacija.hr kutijica – unboxing i dojmovi

Došao je dan kada vam smijem pokazati sadržaj nove Ordinacija.hr kutijice iznenađenja, koja je ujedno i prva Ordinacija.hr kutijica. Imala sam velika očekivanja i mogu reći da su se ona u potpunosti ispunila. Kada je kutijica puštena u prodaju rečeno je da će vrijednost sadržaja kutijice višestruko premašiti cijenu kutijice, a premašila ju je za točno 5 puta.

Detalje o Ordinacija.hr kutijici možete pročitati na njihovoj službenoj web stranici, a cijena kutijice je 100,00 kn sa uključenom dostavom na vašu adresu. 🙂

Kutija je obična bijela sa logom Ordinacije.hr i može odlično poslužiti za čuvanje kozmetike ili raznih stvari. Meni će poslužiti za kao mjesto za sunčane naočale jer ih imam podosta, a žao mi je da skupljaju prašinu na polici. Prije nego što sam vidjela proizvode u kutiji, ugledala sam lijepu personaliziranu poruku na kojoj piše: ˝Draga Iva, uživaj u svojim novim proizvodima i ne zaboravi: Nema standarda. Prava ljepota je u nesavršenosti. Tvoja Ordinacija.hr.˝

Kutija je bila prepuna, čak se nije mogla normalno zatvoriti. U kutiji se našlo čak 4 full-size proizvoda, 2 proizvoda u travel verziji te nekoliko ˝jastučić˝ testera. Brendovi koji su imali čast biti u prvoj Ordinacija.hr kutijici su: Bocassy, Acidosalus, Curaprox, Uriage, CL te Biobaza.

DSC_0463

Ovo su proizvodi koji su se našli u Ordinacija.hr kutijici:

  • Bocassy Hidratantna Gel-krema – 50 ml / 139,90 kn

Osnovni sastav: extrakt anisa, zeleni čaj, kofein, ulje pšeničnih klica, vitamini A, B5 i E. Sa vrlo malim udjelom ulja (ulja pšeničnih klica), bogata je učinkovitim ekstraktima koji se lako upijaju u kožu te djeluju brzo. Biljni ekstrakti, glicerin te razni djelotvorni vitamini hrane kožu bez uljnih komponenata te ju drže osviježenom tijekom cijeloga dana. Ovu kremu još nisam isprobala, no veselim se isprobati je jer su mi do sada svi Bocassy proizvodi odgovarali.

  • Acidosalus Serum za kosu – 100 ml / 200,00 kn

Upoznata sam sa asortimanom brenda Acidosalus i jako mi je drago što su se neki proizvodi našli u ovoj kutijici. Ovaj serum je potpuno prirodan proizvod na biljnoj bazi. Smanjuje ispadanje te potiče rast i jača korijen nove kose. Usporava pojavu sijedih vlasi, a to je nešto što mi polako počinje trebati. Sastav: kopriva, ružmarin, ulje limuna, crni papar. Serum se umasirava u kosu i tjeme te se ne ispire.

  • Acidosalus Šampon za kosu Ruža – 200 ml / 60,00 kn

Inovativna formulacija ekstrakata ljekovitih biljaka prosa, ružmarina, poljske preslice, bršljana i koprive, zatim peruanskog balzama, probiotičkih bakterija te vitamina E i provitamina B5. Njeguje i obnavlja kosu te pojačava njezin sjaj. Stimulira rast, povećava čvrstoću te sprječava ispadanje kose. Hrani i smiruje iritacije vlasišta te smanjuje pojavu prhuti.

  • Curaprox 5460 ultra soft četkica za zube – cca. 37,00 kn

Curaprox četkice za zube preporučaju stomatolozi i ortodonti, no meni će ovo biti prvi doticaj sa ovom četkicom. Uvijek sam slušala pozitivne komentare, ali nikako da kupim četkicu, uvijek sam imala neku drugu četkicu u rezervi pa nisam htjela kupovati novu. Evo sada prilike da je napokon isprobam i oduševim se. Nosila sam fiksni aparatić za zube skoro 3 godine i, sva sreća, nisam imala nikakvih problema sa zubima u tom periodu, no nakon skidanja aparatića zubno meso je poludjelo. Nadam se da će mi se četkica pokazati odličnom. Četkica je napravljena od velikog broja (5460) izrazito tankih vlakana ( Ø 0,18 – 0,12 mm), koji i u mokrom stanju zadržavaju čvrstoću i na sebe vežu 6 puta više vode nego obične najlonske četkice.

  • Uriage Eau Thermale termalna voda – 25 ml

Uriage termalnu vodu koristim već dvije godine i jako sam zadovoljna. Zapravo, sve te termalne vode su više ili manje ista stvar, no kod Uriage termalne vode mi se sviđa raspršivač jer ravnomjerno i lagano raspršuje vodu. Kod nekih drugih termalnih voda mi se znalo događati da izgledam kao da sam se tuširala, a ne kao da sam se htjela malo osvježiti termalnom vodom. Ovaj proizvod inače dolazi u tri veličine, a to su: 50 ml (39,00 kn), 150 ml (59,00 kn) te 300 ml (78,00 kn). Ovo putno pakiranje od 25 ml ću nositi u torbici i sigurna sam da će odlično poslužiti.

  • CL med+ Deo spray – 20 ml

Ovo je dezodorans bez štetnih sastojaka, ne sadrži alkohol, aluminij, konzervanse i cink te je hipoalergen. Funkcionira po principu raspršivača, što mi se sviđa. Također, sviđa mi se skoro neprimjetan miris te činjenica da ne ostavlja tragove na tamnoj odjeći. Tekstura mu je poput one kod roll-on dezodoransa pa je potrebno neko kratko vrijeme da se upije u kožu. Ne iritira kožu, čak ni onu koja je prethodno brijana i vjerojatno oštećena od britvice. Inače dolazi u količini od 75 ml, a cijena tog pakiranja je 29,90 kn.

  • Curaprox Interdentalna četkica CPS 07 ˝prime˝ i držač UHS 450 – komplet uzorak

S interdentalnim četkicama sam se susrela kad sam nosila fiksni aparatić za zube i one su bile dio moje svakodnevne jutarnje, podnevne, poslije podnevne i večernje rutine. Znači, koristila sam ih, bez pretjerivanja, barem 10 puta dnevno. Nakon svakog obroka. Ali, nastavila sam ih koristiti i nakon skidanja aparatića i mogu reći da su one zaista odlična stvar. Svima preporučam da umjesto čačkalica koriste interdentalne četkice, a zubi i zubno meso će vam biti itekako zahvalni. Cijena paketa Curaprox interdentalnih četkica (5 kom) i držača za interdentalnu četkicu u full-size verziji je cca. 64 kn.

  • Biobaza testeri – svaki po 3 ml

Biobaza Hydradiance lift-it! Gel za umivanje i Antioksidativni fluid, za koji sam recenziju tipkala ovdje. Dva uzorka Biobaza Harmony Bademovog mlijeka za tijelo, kojeg još nisam isprobala. Biobaza Body&Hair 3u1 Gel za tuširanje s koprivom i mentom i 3u1 Gel za tuširanje s lavandom i limunom. Ta dva gela za tuširanje su moji favoriti među svim Biobaza gelovima za tuširanje. O gelu za tuširanje s lavandom i limunom sam vam već pisala ovdje.

Zaključak: Kratko i jasno – ooodlična kutijica sa još boljim sadržajem. Ja sam jako zadovoljna i mislim da ću iduću Ordinacija.hr kutijicu svakako naručiti. Vrijednost sadržaja kutijice prelazi 450 kn, tako da su obećanja zaista ispunjena. Kutijicu platite ravno 100 kn, a u njoj dobijete serum za kosu kojem je vrijednost 200 kn?! Samo mogu reći – fantastično! Nadam se da će iduća kutijica biti barem upola dobra kao ova. Vjerujem da su svi koji su naručili ovu kutijicu jako zadovoljni i da zajedno sa mnom jedva čekaju iduću. 🙂

* * *

Jeste li vi naručile prvu Ordinacija.hr kutijicu? Ako jeste, kako ste zadovoljne sadržajem?

xoxo,

aa

*PR – kutiju sam dobila na poklon, no bez obzira na to svi moji dojmovi su iskreni

Oglasi

15 thoughts on “Ordinacija.hr kutijica – unboxing i dojmovi

  1. Ivana Mandić kaže:

    Zbog tvog komentara i ja sam naručila ovu kutijicu kad su ponovo dali mogućnost narudžbe. Oduševljena sam i jedva čekam drugu. OLIVAL

  2. Dijana kaže:

    cool, samo nek nastave, za sad znam samo za kutijice s drugog portala koje su uvijek rasprodane. ovo je super informacija (naznaka AVENE)

  3. Markita kaže:

    Kutijica je stvarno premašila sva moja očekivanja.Posebno sam se oduševila serumom i šamponom za kosu.Curaprox četkice inače koristim i preporučam ih svima.

  4. Aneta kaže:

    Nisam ni znala za njihovu kutijicu dok vi blogerice niste počele objavljivati na fejsu da ste je dobile. E onda me još više počeo zanimati sadržaj kutije 😀
    I stvarno je ova kutija bila isplativa. Valjda će i svaka sljedeća biti,a ne da je ova prva “navlakuša”, a sljedeća bude totalno razočarenje.

  5. Ines kaže:

    Prije bas i nisam bila zainteresirana za narucivanje tih kutijica ali sad si me bome zainteresirala 😉 Svaka im cast, sadrzaj je stvarno bogat. Ma jednom cu je i ja naruciti sigurna sam. 🙂 Ordinacija.hr 👍👌

Komentiraj

